Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Bwa, ik snap het woordmopje, maar alles behalve, toch?Helaas klopp gekregen van liverpool al ben ik tevreden met delen van de wedstrijd.
Maar Antonio, wat doet die toch soms in godsnaam op dat veld?
Op naar Palace
Gewoon in de zin van verloren. Vond ons degelijk spelen. Al waren er momenten waar we toch goed onderlagen.Bwa, ik snap het woordmopje, maar alles behalve, toch?
Betwijfel dat jullie nog in de problemen geraken. 5 punten boven de streep met nog 6 wedstrijden te gaan.Gewoon in de zin van verloren. Vond ons degelijk spelen. Al waren er momenten waar we toch goed onderlagen.
Een gelijkspel zat er zeker in. Maar bon Liverpool en consoorten zijn de wedstrijden waar we de punten moeten rapen.
Maw Moyes in!Mijn vertrouwen in het behoud is de laatste weken goed gegroeid.
Vooral Leicester en Leeds zullen belangrijke wedstrijden worden.

Er zijn grenzen.Maw Moyes in!![]()
Forest weinig makkelijke matchen over nochtans, al zijn ze thuis wel vrij sterk.Bon, Forest die wint van Brighton.
Daar gaat mijn zéér klein sprankeltje hoop op het behoud. Los van het feit dat ik supporter ben van Everton, oprecht jammer dat een ploeg met zo een verleden de dieperik ingaat.

Hopelijk wint City de CL, zodat KdB eindelijk de Ballon d'Or krijgt.
Aan die hun schema te zien is dat inderdaad gedaan. Newcastle, Forest, Fulham, Brighton en Liverpool.Dat is Southampton al zeker 1 vd 3 laatste plaatsen.

| Leeds | Nottingham | Leicester | Everton |
| Bournemouth (A) Manchester City (A) Newcastle (H) West Ham (A) Tottenham (H) | Brentford (A) Southamptom (H) Chelsea (A) Arsenal (H) Crystal Palace (A) | Everton (H) Fulham (A) Liverpool (H) Newcastle (A) West Ham (A) | Leicester (A) Brighton (A) Manchester City (H) Wolves (A) Bournemouth (H) |
Everton heeft al 2 jaar op rij voor de rest gewoon de kwaliteit niet (en misschien wat pech met blessures, vooral die van DCL dan @Holocene ?).Ik hoop maar dat de Rode Duivels (Lavia, Onana, Mangala, Tielemans, Castagne) niet mee zakken indien het zo ver komt met hun ploeg.
Opmerkelijk dat quasi gans ons centraal middenveld tegen degradatie vecht in Engeland.
Ik denk dat als die zakken ze deze zomer wel zullen vertrekken.Ik hoop maar dat de Rode Duivels (Lavia, Onana, Mangala, Tielemans, Castagne) niet mee zakken indien het zo ver komt met hun ploeg.
Opmerkelijk dat quasi gans ons centraal middenveld tegen degradatie vecht in Engeland.
idd geen aanvaller. Bestuur had deze winter beloofd een aanvaller te halen. Niks van gekomen.Everton heeft al 2 jaar op rij voor de rest gewoon de kwaliteit niet (en misschien wat pech met blessures, vooral die van DCL dan @Holocene ?).
Leicester is misschien het vreemdste, die hebben eigenlijk kwalitatief wel een goede ploeg, ik vind het nog altijd zeer vreemd dat die er zo slecht voorstaan.
Southampton, ja, vogel voor de kat.