Gedrag op het veld, in de tribune en op sociale media

NF was op zich wel nog welkom hé - dat er toevallig 42 van die mannen met hun nazi-groet bij de NF zaten, en ze zo wrs met niet al te veel meer overschieten is natuurlijk mooi in eigen voet geschoten.
Als zo'n groeperingen niet snappen dat dit allemaal not done is, dan kunnen die allemaal niet rap genoeg weggaan uit ons stadion.

NF was op zich wel nog welkom hé - dat er toevallig 42 van die mannen met hun nazi-groet bij de NF zaten, en ze zo wrs met niet al te veel meer overschieten is natuurlijk mooi in eigen voet geschoten.
Als zo'n groeperingen niet snappen dat dit allemaal not done is, dan kunnen die allemaal niet rap genoeg weggaan uit ons stadion.
Dit vooral. Ik snap dat mwn vloekt over de aanpak van pyro, tifos,.... Daar kun je over discussiëren.

Maar dergelijke zaken ook al is het van een deel uit domheid en zonder te weten wat ze deden is niets waar je over kan discussiëren of goedpraten en verdienen ze dus allemaal persoonlijk hun straf

als ge het verschil niet ziet tussen iemand die zijn derde ritzege viert door 3 vingers in de lucht te steken, en een bende posers die een neo-nazi groet brengen tegen een anti-racisme moment, enkel omdat het toevallig dezelfde vingers zijn...

het is niet alsof die mensen de derde niet-gewonnen match op rij al zouden vieren voor dat de match begint he.

@BleKKie ik weet niet hoe lang jij gaat naar Club ?
Ik al 27 jaar waarvan 13 jaar abonnement en NF staat haaks op alles wat Club is.
Ik ben oprecht blij dat ze weg moeten, en niet zoals ze zeggen dat ze stoppen ivm met waarden ...
Geef mij de tijden van Blue army maar iets waar iedereen achter stond .
Waar is de tijd van BA. Toen ik nog in de kern van BA zat, samen met Lode, Cedrinho (die wel beetje cringe was soms), Pieter etc...

is ook maar triest
da's ook volk dat geen plaats heeft in de maatschappij.

Er hing daar eene van antwerp zo 15m in die veiligheids netten serieus man.
Als die valt en breekt zijn nek hij zal een mooi leven tegemoet gaan
Ik vond de sfeer beter zonder dat Nf scam

Stevige reactie? Na 3 dagen had Club al 34 man geschorst en zelfs ene op staande voet ontslagen. Ik snap niet waarom het hier zoveel langer moet duren.

Terug
Bovenaan