Het grote BeyondGaming Dating topic

Voor mij is het glashelder wie er gaat winnen.
:unsure:

Ik ben nooit of te nimmer aan zo een hoog getal geraakt hoor.
Is dit de nieuwe e-peen?
Wat is een e-peen, een elektronische wortel? 🤪 🥕

Vrouwen swipen trouwens grotendeels op het uiterlijk.
Maar je zegt eerder dat als je op je profiel zet dat je iets langdurigs zoekt dat er merkbaar meer matches zijn?
En ze klaagt dat er weinig matches zijn bij haar.
Haar profiel lijkt me wel heel fout opgezet dan. Ik had ooit eens met de gsm van een vriendin van me op tinder gezeten. Geen lelijke vrouw, maar ook zeker geen top 10% uiterlijk wijs. Ik swipete met haar gsm alles rechts, en als ik het me goed herinner had ze uit de eerste 20, 18 matches. Zonder premium account.

@Tijdloos @gumball4000 en ik swipe dan weer nooit een profiel de juiste kant op als er enkel foto's zijn en niets van tekst of enkel zo een nietszeggende oneliner. 🤷‍♀️

Voor mij is het dan weer duidelijk dat de meeste mannen nauwelijks of niet kijken naar de tekst, meer dan de helft van de mannen die mij rechts swipen zijn uitsluitend Franstalig. Ik vermeld heel bewust nergens dat ik Frans kan.

@Tijdloos @gumball4000 en ik swipe dan weer nooit een profiel de juiste kant op als er enkel foto's zijn en niets van tekst of enkel zo een nietszeggende oneliner. 🤷‍♀️

Voor mij is het dan weer duidelijk dat de meeste mannen nauwelijks of niet kijken naar de tekst, meer dan de helft van de mannen die mij rechts swipen zijn uitsluitend Franstalig. Ik vermeld heel bewust nergens dat ik Frans kan.
Begrijpelijk! Ik denk dat het voor veel mannen echter ook iets meer een numbers game is. Als een gemiddelde man alles naar rechts swiped krijgt die +-5 matches per week gok ik. Als je dan 50/50 links/rechts doet, zijn dat er al maar 2,5, ga dan ook nog eens kijken naar text etc en dan heb je geluk met 1 match per week. Het is en blijft een numbersgame waar redelijk wat tijd in kan kruipen.

Woon je dicht tegen de grens? Of staat je km range vrij hoog?

Voor mij blijft Tinder toch ook iets non-representatief. Ik deed het in mijn studententijd zeker niet slecht op tinder, maar als ik mensen in het echt kon aanspreken lag mijn "slaagkans" exponentieel hoger.

Ge vermeldt waarschijnlijk ook niet dat ge het niet kunt 🤷‍♂️

Je ne dis rien, mais on se comprend.

Laatst bewerkt:
Als een gemiddelde man alles naar rechts swiped krijgt die +-5 matches per week gok ik. Als je dan 50/50 links/rechts doet, zijn dat er al maar 2,5, ga dan ook nog eens kijken naar text etc en dan heb je geluk met 1 match per week. Het is en blijft een numbersgame waar redelijk wat tijd in kan kruipen.
Maar met dat "iedereen naar rechts swipen" win je toch ook niks zou ik denken? Puur cijfermatig heb je dan meer matches maar wat ben je met tijd en moeite investeren in iemand die u niet ligt?

Evengoed veel vrouwen trouwens met een profiel dat weinig aantrekt: Slechte vage foto's, groepsfoto's met gokspelletje "zoek de vrijgezel", vooral zonnebrilfoto's, snapchatfilters, ... Zo'n 90% van de vrouwen geven als interesse wijn en reizen. Als daar dan verder niks bij staat, sja 🤷‍♂️ En de clichés: "1m65 zonder hakken", "als je iets wil weten, vraag maar!", "wanderlust", ...

Maar met dat "iedereen naar rechts swipen" win je toch ook niks zou ik denken? Puur cijfermatig heb je dan meer matches maar wat ben je met tijd en moeite investeren in iemand die u niet ligt?

Evengoed veel vrouwen trouwens met een profiel dat weinig aantrekt: Slechte vage foto's, groepsfoto's met gokspelletje "zoek de vrijgezel", vooral zonnebrilfoto's, snapchatfilters, ... Zo'n 90% van de vrouwen geven als interesse wijn en reizen. Als daar dan verder niks bij staat, sja 🤷‍♂️ En de clichés: "1m65 zonder hakken", "als je iets wil weten, vraag maar!", "wanderlust", ...
Het zou toch kunnen dat er een gesprek uitkomt dat je niet zag aankomen en goed bevalt? Een Happy Meal met een leuk extraatje.

Het is dan (uit mijn obeserveringen) iets wat mensen doen die hopeloos zijn en gewoon alles willen waar ze seksueel contact mee kunnen hebben OF het is een gratis alternatief voor de "See who liked you" functie. Want je kiest natuurlijk nog steeds zelf met wie je praat/wie je unmatched.

Dicht tegen de Waalse grens. Maar een uur rijden (voor normale mensen, niet voor bommaslakken als ik) van de Franse en ook daar krijg ik frequent matches van.
Jammer eigenlijk dat Tinder geen landsgrens ofzo kan instellen. Misschien je km's verlagen? Ik herinner me precies wel dat je meer in een dorp woont waardoor je de range natuurlijk al snel hoger gaat zetten.

In Antwerpen had ik het altijd op 2-3km staan (en dan kreeg ik nog regelmatig Nederlanders) 😅

Jammer eigenlijk dat Tinder geen landsgrens ofzo kan instellen. Misschien je km's verlagen? Ik herinner me precies wel dat je meer in een dorp woont waardoor je de range natuurlijk al snel hoger gaat zetten.

In Antwerpen had ik het altijd op 2-3km staan (en dan kreeg ik nog regelmatig Nederlanders) 😅
Hier staat het op 20km. Ik woon in de Vlaamse Ardennen dus daarmee heb ik nog geen enkele grote stad zoals Gent of Kortrijk.
En ik ben "redelijk snel" doorheen de beschikbare mannen geswiped ik mijn regio.
Vooral omdat veel mannen te lui zijn om een profieltekst op te stellen. 🤣

Maar ik ben hier niet diegene die klaagt over te weinig matches, voor alle duidelijkheid.

Hier staat het op 20km. Ik woon in de Vlaamse Ardennen dus daarmee heb ik nog geen enkele grote stad zoals Gent of Kortrijk.
En ik ben "redelijk snel" doorheen de beschikbare mannen geswiped ik mijn regio.
Vooral omdat veel mannen te lui zijn om een profieltekst op te stellen. 🤣

Maar ik ben hier niet diegene die klaagt over te weinig matches, voor alle duidelijkheid.
Nu we toch info aan het farmen zijn, wat voor dingen wil je dan zien in een bio?
"Hoi ik sport en ga graag op café?" zal niet voldoende zijn gok ik?

Als je een bio ziet die echt top is, drop hem hier zeker eens! Misschien handig voor de mede-bg'ers.
Humor is natuurlijk enorm persoonlijk. Doorgaans trek ik enkel foto's van de enorm cringewaardige profielen, maar deze 2 gebruiken beide humor. De ene kreeg een vlotte swipe de goede kant op, bij de andere heb ik een beetje overgegeven in mijn eigen mond. :unsure:

Humor is natuurlijk enorm persoonlijk. Doorgaans trek ik enkel foto's van de enorm cringewaardige profielen, maar deze 2 gebruiken beide humor. De ene kreeg een vlotte swipe de goede kant op, bij de andere heb ik een beetje overgegeven in mijn eigen mond. :unsure:

specifieer welke reactie bij welk tekstje hoort aub
Ik ging exact hetzelfde vragen 😀

Terug
Bovenaan