Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
@Holocene zijn er geruchten betreffende Onana? Is die nog een van de betere bij Everton of verdrinkt die gewoon mee met de hoop?
die blijft sowieso op het hoogste niveau spelen hoor :)

heeft zelf wel Chelsea/Arsenal geweigerd deze winter (oprecht respect om het zinkend schip niet te verlaten) maar deze zomer is ie gewoon weg hoor, zelfs als we op één of andere magische manier boven water blijven.

Pickford, Patterson, Doucouré, Onana, Iwobi sowieso weg

idd geen aanvaller. Bestuur had deze winter beloofd een aanvaller te halen. Niks van gekomen.

Nieuwe aanvaller + Lampard vroeger ontslaan (Dyche dus transfers geven tijdens het WK) en we zaten 100% zeker comfortabel midden de tabel.

Om de absurditeit nog eens aan te halen

Aanvallers sinds het vertrek van Lukaku in het Moshiri tijdperk (2017)
- Tosun;
- Sandro;
- Kean;
- Rondon;
- Maupay.

Kost: 66miljoen
Totaal aantal doelpunten sinds 2017: 13

Aanvallers bij Newcastle sinds het "nieuwe" geld
- Isak.

Kost: 58 miljoen
Totaal aantal doelpunten sinds augustus: 10

en nog afsluiten met één laatste fun fact. We hebben in totaal 3 uit-matchen gewonnen de voorbije twee seizoenen. Dus Leicester wint sowieso volgende week :)
Punt is vooral dat Everton al jaren slecht omgaat met geld (allez, Moshiri dan he). Er is daar al zoveel rommel gekocht voor veel geld, waanzinnig eigenlijk.

Ik had bij Newcastle wel schrik dat dat gewoon *BUY EVERYTHING* ging worden, maar dat is tot nu toe toch niet echt het geval en Eddie Howe doet het daar gewoon echt goed.

Punt is vooral dat Everton al jaren slecht omgaat met geld (allez, Moshiri dan he). Er is daar al zoveel rommel gekocht voor veel geld, waanzinnig eigenlijk.
Ja sowieso :) de volledige club is echt brak, het bestuur moet daar ASAP weg (en zeker als we in de Championship zitten. Als het dan nog steeds hetzelfde bestuur is zie ik het hélemaal misgaan)

gisteren nog een tenuetje gekocht voor mijn dochter. Eigenlijk kan je dit momenteel beschouwen als kindermishandeling :unsure:

Ja sowieso :) de volledige club is echt brak, het bestuur moet daar ASAP weg (en zeker als we in de Championship zitten. Als het dan nog steeds hetzelfde bestuur is zie ik het hélemaal misgaan)
Echt triest eigenlijk, want het is en blijft toch een club met veel geschiedenis en traditie.
gisteren nog een tenuetje gekocht voor mijn dochter. Eigenlijk kan je dit momenteel beschouwen als kindermishandeling :unsure:
Goh, enjoy it while it lasts. Mijnen oudste zoon doet zijn Liverpool tenuetje aan en kent een hoop spelers hun namen, maar tegelijk supportert hij voor City en PSG (lichtjes om mij wat te plagen denk ik!), want hij ziet KDB en Mbappé graag spelen.

Leicester met of zonder Maddison is dag en nacht verschil. Nu is deze wel fit maar je zit wel al te knokken in de kelder van het klassement. Soutar blijkt ook geen wereldverdediger en Ward is een puntenglipper, eerder dan een puntenpakker.

Goh, enjoy it while it lasts. Mijnen oudste zoon doet zijn Liverpool tenuetje aan en kent een hoop spelers hun namen, maar tegelijk supportert hij voor City en PSG (lichtjes om mij wat te plagen denk ik!), want hij ziet KDB en Mbappé graag spelen.
Wat voor een opvoeding krijgt die daar bij u jong :unsure:

Wat voor een opvoeding krijgt die daar bij u jong :unsure:
Goh ja, op die leeftijd hadden we allemaal wel zo onze "voetbalhelden" denk ik. Bij mij waren dat bv. al zeker Ronaldo en Kluivert, dus ik had een Braziliaans shirt en eentje van Barcelona. De clubliefde voor Liverpool is pas later gekomen.

Ik zie echter ook nog altijd graag écht goeie voetballers spelen, ik vind het nog altijd doodjammer dat KDB bij City speelt, want dat is ook voor mij 1 van mijn favoriete (Belgische) spelers.

Ging ook net zeggen, als kind heb je mss één (lokale) club waar je echt fan van bent (geworden).
En qua buitenland sta je vooral met open mond te kijken naar zo'n absolute wereldsterren. Lijkt me straf dat die echt voor City of PSG supportert, als die ergens anders spelen zal die wrs voor die ploeg zijn.

En hopelijk beseft ie binnen enkele jaren dat je voor zo'n ploegen niet mag supporteren :unsure:

als kind ziet ge natuurlijk ook die rotte kant aan voetbal nog niet (m.a.w. dat het in eerste instantie draait om geld, en alles is daar aan ondergeschikt)

Als kind was ik fan van Luc Nilis - beetje onder invloed van mijn vader (Anderlechtfan) - en had er zelfs een truitje van. Elke zondagavond om 19u00 voor tv naar NOS Sport kijken. Gouden tijden. En dan lees je zijn biografie. Blijft een grote meneer.

Edit: zinsconstructie 🥴

Laatst bewerkt:
Als fan was ik kind van Luc Nilis - beetje onder invloed van mijn vader (Anderlechtfan) - en had er zelfs een truitje van. Elke zondagavond om 19u00 voor tv naar NOS Sport kijken. Gouden tijden. En dan lees je zijn biografie. Blijft een grote meneer.
Nilis had ik wel eens bezig willen zien in de "gouden generatie" ploeg met een prime KDB en Hazard.

Ik was 10-11 toen de liefde voor West Ham begon.
Schuld van mijn Engelse neef (die voor Palace is). Nam me toen mee naar West Ham - Man Utd zodat ik eens de vedetten inderdaad kon zien van Man U. Gelijkspel en Man u verloor er toen de titel aan Blackburn.

Maar was onder de indruk van de sfeer, stadion, kleuren,... en is blijven hangen.

Soms beklaag ik het me, en mijn gemoedsrust nog meer maarja geen weg terug of ik moest mijn vel laten wegsnijden.
Vandaag is weer zo'n dag dat mijn gemoedsrust en tikker denkt van miljaar konde gij nu eens niet voor een andere club zijn.

Ik was 10-11 toen de liefde voor West Ham begon.
Schuld van mijn Engelse neef (die voor Palace is). Nam me toen mee naar West Ham - Man Utd zodat ik eens de vedetten inderdaad kon zien van Man U. Gelijkspel en Man u verloor er toen de titel aan Blackburn.

Maar was onder de indruk van de sfeer, stadion, kleuren,... en is blijven hangen.

Soms beklaag ik het me, en mijn gemoedsrust nog meer maarja geen weg terug of ik moest mijn vel laten wegsnijden.
Vandaag is weer zo'n dag dat mijn gemoedsrust en tikker denkt van miljaar konde gij nu eens niet voor een andere club zijn.

Niet door Green Street Hooligans dan?

Sheffield United promoveert ook aangezien Luton hen niet meer kan inhalen. Luton is zelf al zeker van de playoffs om op te gaan.
Bij Wolves hebben ze precies niet door dat die nog niet zeker zijn van behoud..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan