Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oei. Ge zijt nog niet zeker? Uw madam al buitengekegeld?Ik heb een nieuw lief denk.
Hij zegt toch, "denk"Oei. Ge zijt nog niet zeker? Uw madam al buitengekegeld?
Samen huis gekocht dus buiten kegelen is lastig dat moet nog geregeld worden.Oei. Ge zijt nog niet zeker? Uw madam al buitengekegeld?
Aww. Das geen fijne situatie. Sterkte.Samen huis gekocht dus buiten kegelen is lastig dat moet nog geregeld worden.
Het is effectief een full blown crisis geworden met als resultaat relatie gedaan?Samen huis gekocht dus buiten kegelen is lastig dat moet nog geregeld worden.

Soort van toch ja. Als er punten zijn waarop je lijnrecht tegen over mekaar staat en die wel vrij belangrijk zijn dan houdt het op.Het is effectief een full blown crisis geworden met als resultaat relatie gedaan?
Jammer, sterkte![]()
De een wel een kinderwens, en de ander niet?Soort van toch ja. Als er punten zijn waarop je lijnrecht tegen over mekaar staat en die wel vrij belangrijk zijn dan houdt het op.
Ben nu ook benieuwd...De een wel een kinderwens, en de ander niet?
nee ik bedoel eerder terug als single door het leven gaan of niet.
(but I know ik had daar moeten zijn...)
Ik heb een nieuw lief denk.
Ik snap het nieuw lief ertussen niet?Soort van toch ja. Als er punten zijn waarop je lijnrecht tegen over mekaar staat en die wel vrij belangrijk zijn dan houdt het op.
Ook. Nog veel dingen die al lang verkeerd zaten en er dan ineens allemaal uitkwamen en dat trek ik sowieso al zeer slecht. En daar waren dingen bij waarvan ik (enfin wij denk ik) wel van wist dat die nooit opgelost zouden kunnen worden.De een wel een kinderwens, en de ander niet?
Ook. Nog veel dingen die al lang verkeerd zaten en er dan ineens allemaal uitkwamen en dat trek ik sowieso al zeer slecht. En daar waren dingen bij waarvan ik (enfin wij denk ik) wel van wist dat die nooit opgelost zouden kunnen worden.
Ik ben altijd direct in mijn communicatie tegen iedereen en al zeker tegen de persoon waarmee ik mijn leven deel(de). Iemand die dan de schijn hoog houdt en dan ineens alles eruit spuwt zoals gezegd ik trek dat zeer slecht.
Zo ben ik dus ook wel, al is t wel hard... .Is dan idd beter eens de korte pijn dan jaren blijven aanmodderen en hopen dat het zal veranderen. Zijn al jaren dat je kwijt bent en al iets nieuw kon opgebouwd hebben met iemand die wel beter bij je past.
Maar hoe komt daar zo snel een ander in de plaats dan?Ik heb een nieuw lief denk.
Tis nog niks serieus voor alle duidelijkheid. Voor t zelfde geld wordt dat ook niks serieus. Maar k heb wel iemand gevonden waar ik mij momenteel geweldig bij voel... .Maar hoe komt daar zo snel een ander in de plaats dan?
.Ghosten, raar beestje. Kan ook zijn dat ze het druk heeft of er wat is gebeurd.Hier een date waar het via chat goed mee klikte.
Ze was mega enthousiast en stelde zelf voor af te spreken. We hebben zelfs een gemeenschappelijke vriendin. Date is voor vanavond voorzien... Kheb ze al sinds donderdag niet meer gehoord. Gisteren ochtend gevraagd hoe het met haar ging...geen antwoord.
Vraag me dus af of het wel doorgaat... ook beetje weird als het niet zou doorgaan van hare kant, dat ze gewoon niks laat weten. überhaupt gewoon al raar dat ze van de aardbol verdwijnt, want ze was effectief kei enthousiast..
Ja, maar eens ge 30 voorbij zijt, verwacht ge wel een volwassen reactieGhosten, raar beestje. Kan ook zijn dat ze het druk heeft of er wat is gebeurd.
Hopelijk gaat het nog door voor je.
. Nu als het effectief ghosten is, fine..het is niet dat ik met iemand samen wil zijn die zo onvolwassen is
. Gisteren andere date gehad en op het einde van de date zei ik dat de klik er voor mij niet was, maar ik het inhoudelijk wel een diepgaand gesprek vond..en we wel verder konden chatten wat mij betreft..maar niet meer dan dat. Kutgevoel. Maar bon, als zij geen initiatief meer noemt, om wat voor reden dan ook, dan moet je dat gewoon loslaten. Triestig van haar.Hier een date waar het via chat goed mee klikte.
Ze was mega enthousiast en stelde zelf voor af te spreken. We hebben zelfs een gemeenschappelijke vriendin. Date is voor vanavond voorzien... Kheb ze al sinds donderdag niet meer gehoord. Gisteren ochtend gevraagd hoe het met haar ging...geen antwoord.
Vraag me dus af of het wel doorgaat... ook beetje weird als het niet zou doorgaan van hare kant, dat ze gewoon niks laat weten. überhaupt gewoon al raar dat ze van de aardbol verdwijnt, want ze was effectief kei enthousiast..