Mr.Anderson
Well-known member
"Op zoek naar dames die serieus genomen willen worden'.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind beiden nogal pijnlijk, om eerlijk te zijn (ja ok het is persoonlijk dus). Daarmee weet je uiteindelijk toch evenveel als zonder profiel?Humor is natuurlijk enorm persoonlijk. Doorgaans trek ik enkel foto's van de enorm cringewaardige profielen, maar deze 2 gebruiken beide humor. De ene kreeg een vlotte swipe de goede kant op, bij de andere heb ik een beetje overgegeven in mijn eigen mond.
![]()
Screenshot-2023-09-05-10-39-50-779-com-whatsapp hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-2023-09-05-10-39-50-779-com-whatsapp gehost op ImgBBibb.co
![]()
Screenshot-2023-09-05-10-40-42-778-com-whatsapp hosted at ImgBB
Afbeelding Screenshot-2023-09-05-10-40-42-778-com-whatsapp gehost op ImgBBibb.co
Duidelijk dat die Nederlandse naar rechts is gegaan. We kunnen er toch moeilijk van uitgaan dat Mulan Engels kan.specifieer welke reactie bij welk tekstje hoort aub
Daar staat niks van in haar bio.Die zou bij mij nog aan zijn trekken komen."Op zoek naar dames die serieus genomen willen worden'.
Hopelijk stevent dat niet af op een kutgesprek.Die zou bij mij nog aan zijn trekken komen.
Neenee, ik zorg altijd wel voor voldoende diepgang.Hopelijk stevent dat niet af op een kutgesprek.
Veel mannen zouden nochtans het één en ander kunnen bijleren over de vrouwelijke anatomie in zo'n gesprek.Hopelijk stevent dat niet af op een kutgesprek.
Alvast niet diegene die geen komma's gebruikt waar het hoort!specifieer welke reactie bij welk tekstje hoort aub
Recipe4hate gaat jullie vriendelijk doorverwijzen naar Lounge.

160Een goede les voor 150 of 60 wa was het...![]()
Zal dan toch 160 geweest zijn, via app...160
180 als je het via de app doet
Drinkgeld voor een BG'er.
Bij Bumble geen betalend abonnement genomen, maar destijds wel bij Tinder.Tijdje geleden toch in de val getrapt bij bumble en het life time abbo afgesloten, want ja, dat is op de langen duur het voordeligste eh.![]()
Ah, dus die tellers van de likes kunnen meer dan 1 cijfer tonen? Jammer genoeg niet als grap bedoeld hier.Je zit toch rap boven de 100 likes? Veel zegt die +99 niet, heb ik hier ook. Bij Bumble is't nog erger, daar zie je vanaf 50 likes "50+" staan. Alles om u premium te verkopen.

(niet dat het er op stond) en kan ik wel mee uitpakken uit de context:
Je kan nog gaan voor de creep-fb-post en de foto posten en vragen of iemand ze kentIk ben een grote sociaal incapable stomme idioot.
Gisteren naar een naaktstrand geweest en kwam, eigenlijk toevallig, vrij snel in contact met twee vrouwen waarmee er een fijne klik was.
We zijn uiteindelijk elkaar een paar keer tegengekomen en telkens een gesprekje van 10 minuutjes ongeveer.
In het begin wat smalltalk over het weer en het strand en whatever..., maar op het laatste ging het dan meer richting wie ben jij, waar woon je, wat doe je in het dagdagelijkse leven en dus ook over het liefdesleven.
Één van de twee bleek single te zijn en laat dat nou net diegene zijn waarmee ik ook een klik voelde. Ze deed me wat denken aan iemand waar ik in het voorjaar een enorme crush op had, dus misschien dat ze daardoor bij mij in de smaak viel...
En dan komt natuurlijk de clue: uiteindelijk er (weer) niet in geslaagd om dat contact te verzilveren... Uiteindelijk afgesloten met een stomme 'we zien elkaar misschien nog wel eens' en 'misschien zien we elkaar hier terug volgend jaar'...
Om één of ander reden 'durf' ik dan niet concreet voor te stellen om nog eens af te spreken, om een nummer of sociale media uit te wisselen of iets in die stijl.
Je wilt ergens correct blijven en niet de creep uithangen, want dat lijkt het precies alsof die gesprekjes enkel als doel hadden om 'iemand binnen te doen'.
Terwijl twee (in dit geval drie) mensen gewoon met elkaar moeten kunnen praten, in het hier en nu, zonder dat er onmiddellijk iets meer wordt verwacht, denk ik dan algauw.
Maar daar schiet je niks mee op en de spijt komt dan onmiddellijk van zodra het laatste woord gezegd is, dus ik ben natuurlijk terug kwaad op en teleurgesteld in mijzelf.
Niet de eerste keer dat mij zoiets overkomt (wel de eerste keer op een naaktstrand); het lijkt wel dat ik gewoon blokkeer op zulke momenten en dat ik gewoon niet weet hoe ik het moet zeggen.
Glimlach van de dag:
Heb voor hen wat foto's (van hen samen) genomen.
Twee dames naakt fotograferen kan ik voortaan van mijn bucket list schrappen(niet dat het er op stond) en kan ik wel mee uitpakken uit de context:
Ik heb ooit twee dames naakt gefotografeerd, terwijl ik zelf ook naakt was...
Maar goed, magere troost dus.

Voor de duidelijkheid: ik heb zelf die foto's niet, hoor. Die zijn gewoon genomen met hun eigen smartphone.Je kan nog gaan voor de creep-fb-post en de foto posten en vragen of iemand ze kent![]()
NatuurlijkVoor de duidelijkheid: ik heb zelf die foto's niet, hoor. Die zijn gewoon genomen met hun eigen smartphone.
Niet aan gedacht. Maar het is al goed dat je tot een conversatie komt, dat is een stap waar sommigen nog niet aan geraken.
Of een geklede agent die je op de bon zwiert voor exhibitionisme.