Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Volgende match thuis tegen Leeds. Als ze dan met de broek op de enkels gaan, zie ik het somber in voor Potter. Ze staan op evenveel punten van de degradatieplaatsen als van een Europese plaats.

4-0 op onze doos.
eerste 40min nochtans goed gespeeld.

ik was terug wat optimistisch maar degradatie is nu toch terug zo goed als een zekerheid vrees ik.

4-0 op onze doos.

ik was terug wat optimistisch maar degradatie is nu toch terug zo goed als een zekerheid vrees ik.
Goh een zekerheid, het staat daar echt op een zakdoek en er zijn uiteindelijk nog 13 matchen te spelen.

1677746452877.png

Kan er iemand die Antonio in wat cadeaupapier rollen en naar Jamaica sturen?
Man man man hopeloos gisteren.
Aguerd helaas een mindere match ditmaal.

Rice top gisteren, Areola ook (hopelijk beseft Moyes eindelijk eens dat die altijd de eerste keuze moet zijn in doel)

Kut om te verliezen maar algemeen wel een betere match gezien dan vaak dit seizoen. Met ook eindelijk terug wat druk.

4-0 op onze doos.

Dat jullie geen spits gehaald hebben gaat de doodsteek zijn. Denk dat de bottom 3 zoals ze nu staat de ploegen zijn die zullen gaan.

Dat jullie geen spits gehaald hebben gaat de doodsteek zijn. Denk dat de bottom 3 zoals ze nu staat de ploegen zijn die zullen gaan.
Het zit toch allemaal op een zakdoek.
Er zijn enkele "favorieten" dat wel maar ploegen zoals bv West Ham zijn ook nog belange niet zeker van behoud. Paar mindere wedstrijden en je bengelt snel onderaan.

Daarom dat Southampton denk ik gisteren er met de klak naar gegooid heeft om zich te concentreren op de competitie.

Goh een zekerheid, het staat daar echt op een zakdoek en er zijn uiteindelijk nog 13 matchen te spelen.

Bekijk bijlage 17594

Southampton en onuachu: “PL is mijn droom”.

Championship ook?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan