Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die zit volgend jaar bij Manchester United. Die wil Shearer zijn record.Toch ook veel drama bij Spursinterview van Richarlison, Conte die overduidelijk weg wilt.
Benieuwd wat Kane gaat doen deze zomer. Bayern lijkt mij logisch maar hij gaat natuurlijk het PL record willen...
maar gaat Levy "plooien" prijsgewijs? gaat toch mooi bij de 100mil blijven denk ik voor een PL concurrent (ookal kan ie dan het jaar erop gratis vertrekken...)Die zit volgend jaar bij Manchester United. Die wil Shearer zijn record.
Levy gaat weer een nieuwe trainer moeten halen en dus weer een nieuwe trainer een pak geld geven voor zijn spelers te gaan halen.ma
maar gaat Levy "plooien" prijsgewijs? gaat toch mooi bij de 100mil blijven denk ik voor een PL concurrent (ookal kan ie dan het jaar erop gratis vertrekken...)

Kan Man U probleemloos betalenma
maar gaat Levy "plooien" prijsgewijs? gaat toch mooi bij de 100mil blijven denk ik voor een PL concurrent (ookal kan ie dan het jaar erop gratis vertrekken...)
Heb enkel de 2de helft gezien, op basis daarvan verdiende overwinning maar Leicester heeft ook wel een ENORME kans gemist om gelijk te komen. Faes die zag er toch niet echt goed uit in die 2de helft, pakt dan ook nog eens rood (2de geel)... als dat dan de nieuwe CV van de RD moet worden...En die is net vandaag terugKnap dat die direct zijn plaats vindt. De blessure van Jesus is wel een ‘meevaller’ maar kom, hij doet het toch

In zijn gehele Real carrière nooit direct rood gepakt en nu twee keer in een maand(?) tijd 
Mja, dan nog, zo ga je niet naar een bal. Hij springt, voet is hoog, studs vooruit... Kan je echt wel rood voor geven imo.Edit: fase net gezien, absoluut geen directe rode kaart voor mij. De bal begeleidt zijn voet als het ware tegen het been van de tegenstander...
Ben ik het niet mee eens eigenlijk.Mja, dan nog, zo ga je niet naar een bal. Hij springt, voet is hoog, studs vooruit... Kan je echt wel rood voor geven imo.