FIA Formula One 2020

Status
Niet open voor verdere reacties.
Omdat Williams dat nog steeds moet toelaten. Wellicht zullen ze daar ook wel mee instemmen, maar niets is zeker 😀
 
Dat lijkt me eerder een formaliteit. Ik heb niet meteen hoop op Vandoorne eerlijk gezegd.
En na het knaloptreden van Russell gisteren zou diens opdracht nog zwaarder worden :/
 
Mocht Hamilton pas vrijdag laat of zaterdag in Abu Dhabi geraken, zou Stoffel de vrije trainingen kunnen rijden. Ik denk dus dat het vnl een kwestie is dat ze voor Russel ook snel genoeg duidelijkheid moeten kunnen geven.

Ze gaan niet kunnen wachten tot donderdag of vrijdag om plots Russel toch het zitje in de Merc te geven imo.

Mochten ze dus pakweg woensdag beslissen om Russel in de Williams te laten rijden in de hoop dat Hamilton er geraakt en die geraakt er uiteindelijk niet, dan zal wellicht Stoffel zijn kans krijgen.

Enfin, ik weet niet wat de regels zijn, maar kan Russel bv op vrijdag de trainingen rijden met Williams om op zaterdag plots de quali met de Merc te doen? Lijkt me vreemd dat dat zou kunnen.
 
ergens hoop ik wel dat Russell een nieuwe kans krijgt. Al is het maar door de fouten van het team vorig weekend.
 
Mazepin is al zijn best aan het doen om de populairste F1 piloot te worden.
Heeft afgelopen nacht blijbkaar een video gepost na een nachtje stappen waar hij filmt dat hij de borsten van een dame probeert vast te grijpen. :confused:
 
Speciale livery bij Mercedes met de namen van het hele team op de auto.

"We have a very special surprise this weekend in Abu Dhabi for our team members. We'll be running a slightly different livery on Saturday and Sunday featuring everyone's name on the car to honour the huge commitment and determination from everybody in Brixworth and Brackley."

"Everyone has pushed hard this year, raising the bar through this massively intense season, and we hope this gesture goes some way in showing the appreciation we have for everyone involved."

 
Mazepin is al zijn best aan het doen om de populairste F1 piloot te worden.
Heeft afgelopen nacht blijbkaar een video gepost na een nachtje stappen waar hij filmt dat hij de borsten van een dame probeert vast te grijpen. :confused:
Het verhaal wordt wel iets anders gebracht dan hoe het eigenlijk in elkaar zit. Is een vriendin van hem en ze doen weinig verkeerd (ondanks het wordt afgeschilderd als "tegen haar zin"), maar hoe die zo achterlijk kan zijn om dat op social media te zetten, geen idee.
 
Het verhaal wordt wel iets anders gebracht dan hoe het eigenlijk in elkaar zit. Is een vriendin van hem en ze doen weinig verkeerd (ondanks het wordt afgeschilderd als "tegen haar zin"), maar hoe die zo achterlijk kan zijn om dat op social media te zetten, geen idee.

Inderdaad, ondanks dat het misschien niet het slimste idee was om het op sociale media te posten (lang leve alcohol) is er van een kleine mug een hele grote olifant gemaakt.
 
Ik weet niet wat ik er van moet denken hoor. Papa Mazepin heeft meer dan genoeg roebels om haar dat te doen zeggen.
Feit is wel dat hij al vaker seksistisch, racistisch en agressief uit de hoek kwam.

Vorige week poste een journaliste nog een whatsapp gesprek waarin Mazepin om nudes vroeg en dat ze anders zijn tijd maar niet moest verdoen.
Er waren ook een paar serieus bedenkelijke blocks afgelopen weekend.
En dan moeten we niet vergeten dat hij Ilott al eens op zijn smoel sloeg.
Zelfs als het onschuldiger was dan het leek, dan nog moeten we er geen engeltje van maken.
 
Ik weet niet wat ik er van moet denken hoor. Papa Mazepin heeft meer dan genoeg roebels om haar dat te doen zeggen.
...
Zelfs als het onschuldiger was dan het leek, dan nog moeten we er geen engeltje van maken.
Filmpje zelf was toch duidelijk genoeg dat het niet om ongewenste intimiteiten ging?

Voor de rest is het inderdaad een utter douchebag hoor, en ik vind het best klote dat hij in de F1 gaat rondrijden.
 
