Het grote BeyondGaming Dating topic

Door niet te spelen met iemand die gevoelens heeft voor u?
Want dit klinkt alsof je vraagt hoe je haar kan gebruiken voor je eigen plezier zonder daar "schade" aan te moeten ondervinden... :unsure:
Dit dus, beetje een danger-zone door fwb te worden met iemand die gevoelens heeft voor u. Ideale recept voor drama. Voor u is het chill, want ge hebt geen gevoelens..maar zij gaat zich aan u binden.
Anderzijds..wie weet groeit er zo wel iets tussen jullie...

Als hij zijn intenties goed kenbaar maakt, is daar toch geen probleem mee?
Exact.
Absoluut niet, maar dit leest voor mij niet alsof hij van plan is duidelijk te stellen dat hij at best fwb wil zijn.
Ik zie niet in waar je dat leest. Ik zit godganser dagen tussen vrouwen en heb de laatste maanden meer losse contacten dan de jaren ervoor. Die kunnen dat ook fijn vinden zonder meer...
Als hij dat niet zou doen, gaat dat ongetwijfeld in zijn gezicht ontploffen in de gezamenlijke vriendengroep. Het is maar wat je wilt.
Inderdaad. Maar ook wat schrik dat het in m´n gezicht gaat ontploffen als er gevoelens zouden zijn langs 1 kant...
Dit dus, beetje een danger-zone door fwb te worden met iemand die gevoelens heeft voor u. Ideale recept voor drama. Voor u is het chill, want ge hebt geen gevoelens..maar zij gaat zich aan u binden.
Maar danger zone is wel spannend :unsure:
Iets groeien denk ik niet hoor. Coole madam, maar niks voor mij om iets serieus mee te beginnen.

Dus boys and girls. Ik ben single en ready to mingle, maar niks voor de serieus. Eventjes goed zo.

Er is een dame, paar jaartjes ouder dan mij dus wel into settelen. Ik absoluut niet.
Ik weet dat ik al jaren haar ´crush´ ben, maar ik heb niet echt interesse.

Afgelopen week op een feestje goed begaaid geraakt en al m´n vrienden waren weg. En plots stond die daar. Uiteraard met m´n dronken kop daarmee beginnen dansen, haar mee thuis afgezet en uitgebreid binnengedraaid. Nu, dat binnendraaien herinner ik me nog, en was heel goed. Hoe ik daarna vertrokken ben weet ik niet meer. Allesinds is er niks meer gebeurd dan dat.

Al bij al tof, maar ik wil daar wel nog is ´casual´ mee afspreken zonder iets meer (fwb?). Enige probleem is dat we veel gemeenschappelijke vrienden hebben dus mag het niet verkloten. En het is een feministe pur sang, dus sturen ´ela, goesting voor te poepen´ gaat denk ik weinig succesvol zijn :unsure: .

Hoe zouden jullie dit aanpakken?
Ik zou haar deze link sturen. :lint:

gaat dat ongetwijfeld in zijn gezicht ontploffen
:oi22::hurrr:

:oi22::hurrr:

Maar danger zone is wel spannend :unsure:
Iets groeien denk ik niet hoor. Coole madam, maar niks voor mij om iets serieus mee te beginnen.
Kan ik niet ontkennen..heb er ook ervaring in.. Maar het zou ook vriendschappen kunnen verkloten.
Er zijn genoeg vrouwen op Tinder/andere sites die enkel ne Fwb willen..En daar kunde het ook spannende zaken mee doen hé :smile:

Dus boys and girls. Ik ben single en ready to mingle, maar niks voor de serieus. Eventjes goed zo.

Er is een dame, paar jaartjes ouder dan mij dus wel into settelen. Ik absoluut niet.

Afgelopen week op een feestje goed begaaid geraakt en al m´n vrienden waren weg. En plots stond die daar. Uiteraard met m´n dronken kop daarmee beginnen dansen, haar mee thuis afgezet en uitgebreid binnengedraaid. Nu, dat binnendraaien herinner ik me nog, en was heel goed. Hoe ik daarna vertrokken ben weet ik niet meer. Allesinds is er niks meer gebeurd dan dat.

Al bij al tof, maar ik wil daar wel nog is ´casual´ mee afspreken zonder iets meer (fwb?). Enige probleem is dat we veel gemeenschappelijke vrienden hebben dus mag het niet verkloten. En het is een feministe pur sang, dus sturen ´ela, goesting voor te poepen´ gaat denk ik weinig succesvol zijn :unsure: .

