Groep F (BELGIË, Canada, Marokko, Kroatië)

Status
Niet open voor verdere reacties.
In samenvatting:
- onze verdediging wordt te gemakkelijk afgetroefd en we slikken dus teveel goals
- ons middenveld wordt eraf gelopen
- onze aanval krijgt geen kansen meer bij elkaar gevoetbald

Nu uitkijken naar leukere wedstrijden (Duitsland - Spanje bv.). Fuck de rode duivels van Martinez. Ik ga terug supporteren wanneer een andere coach een ploeg met meer goesting op het veld zet.

Er wordt inderdaad in de interviews naarstig met de vinger naar elkaar gewezen. Hazard die zegt dat onze verdediging trager is, KDB die zegt dat het hem frustreert dat de RD het niveau van City niet halen, Vertonghen die cynisch zei "onze aanval zal nu ook te oud zijn om te scoren zeker?", Courtois die in een interview de eerste tegengoal op de verdediging afschoof, ...

Ze hebben allemaal gelijk hé. Maar dat zeg je in de kleedkamer, niet in de media. Of op het veld. Op NPO was er deze week een "relletje" omdat Marco Van Basten niet tevreden was over Virgil Van Dijk als aanvoerder. Hij vond dat Virgil actiever moest ingrijpen als er zaken op het veld fout liepen, dat dat de taak van de aanvoerder is. Waar is Hazard vandaag geweest om bij die tweede identieke vrije trap de aandacht erbij te houden?

Zoals andere mensen hier ook al gezegt hebben te veel geselecteerd op namen, en de jonge jongens niet laten spelen in een kut nations leauge.

Wie wilt er dit nu in godsnaam winnen dat was de uitgelezen kans om jonge gasten te laten spelen.

Wij zijn veel te voorspelbaar er word totaal niet gevochten amper druk op de tegenstander, het is gewoon een gigantische klucht aant het worden.

Is er tijdens een WK/EK ooit al eens een trainer buitengegooid? Dat zou pas een 'statement' zijn en het enige wat Bobby voor al z'n jaren van amateurisme verdient.

Die fout van buchanon langs achter was toch rood?
Of ik ben niet mee met de regels of de refs zijn erg laks op dit WK. Zelfde met de fouten bij onze match

No way dat wij winnen tegen Kroatie, je merkt ook aan de interviews dat er precies ruzie of toch onenigheid is in de groep.
De sfeer is volgens mij ondermaats in de groep , en al een tijdje . Ook dat heeft Martinez niet gezien . Zijn ook wel gwn een groep individualisten . Voor KDB en Courtois is de Rode Duivels gwn een verplicht nummer. Voor Witsel en Hazard is het gewoon joggen .

De sfeer is volgens mij ondermaats in de groep , en al een tijdje . Ook dat heeft Martinez niet gezien . Zijn ook wel gwn een groep individualisten . Voor KDB en Courtois is de Rode Duivels gwn een verplicht nummer. Voor Witsel en Hazard is het gewoon joggen .
Dat is gewoon feitelijk onjuist, ik heb Witsel al maanden niet meer weten joggen bij de RD.

Toch onbegrijpelijke wissels van Martinez. Alles stond redelijk goed en dan moest hij enkel nog Batshuayi en Hazard wisselen voor Trossard en Openda om het af te maken. Maar nee, hij pakt er met Onana de beste man op het veld af en haalt Mertens terug uit het graf...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan