FIA Formula One 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
En vanaf volgend jaar grote fan van het Mclaren team.
Een paar jaar geleden nooit gedacht dat ik dat ging zeggen..
Norris en Ricciardo. Topduo gewoon. Ik denk wel dat Ricc de betere gaat zijn.
 
En vanaf volgend jaar grote fan van het Mclaren team.
Een paar jaar geleden nooit gedacht dat ik dat ging zeggen..
Norris en Ricciardo. Topduo gewoon. Ik denk wel dat Ricc de betere gaat zijn.
Nu hopen op een goeie combinatie chasis-Mercedes voor 2021 en het wordt echt mooi
 
- Racing Point heeft het NIET gekunnen om met de kampioenschapsauto van vorig jaar voldoende punten te pakken om mee te doen vanvoor. Stroll was over het seizoen gezien geen HOL waard en heeft Perez nooit bedreigd in het kampioenschap, ondanks dat Sergio 2 races niet gestart is en een paar races niet in orde was. Verder heeft RP 15 punten verloren door die kopieerzaak, maar met deze wagen had er echt meer in de pijp moeten zitten.

Eens met veel van wat je schrijft, maar bij deze paragraaf heb ik toch een paar opmerkingen.

1) De RP was natuurlijk niet "de kampioenschapsauto van vorig jaar". Hij leek erop aan de buitenkant, ja.
2) Stroll heeft Perez absoluut wel lang bedreigd in het kampioenschap he. Tot en met de Tuscan GP hadden beide evenveel races gefinished (de 2 DNF's van Stroll tot dan mocht je gelijk stellen aan het niet meedoen van Perez, want beide DNF's waren niet Stroll's fout) en na de Tuscan GP leiddde Stroll met 57-44. Stroll deed het tot dan helemaal niet slecht, maar is daarna wel serieus weggezakt.
 
Ja Stroll.. In't begin zag het er niet slecht uit.
Het lijkt alsof hij veel vertrouwen is kwijt geraakt na zijn corona break.
 
En vanaf volgend jaar grote fan van het Mclaren team.
Een paar jaar geleden nooit gedacht dat ik dat ging zeggen..
Norris en Ricciardo. Topduo gewoon. Ik denk wel dat Ricc de betere gaat zijn.

Wel, het zou toch moeten he! Zeker gezien hij ook dicht op Verstappen zat, en als Norris goed kan volgen/de betere is, is dat voor hem ook enkel maar positief natuurlijk.

Moet zeggen dat ik meer een rijder-supporter ben, dan team-supporter, zeker gezien die af en toe verplaatsen. Vooral van Ricciardo laatste tijd, Hamilton begint me wat te storen.
 
Laatst bewerkt:
Hamilton was weer veel aan het zagen gisteren. Of misschien is dat omdat ze zijn teamradio's sneller zullen uitzenden...
 
Hamilton was weer veel aan het zagen gisteren. Of misschien is dat omdat ze zijn teamradio's sneller zullen uitzenden...
Vorige week hebben we eigenlijk het contrast met Russell gezien he.
Hamilton zijn standaard klacht als op de tv getoond wordt dat zijn banden op 30% staan: "my tyres are done man", om daarna 3x de snelste ronde neer te zetten.
Russell zijn mededeling als de banden op 10% staan: "tyres are fine!"
 
Hamilton was weer veel aan het zagen gisteren. Of misschien is dat omdat ze zijn teamradio's sneller zullen uitzenden...
Ik vind dat we hem een beetje moeten sparen na dit weekend :unsure: Hij was duidelijk nog niet volledig hersteld van z'n ziekte. En idd, volgens mij is dat al zo'n vaste gewoonte van de regie om dat steeds weer te laten horen. Andere rijders klagen ook over hun banden, maar da's dan minder storend omdat je die struggle meer ziet.
 
Ja HAM had duidelijk nog wel last van Covid. Tijdens het interview na de race was hij nog altijd buiten adem.
 
Verstappen klaagt imo ook veel,
Ja HAM had duidelijk nog wel last van Covid. Tijdens het interview na de race was hij nog altijd buiten adem.
Ik vind dat raar tbh. Dat ge na 1 week Covid te hebben, mét effectief ziek te zijn, alweer moogt gaan racen.
 
Ja HAM had duidelijk nog wel last van Covid. Tijdens het interview na de race was hij nog altijd buiten adem.
hoezo? kwatongen op sociale media beweren toch dat hij géén covid had. En eigenlijk wat rust wilde, en George eens een kans gaf
 
In mijn geheugen was hij nog meer aan het hijgen dan als ik het nu opnieuw zie. Maar hij zegt het zelf toch ook dat het nog zwaar was:
 
Ze hebben het wel weer wat sappiger gemaakt... Hij reageert op 't feit dat Alsonso VD steeds heeft verslagen. Hij insinueert nooit dat VD 'bang' was van Alonso. In alle andere (exact dezelfde) artikels staat het anders:

Après Daniel Ricciardo, très performant, Ocon va devoir se mesurer à celui qui a écrasé Stoffel Vandoorne chez McLaren en 2018. Mais le jeune pilote ne voit pas du tout la situation sous le même angle.

"Oui, mais je ne suis pas Vandoorne" a noté Ocon, qui note que la situation était certainement différente chez McLaren pour le Belge. "Je ne sais pas ce qui s’est passé chez McLaren, mais Fernando est un pilote extrêmement talentueux qui sera très difficile à battre."

wat een riooljournalistiek, die gptoday.
 
Laatst bewerkt:
Haha, ik dacht ergens wel al zoiets. Die link werd me doorgestuurd door een vriend, het is inderdaad niet mijn favoriete nieuwsbron 😆
 
Hij is al bijna iedere race geklopt door Ricciardo, laat staan dat Alonso nu zijn teamgenoot wordt. Maar moet wel zeggen dat het nog ‘meevalt’, als je naar eindposities kijkt, punten is een ander verhaal..
 
Die young driver Buemi heeft 'm al meteen in de muur gezet. die zal geen carriere maken :p

20201215-084333.png


En Vandoorne alweer ingemaakt door Alonso :p
lol. denk dat Vandoorne er wel een erezaak van zal maken om toch voor Alonso te eindigen

EpQqRLRW4AE9GBY
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan