Alle groepen mogen niet meer, vind het wel iets overdreven in JB staan die los van nfVak 313 stopt blijkbaar ook hun sfeeractiviteiten nadat hun "belangrijkste bondgenoot" de toegang tot het stadion wordt ontzegd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Alle groepen mogen niet meer, vind het wel iets overdreven in JB staan die los van nfVak 313 stopt blijkbaar ook hun sfeeractiviteiten nadat hun "belangrijkste bondgenoot" de toegang tot het stadion wordt ontzegd.
Ze stoppen er zelf mee omdat hun vrienden van NF niet meer welkom zijn.Alle groepen mogen niet meer, vind het wel iets overdreven in JB staan die los van nf
Dit vooral. Ik snap dat mwn vloekt over de aanpak van pyro, tifos,.... Daar kun je over discussiëren.NF was op zich wel nog welkom hé - dat er toevallig 42 van die mannen met hun nazi-groet bij de NF zaten, en ze zo wrs met niet al te veel meer overschieten is natuurlijk mooi in eigen voet geschoten.
Als zo'n groeperingen niet snappen dat dit allemaal not done is, dan kunnen die allemaal niet rap genoeg weggaan uit ons stadion.

RUSG fans![]()
📷 Niet alleen vuurpijlen richting Gustaf Nilsson tijdens Club-Antwerp: "Sommige fans hebben geen hersencellen"
De wedstrijd tussen Club Brugge en Royal Antwerp FC werd ontsierd toen er met enkele vuurpijlen gegooid werd. Dat gebeurde niet enkel richting Gustaf Nilsson.www.voetbalkrant.com
Zijn er ook ploegen waarvan de "fans" de laatste maanden niet negatief in het nieuws zijn geweest?![]()

Waar is de tijd van BA. Toen ik nog in de kern van BA zat, samen met Lode, Cedrinho (die wel beetje cringe was soms), Pieter etc...@BleKKie ik weet niet hoe lang jij gaat naar Club ?
Ik al 27 jaar waarvan 13 jaar abonnement en NF staat haaks op alles wat Club is.
Ik ben oprecht blij dat ze weg moeten, en niet zoals ze zeggen dat ze stoppen ivm met waarden ...
Geef mij de tijden van Blue army maar iets waar iedereen achter stond .
da's ook volk dat geen plaats heeft in de maatschappij.![]()
Messteken en kinderen in shock: supporters Patro Eisden aangevallen door Genkse harde kern
De Maasmechelse supportersgroep Patro Fanatics is gisterenavond aangevallen toen ze met de bus terugkeerden van een uitwedstrijd tegen RWDM. Ze werden benaderd aan de parking in Eisden door een veertigtal gemaskerde mannen, allen met witte of blauwe bivakmutsen. “Dit komt duidelijk vanuit de...www.hln.be
is ook maar triest
* raises his hand *![]()
📷 Niet alleen vuurpijlen richting Gustaf Nilsson tijdens Club-Antwerp: "Sommige fans hebben geen hersencellen"
De wedstrijd tussen Club Brugge en Royal Antwerp FC werd ontsierd toen er met enkele vuurpijlen gegooid werd. Dat gebeurde niet enkel richting Gustaf Nilsson.www.voetbalkrant.com
Zijn er ook ploegen waarvan de "fans" de laatste maanden niet negatief in het nieuws zijn geweest?![]()
Die fans die daar begonnen te kloppen tijdens Anderlecht - Brugge tellen niet mee natuurlijk.* raises his hand *
QR code en tis inorde , no worriesDie fans die daar begonnen te kloppen tijdens Anderlecht - Brugge tellen niet mee natuurlijk.
denk dat ik die donderdag gezien heb in Pairi DaizaEr hing daar eene van antwerp zo 15m in die veiligheids netten serieus man.
Als die valt en breekt zijn nek hij zal een mooi leven tegemoet gaan
Ik vond de sfeer beter zonder dat Nf scam

Die in Pairi Daiza hadden meer IQdenk dat ik die donderdag gezien heb in Pairi Daiza![]()
Dan wast hem nietDie in Pairi Daiza hadden meer IQ