Hm, een nieuwe gebruiker die eerst enkele posts zet in andere threads, om daarna een gedetailleerd verhaal met enkele controversiële uitspraken te posten in de dating thread, gevolgd door iets in de zin van "hoe zouden jullie dit aanpakken".

Wel nou, wel nou.

Hm, een nieuwe gebruiker die eerst enkele posts zet in andere threads, om daarna een gedetailleerd verhaal met enkele controversiële uitspraken te posten in de dating thread, gevolgd door iets in de zin van "hoe zouden jullie dit aanpakken".

Wel nou, wel nou.
I see what you did there 😮

1692293421978.png

Wel nou, wel nou.
Ik zie niet in wat je bedoeld. Ik lees al jaren hier (af en toe) wat mee als ik stoelgang aan het maken ben. Vroeger op 9lives van´t zelfde. Zelfs ooit eens een account gehad, tot wel in 2016 begot!

Dr Oetker to the rescue.

Jup..vraag me niet hoe het komt. In het middelbaar werd ik als "nerdy" afgestempeld..nu zou ik op dates "super zelfzeker" overkomen volgens de meesten. Nochtans..eerste keer in 13 jaar dat ik date (minnares niet meegerekend)

Mogelijk gewoon maturiteit en het gevoel dat je toch niets te verliezen hebt? Dat geeft toch heel wat zelfzekerheid tegenover een zenuwachtige adolescent met nerdallures. De ene keer dat ik op een first date met iemand in de lakens heb gedoken was de "opzet" al vrij snel nogal duidelijk en we gingen daar heel nonchalant mee om. Dat is lang niet bij iedere date het geval geweest en ik heb zeker in mijn jongere jaren héél blauwtjes gelopen, misschien omdat die luchtigheid en nonchalance telkens de grote afwezigen waren.

In het chatten vooraf is men daar vaak al heel duidelijk in, binnen de 3 berichten zeggen dat je vooral op zoek bent naar een FWB is geen uitzondering.
Gisteren nog het voorstel gehad om samen naar een parenclub te gaan zelfs. Zou pas ècht tellen als een first date begot. :unsure:

In het chatten vooraf is men daar vaak al heel duidelijk in, binnen de 3 berichten zeggen dat je vooral op zoek bent naar een FWB is geen uitzondering.
Gisteren nog het voorstel gehad om samen naar een parenclub te gaan zelfs. Zou pas ècht tellen als een first date begot. :unsure:
Many friends with benefits.

Je zegt hier nu niet of je al dan niet hebt toegezegd? :unsure:

Das heel gevaarlijk. In een ver verleden ook zo'n situatie gehad waarbij dat meisje zot liep van mij maar dat niet wederzijds was. Ik wou niet met haar voeten spelen maar geregeld verscheen ze tijdens het drinken van mijn kantelpintje. Ik ga mezelf hier niet goed praten maar eens er genoeg alcohol in u bloed zit begin je gewoon te denken met u ander brein. Dag erna mij daar nooit comfortabel bij gevoeld en haar dat ook meerdere malen verteld. Zij bleef echter verschijnen uit het niets (zelfs in café's waar ze nooit kwam want ik ging naar daar om situaties te vermijden)
Ben dan maar heel direct geweest. Ik weet dat ik haar daar mee gekwetst heb maar tis tenminste wel gestopt.

Maw: wees eerlijk en ga niet in op haar avances want je gaat haar daar gewoon pijn mee doen.

En uiteindelijk, als nog maar den helft van u verhalen over u andere dates waar zijn heb je het zelfs niet "nodig".

Wat ook raar is, of mss toeval, vroeger kon ik bij haar zien wanneer ze voor het laatst online was op Whatsapp. Na onze date was dit plots weg. Geen idee of het algemeen is gewijzigd of ze dit enkel voor mij gedaan heeft.
Dit kan ze individueel instellen, per contact.

Als je zelf uw 'laatst-online'-status verbergt, dan zal je het trouwens ook niet kunnen zien van de ander.

Voor de rest: niet te veel blindstaren op zulke zaken. Meestal betekent het niks en is het gewoon onschuldig.

Dat is trouwens voor mij een teken dat ik ff wat afstand moet nemen, ook emotioneel, tot een bepaalde persoon. Als ik dat soort dingen begin te analyseren. Dan voelt het ook niet tof meer (als het een gewone verliefdheid was tot dan).

Terug
Bovenaan