DwightSchrute Well-known member 1 december 2022 #2.761 Wie had dat kunnen denken dat Doku en Onana de spelers waren die beslissend konden zijn. 11 miljoen Belgen
Wie had dat kunnen denken dat Doku en Onana de spelers waren die beslissend konden zijn. 11 miljoen Belgen
Reverz Well-known member 1 december 2022 #2.763 Zelf verklaard beste spits ter wereld een paar jaar geleden... ik ken er nochtans ene in Polen die er vandaag al 4 gemaakt zou hebben.
Zelf verklaard beste spits ter wereld een paar jaar geleden... ik ken er nochtans ene in Polen die er vandaag al 4 gemaakt zou hebben.
P Pinkman Well-known member 1 december 2022 #2.764 Lukaku weer eens zwaar falen in een wedstrijd die er toe doet.
Silence Well-known member 1 december 2022 #2.766 Achja als we eruit gaan kunnen we dit toch onmogelijk op dit steken hè
DwightSchrute Well-known member 1 december 2022 #2.767 Als je ziet wat Doku hier op een kwartier uitvoert en je zet de eerste 2 matchen een Hazard die niet kan draaien of keren
Als je ziet wat Doku hier op een kwartier uitvoert en je zet de eerste 2 matchen een Hazard die niet kan draaien of keren
B benjicroc Well-known member 1 december 2022 #2.768 Reverz zei: Zelf verklaard beste spits ter wereld een paar jaar geleden... ik ken er nochtans ene in Polen die er vandaag al 4 gemaakt zou hebben. Klik om te vergroten... ook dat 3 maand niet gespeeld heeft? en speelt met een blessure? Laat ons eerlijk zijn, bats had buitenspel gelopen daar
Reverz zei: Zelf verklaard beste spits ter wereld een paar jaar geleden... ik ken er nochtans ene in Polen die er vandaag al 4 gemaakt zou hebben. Klik om te vergroten... ook dat 3 maand niet gespeeld heeft? en speelt met een blessure? Laat ons eerlijk zijn, bats had buitenspel gelopen daar
D dadash Well-known member 1 december 2022 #2.770 Belgen wel gevaarlijk. We hebben vaak anders gezien in dit soort situatie waar ze een goal nodig hadden maar niet in de buurt kwamen
Belgen wel gevaarlijk. We hebben vaak anders gezien in dit soort situatie waar ze een goal nodig hadden maar niet in de buurt kwamen
K KingCunta Well-known member 1 december 2022 #2.775 ons eigen schuld.. hebben 5 open doelkansen gehad fzo....
Svartálfar Well-known member 1 december 2022 #2.776 Waarom pas de laatste 5 minuten die druk ontwikkelen.
Reverz Well-known member 1 december 2022 #2.777 benjicroc zei: ook dat 3 maand niet gespeeld heeft? en speelt met een blessure? Klik om te vergroten... Begin weer niet hé... die laatste hadden er veel vanuit een karreke binnen getikt...
benjicroc zei: ook dat 3 maand niet gespeeld heeft? en speelt met een blessure? Klik om te vergroten... Begin weer niet hé... die laatste hadden er veel vanuit een karreke binnen getikt...
Green Mamba Well-known member 1 december 2022 #2.778 Svartálfar zei: Waarom pas de laatste 5 minuten die druk ontwikkelen. Klik om te vergroten... Ik zat het ook zo te denken. Dat kon toch wel vroeger in de match.
Svartálfar zei: Waarom pas de laatste 5 minuten die druk ontwikkelen. Klik om te vergroten... Ik zat het ook zo te denken. Dat kon toch wel vroeger in de match.
P Pinkman Well-known member 1 december 2022 #2.779 Anthony Taylor dikke idioot vier minuten zijn nog niet eens gedaan en die fluit al af? godverdomme zeg
Anthony Taylor dikke idioot vier minuten zijn nog niet eens gedaan en die fluit al af? godverdomme zeg