Goh, die matches zijn relatief. Omdat ik al enige tijd geen echt mega leuke klik heb (waarbij het zowel mentaal als fysiek klikt) met iemand, ben ik mijn statistisch bureau opgestart hahaha

. Ik probeer te testen welke combo's goed/minder goed lukken om het maximaal aantal likes te hebben.
Als ik in mijn profiel zet dat ik iets langdurig/relatiemateriaal zoek = na 1 dag +15 matches. Als ik zet dat ik iets casual/seks wel = 1-2 matches op een week.
Wat mij opvalt is dat mensen hier al blij zijn als het tot een date komt. Hier wil bijna elke chattende vrouw direct afspreken. Maar direct als in... "ben zo geen chatter en kwil graag direct weten of er irl een klik is in plaats van mijn tijd te verdien. Neem uw agenda er eens bij". En letterlijk 2-3 dagen na de eerste chat, zien we mekaar. Zo heb ik deze week alleen al 3 dates: dinsdag, woensdag & donderdag. Allemaal met verschillende vrouwen.
Ik speel ook vaak met de volgorde van foto's en vraag regelmatig waarom date x mij geliked heeft.
Nu had ik zaterdag een date met eentje. Fysiek niet zo mijn ding, maar mentaal was de klik er echt wel.
Waarom het fysiek niet meteen mn ding was? Ze had redelijk grote spleten tussen haar tanden en ze begon her en der grijze haren te hebben (we spreken over een dertiger). Die tanden oké cavaaa..geen afknapper. Grijze haren zien als dertiger vind ik minder mn ding. En ik wil niet op mn 40ste met een volledig grijze vrouw zitten, omdat ze weigert haar haar te kleuren. Maarja zo'n dingen vraagt ge niet op een date hé hahaahah