Filmpje zelf was toch duidelijk genoeg dat het niet om ongewenste intimiteiten ging?

Voor de rest is het inderdaad een utter douchebag hoor, en ik vind het best klote dat hij in de F1 gaat rondrijden.
Ik weet het niet, als iemand die niet mijn lief is haar handen voor haar borsten houdt ga ik er toch niet proberen aan te zitten... En het dan al zeker niet filmen voor mijn gigantisch publiek aan volgers en pers.
 
Ik weet het niet, als iemand die niet mijn lief is haar handen voor haar borsten houdt ga ik er toch niet proberen aan te zitten... En het dan al zeker niet filmen voor mijn gigantisch publiek aan volgers en pers.
Heb je het zelf eigenlijk gezien?

Allez, het gaat er niet om wat jij of ik zouden doen he. Als die 2 dat soort omgang met elkaar hebben, tja. Punt is dat het niet tegen haar goesting was en dat was vrij duidelijk.
 
Laatst bewerkt:
Heb je het zelf eigenlijk gezien?

Allez, het gaat er niet om wat jij of ik zouden doen he. Als die 2 dat soort omgang met elkaar hebben, tja. Punt is dat het niet tegen haar goesting was en dat was vrij duidelijk.
Ja, en ik zie dat ze haar borsten afdekt met haar arm. Voor mij is dat teken genoeg.
Ma bon, uiteindelijk gaat het toch niet uitmaken. Of het nu gewenst of ongewenst was, Haas heeft het geld nodig. Dus let's agree to disagree.
 
Amus publiceert dat Hamilton nog in Bahrein zit maar wel al negatief getest heeft, en na in Abu Dhabi eerst geïsoleerd te worden, zaterdag zou rijden. En dat Russell morgen FP1 en 2 rijdt bij Mercedes en daarna de switch maakt naar Williams. Ongelofelijk dit.
 
Ja, en ik zie dat ze haar borsten afdekt met haar arm. Voor mij is dat teken genoeg.
Ja, en dat ze daarna met haar vinger mega suggestief in haar mond duikt en horny as hell teken doet?
En het feit dat ze het zelf uploadt?

Sorry, maar deze situatie lees je echt verkeerd :)
 
Amus publiceert dat Hamilton nog in Bahrein zit maar wel al negatief getest heeft, en na in Abu Dhabi eerst geïsoleerd te worden, zaterdag zou rijden. En dat Russell morgen FP1 en 2 rijdt bij Mercedes en daarna de switch maakt naar Williams. Ongelofelijk dit.
Ik snap eigenlijk echt niet waarom ze dit zo aanpakken. Er is geen rush of druk voor Hamilton, titels zijn binnen voor team en rijder. Rust toch uit en hou dezelfde rijdersbezetting als vorige week.
 
Ik snap eigenlijk echt niet waarom ze dit zo aanpakken. Er is geen rush of druk voor Hamilton, titels zijn binnen voor team en rijder. Rust toch uit en hou dezelfde rijdersbezetting als vorige week.
Dat is inderdaad een punt, maar het gaat mij ook om Stoffel alweer.
Dat ze Hamilton willen laten rijden op zaterdag en zondag, mij goed, maar laat Stoffel vrijdag dan op zijn minst toch eens doen waarvoor hij een contract getekend heeft.
Nu is het van "ja George, jij mag onze testprogramma's in FP1 en 2 lopen, en dan moet je terug opkrassen naar Williams, bedankt he". Voor Mercedes is dat onnodig, voor Russell en Stoffel respectloos, en voor Williams zelfs ronduit storend.
 
Dat is inderdaad een punt, maar het gaat mij ook om Stoffel alweer.
Dat ze Hamilton willen laten rijden op zaterdag en zondag, mij goed, maar laat Stoffel vrijdag dan op zijn minst toch eens doen waarvoor hij een contract getekend heeft.
Nu is het van "ja George, jij mag onze testprogramma's in FP1 en 2 lopen, en dan moet je terug opkrassen naar Williams, bedankt he". Voor Mercedes is dat onnodig, voor Russell en Stoffel respectloos, en voor Williams zelfs ronduit storend.
Ook een goed punt ja, als ze nu al weten dat Hamilton zal rijden is er nul nut om Russell nog 2 dagen in die wagen te lepelen inderdaad.

Ofwel is het nog onzeker en dan snap ik het weer wel dat Russell er in zit, maar dan snap ik sowieso niet waarom ze niet gewoon nu al beslissen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan