Gedrag op het veld, in de tribune en op sociale media

Als er iets van aan is waarschijnlijk al het einde van zijn American Dream. In de MLS lachen ze daar niet mee.
 
Als het klopt dan zit zijn Amerikaans avontuur er wellicht al op.

Alleen vraag ik mij toch af hoe ze zoiets kunnen onderzoeken en zwart op wit bewijzen?
 
Als het klopt dan zit zijn Amerikaans avontuur er wellicht al op.

Alleen vraag ik mij toch af hoe ze zoiets kunnen onderzoeken en zwart op wit bewijzen?

Camera standpunten zoeken en liplezen wat er gezegd werd tenzij hij zijn hand voor zijne mond houdt natuurlijk zoals tegenwoordig iedereen doet.
 
Ik heb hier een beetje een dubbel gevoel bij, want is de US ook niet het land bij uitstek van de trash talk, maar als je dan ‘het woord’ zegt (neger?) dan wordt er een tuchtonderzoek opgestart? Niettemin, als dat duidelijk het beleid is en dingen zijn gezegd, ja dan kan er een sanctie worden opgelegd. Het speelt wel in zijn nadeel dat hij én buitenlander én designated player is.
 
Waarom zou je als Belg dat woord gaan gebruiken en dat "niet aan iemand specifiek richten" zoals hij claimt? Lijkt reeds op schuldbekentenis.
 
Er efkes bijzeggen dat op US sportsites zoals ESPN Vanzeir totaal niet bij naam genoemd wordt voorlopig, vind 't vreemd dat HLN daar dan wel mee afkomt.
 
Er efkes bijzeggen dat op US sportsites zoals ESPN Vanzeir totaal niet bij naam genoemd wordt voorlopig, vind 't vreemd dat HLN daar dan wel mee afkomt.
Op de beelden is het wel gewoon duidelijk. Er reageren meerdere spelers, ook van zijn eigen ploeg, wanneer hij iets lijkt te zeggen.
Hij heeft zich ook al een soort van geëxcuseerd.
 
Er efkes bijzeggen dat op US sportsites zoals ESPN Vanzeir totaal niet bij naam genoemd wordt voorlopig, vind 't vreemd dat HLN daar dan wel mee afkomt.
Heuh? Er zijn voldoende buitenlandse sites die weldegelijk Vanzeir bij naam vernoemen. HLN gaat dat niet uit hun duim zuigen hè.
 
ESPN en Fox Sports al niet, op The Athletic vind ik er zelfs niet direct iets over terug, hoe komt dat dan? Zeker als 't zo duidelijk is? Ze zijn in de US dan kennlijk voorzichtiger zolang het over 'alledged' gaat.
 
Vanzeir met een statement gekomen dat hij het inderdaad toegeeft.

Zal wel einde verhaal in de USA zijn dan zeker?
 
Hangt er een beetje van af welke sanctie de MLS zal uitspreken, denk ik.
Voorlopig lijkt de club hem in bescherming te nemen, maar hoe lang nog?
 
Terug
Bovenaan