Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wellicht niet maar het zou heel misschien een optie geweest kunnen zijn als Onana niet geschorst was vandaag.Om toch 1 dingetje over de opstelling te zeggen, toch fascinerend dat Martinez Hazard twee keer opstelt in de hoop om hem in vorm te krijgen voor de belangrijke matchen, om hem dan op de bank te moeten zetten bij de eerste cruciale match
Van Witsel heeft iedereen teveel gezegd dat hij op de bank moet. Volgens mij zet Martinez hem daarom toch uit pure koppigheid, in de hoop dat hij achteraf "I told you so" kan zeggen in een laatste wanhopige poging om zich terug als een genie te laten afschilderen. Dit experimenteren is veel te laat op een groot toernooi zelf, en moet veel eerder gebeuren. Hij zet een opstelling die niemand had voorspeld in de hoop dat het goed uitdraait en om dan achteraf te zeggen dat het allemaal beredeneerd was. Maar goed.
Wacht maar, straks roepen we met zijn allen DRIIEEEEEESJEEEE <3Wtf Mertens
Ssssssht.had hij vooraf ook niet gezegd dat Hazard niet het 'type invaller' was?
Ik vind het ook zo gek nog niet. Je hebt nu drie man van voor die snelheid en technisch vernuft brengen en ook weten hoe ze moeten lopen op ballen van KDB.Nu eerlijk gezegd, de voor mij meest logische opstelling met deze namen (Courtois - Castagne, Vertonghen, Alderweireld, Meunier - Witsel, Dendoncker, De Bruyne - Carrasco, Mertens, Trossard) is op zich niet zo slecht hoor. Dendoncker als 6 ipv Witsel kan zowel Witsel als De Bruyne bevrijden. En De Bruyne krijgt drie lopers voor hem om te bedienen.
Waarom niet metIk vind het ook zo gek nog niet. Je hebt nu drie man van voor die snelheid en technisch vernuft brengen en ook weten hoe ze moeten lopen op ballen van KDB.
Starten met Bats had ik hem niet vergeven.
Zoals iemand anders het zei, het lijkt erop dat Bobby de sleutels aan KDB heeft gegeven. Tijd om op te staan.
Waarom niet met
Doku - Lukaku - Openda ?
Dan heeft Debruyne dezelfde snelheid voor zich als bij City
Gewoon lopen en Kev steekt die ballen wel
Dan heb je nog veel meer snelheid
Ja, meermaals zelfs.had hij vooraf ook niet gezegd dat Hazard niet het 'type invaller' was?

Wat schuift zo'n gouden handdruk als coach eigenlijk?
Ook waar, maar RD moeten een goal maken dus kunnen ze niet op de counter speculeren. Stel dat we 3-0 voor staan, dan zou ik beide brengen en elke veroverde bal naar voor pompen.Waarom niet met
Doku - Lukaku - Openda ?
Dan heeft Debruyne dezelfde snelheid voor zich als bij City
Gewoon lopen en Kev steekt die ballen wel
Dan heb je nog veel meer snelheid
Als je het interview met hem net zag, is er een grotere kans dat ik morgen de Euromillions win.Wellicht niet maar het zou heel misschien een optie geweest kunnen zijn als Onana niet geschorst was vandaag.