Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Standard fans geven ook niet altijd het beste voorbeeld maar er is in mijn ogen wel een serieus moreel verschil tussen matchen stilleggen uit onvrede met het beleid van de club en met een honderdtal (?) fans een hitlergroet brengen tegen een anti-discriminatie actie.Een Standard-supporter die vraagt wanneer men eens serieus gaat reageren?![]()
En we weten ook niet wat het standpunt van deze supporter is tov het standard-publiek. Ik ben het namelijk ook niet eens met alles wat de F-side doet.Standard fans geven ook niet altijd het beste voorbeeld maar er is in mijn ogen wel een serieus moreel verschil tussen matchen stilleggen uit onvrede met het beleid van de club en met een honderdtal (?) fans een hitlergroet brengen tegen een anti-discriminatie actie.
Ugh het voetbal.. Na een straffe tour en leuke OS is het moeilijk om mij op te laden voor de competities.
Ik dacht ook zoiets te doen maar ondertussen toch al 8 ste seizoen zonder abonnement, en ik zal er niet snel nog eentje nemen. Ik geef de centen liever aan de kinderen.Dit gevoel duikt meer en meer op. Ik heb ook het gevoel dat afhakers ook gewoon niet meer terugkeren. Ikzelf heb nu geen abo genomen omdat ik wist dat ik met ons kind dat in het seizoen 22/23 geboren is minder tijd ging hebben ff. De planning was om dan voor dit seizoen een abo te nemen, maar dat plan is veranderd naar de winter. Maar als ik de algemene staat zie van "voetbal", voel ik me gewoon schuldig naar mijn gezin toe dat ik geld en tijd ga geven aan dat shitfest...
Je hoeft natuurlijk ook niet naar alles te kijken he.Ik sluit mij aan bij bovenstaande. Bij mij is het vooral het over aanbod aan voetbal, dat ik door mijn strot geramd krijg, waardoor het mij niet meer interesseert.

Klopt.Je hoeft natuurlijk ook niet naar alles te kijken he.![]()
Idem. In eerste instantie zou ik denken aan de 'Dubai 3' die 'Fazza' altijd maakt.Degoutant gewoon, moet wel zeggen dat ik tot gisteren nog nooit van die groet gehoord had. Laat me die foto zien zonder context en ik zou ook niet weten wat er aan de hand is hoor.
Ja die heeft al prijs.![]()
Nazigroet en apengeluiden in Jan Breydel na afloop Supercup, politie…
Een video die zondag is verschenen op de website van La Dernière Heure/Les Sports toont hoe minstens twee supporters in het Brugse vak de nazigroet…focus-wtv.be
Hier uiteindelijk iets van gekomen?
Echt wel tijd voor heel zware straffen, want een deel supporters toch heel hardleers.
Probleem is vooral de naleving van stadionverboden, want uiteindelijk geraken ze toch binnen en durven de stewards niet altijd ingrijpen (begrijpelijk). Zou beter zijn dat er zelf vanuit de clubs moet voorzien worden in veiligheidsmensen (G4S, Securitas etc). Dan valt de kost niet op de maatschappij en krijgen de ploegen met meer SV's zelf ook de rekening ervan.Hi
Ja die heeft al prijs.
En zoals steeds komt dit binnen 6 maand voor bij IBZ - voetbalcel.
Gezien de huidige tendens qua straffen gok ik op 3-4j en 2000 flappen uiteindelijk.
Tijdens corona kon het wel, want moest je bewijzen dat je vaccinatie/negatieve test had.Zolang die Gene deftige identiteitscontrole kunnen/mogen doen, blijft dat toch onmogelijk? Club zei dat zelf ook dacht ik, blijft ergens een mank systeem, je kan gelijk met welk ticket binnen e.
Dat was wel een aparte perimeter rond de stadia waar die controle opgewerpen werd en die extra toestemming op identiteitscontrole was toen voorzien in die noodwet.Tijdens corona kon het wel, want moest je bewijzen dat je vaccinatie/negatieve test had.