Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Helaas klopp gekregen van liverpool al ben ik tevreden met delen van de wedstrijd.
Maar Antonio, wat doet die toch soms in godsnaam op dat veld?

Op naar Palace

Bwa, ik snap het woordmopje, maar alles behalve, toch?
Gewoon in de zin van verloren. Vond ons degelijk spelen. Al waren er momenten waar we toch goed onderlagen.
Een gelijkspel zat er zeker in. Maar bon Liverpool en consoorten zijn de wedstrijden waar we de punten moeten rapen.

Gewoon in de zin van verloren. Vond ons degelijk spelen. Al waren er momenten waar we toch goed onderlagen.
Een gelijkspel zat er zeker in. Maar bon Liverpool en consoorten zijn de wedstrijden waar we de punten moeten rapen.
Betwijfel dat jullie nog in de problemen geraken. 5 punten boven de streep met nog 6 wedstrijden te gaan.

Nog 1 van die wedstrijden winnen en je bent 100% zeker.

Mijn vertrouwen in het behoud is de laatste weken goed gegroeid.
Vooral Leicester en Leeds zullen belangrijke wedstrijden worden.

Bon, Forest die wint van Brighton.

Daar gaat mijn zéér klein sprankeltje hoop op het behoud. Los van het feit dat ik supporter ben van Everton, oprecht jammer dat een ploeg met zo een verleden de dieperik ingaat.
Forest weinig makkelijke matchen over nochtans, al zijn ze thuis wel vrij sterk.
Leicester, Leeds, Everton en volgens mij toch ook nog Forest (en mogelijks Bournemouth) die het onderling zullen moeten uitmaken voor plekken 18 en 19. Southampton lijkt me een vogel voor de kat.

Leicester zou je denken dat ze te veel kwaliteit hebben, maar ze blijven toch wat in het sukkelstraatje.. Worden nog spannende tijden.
Net als voor de Europese plaatsen, met Villa in de running. Jammerlijk verlies voor Brighton gisteren, ik hoop dat die minstens Europa League halen na dit seizoen. Al mogen ze zowel Mac Allister als Caicedo naar Liverpool laten gaan :unsure:

343673754_164764786227702_4903983966181971772_n.jpg

raap me op....

Die 0-3 van Wilson was echt lekker en het had vooral veel meer dan die 1-4 kunnen zijn.
Het is vooral frappant dat er bij een club als Everton vanaf de 80ste minuut al zoveel lege zitjes zijn. Dat helpt echt niet aan het mentale aspect he.

Als ik Everton hun schema zie wordt het er niet makkelijker op.

Leicester (A)
Brighton (A)
Manchester City (H)
Wolves (A)
Bournemouth (H)

Dat is Southampton al zeker 1 vd 3 laatste plaatsen.
Aan die hun schema te zien is dat inderdaad gedaan. Newcastle, Forest, Fulham, Brighton en Liverpool.

Er van uitgaande dat Southampton een vogel voor de kat is lijkt het me het meest penibel voor Everton en Leeds.
Leeds moet winnen op Bournemouth om ook nog maar een beetje kans te maken lijkt me. Everton kan maar beter winnen tegen Leicester volgende wedstrijd.
Nottingham kan zich wel redden met dit programma lijkt me en Leicester denk ik nog altijd dat die gewoon teveel kwaliteit hebben.
De degradatiestrijd is interessanter dan de titelstrijd of de strijd voor top 4 dit jaar :p

LeedsNottinghamLeicesterEverton
Bournemouth (A)
Manchester City (A)
Newcastle (H)
West Ham (A)
Tottenham (H)
Brentford (A)
Southamptom (H)
Chelsea (A)
Arsenal (H)
Crystal Palace (A)
Everton (H)
Fulham (A)
Liverpool (H)
Newcastle (A)
West Ham (A)
Leicester (A)
Brighton (A)
Manchester City (H)
Wolves (A)
Bournemouth (H)

Ik hoop maar dat de Rode Duivels (Lavia, Onana, Mangala, Tielemans, Castagne) niet mee zakken indien het zo ver komt met hun ploeg.
Opmerkelijk dat quasi gans ons centraal middenveld tegen degradatie vecht in Engeland.

Ik hoop maar dat de Rode Duivels (Lavia, Onana, Mangala, Tielemans, Castagne) niet mee zakken indien het zo ver komt met hun ploeg.
Opmerkelijk dat quasi gans ons centraal middenveld tegen degradatie vecht in Engeland.
Everton heeft al 2 jaar op rij voor de rest gewoon de kwaliteit niet (en misschien wat pech met blessures, vooral die van DCL dan @Holocene ?).
Leicester is misschien het vreemdste, die hebben eigenlijk kwalitatief wel een goede ploeg, ik vind het nog altijd zeer vreemd dat die er zo slecht voorstaan.
Southampton, ja, vogel voor de kat.

Everton heeft al 2 jaar op rij voor de rest gewoon de kwaliteit niet (en misschien wat pech met blessures, vooral die van DCL dan @Holocene ?).
Leicester is misschien het vreemdste, die hebben eigenlijk kwalitatief wel een goede ploeg, ik vind het nog altijd zeer vreemd dat die er zo slecht voorstaan.
Southampton, ja, vogel voor de kat.
idd geen aanvaller. Bestuur had deze winter beloofd een aanvaller te halen. Niks van gekomen.

Nieuwe aanvaller + Lampard vroeger ontslaan (Dyche dus transfers geven tijdens het WK) en we zaten 100% zeker comfortabel midden de tabel.

Om de absurditeit nog eens aan te halen

Aanvallers sinds het vertrek van Lukaku in het Moshiri tijdperk (2017)
- Tosun;
- Sandro;
- Kean;
- Rondon;
- Maupay.

Kost: 66miljoen
Totaal aantal doelpunten sinds 2017: 13

Aanvallers bij Newcastle sinds het "nieuwe" geld
- Isak.

Kost: 58 miljoen
Totaal aantal doelpunten sinds augustus: 10

en nog afsluiten met één laatste fun fact. We hebben in totaal 3 uit-matchen gewonnen de voorbije twee seizoenen. Dus Leicester wint sowieso volgende week :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan