Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch ook veel drama bij Spurs :) interview van Richarlison, Conte die overduidelijk weg wilt.

Benieuwd wat Kane gaat doen deze zomer. Bayern lijkt mij logisch maar hij gaat natuurlijk het PL record willen...

Toch ook veel drama bij Spurs :) interview van Richarlison, Conte die overduidelijk weg wilt.

Benieuwd wat Kane gaat doen deze zomer. Bayern lijkt mij logisch maar hij gaat natuurlijk het PL record willen...
Die zit volgend jaar bij Manchester United. Die wil Shearer zijn record.

ma

maar gaat Levy "plooien" prijsgewijs? gaat toch mooi bij de 100mil blijven denk ik voor een PL concurrent (ookal kan ie dan het jaar erop gratis vertrekken...)
Levy gaat weer een nieuwe trainer moeten halen en dus weer een nieuwe trainer een pak geld geven voor zijn spelers te gaan halen.
Na de jaren dienst en Kane zijn contract dat in 2024 gedaan is zou ik toch denken dat Levy hem nu zijn transfer geeft. Het zal zowat het laatste jaar zijn dat ze er geld voor gaan krijgen en met een stadion van 1 miljard dat af te betalen is denk ik dat ze het geld wel kunnen gebruiken.

Maar bon,Levy blijft Levy natuurlijk :p

Hoe kunt ge 7-0 winnen tegen ManU en dan zo spelen de volgende match. (Normaal zou ik content zijn maar echt kak dat Bournemouth nu +3 krijgt :p)

zowaar 5 x gescoord op 2 wedstrijden, ik weet niet wat ik zie :D Heb enkel de 2de helft gezien, op basis daarvan verdiende overwinning maar Leicester heeft ook wel een ENORME kans gemist om gelijk te komen. Faes die zag er toch niet echt goed uit in die 2de helft, pakt dan ook nog eens rood (2de geel)... als dat dan de nieuwe CV van de RD moet worden...

Blessure van Jesus heeft toch weinig te zien met Trossard? Denk trouwens met de terugkomst van Jesus dat die nog beter gaat/kan renderen.

Casemiro trouwens :laugh: In zijn gehele Real carrière nooit direct rood gepakt en nu twee keer in een maand(?) tijd :oi22:

Edit: fase net gezien, absoluut geen directe rode kaart voor mij. De bal begeleidt zijn voet als het ware tegen het been van de tegenstander...

Laatst bewerkt:
Edit: fase net gezien, absoluut geen directe rode kaart voor mij. De bal begeleidt zijn voet als het ware tegen het been van de tegenstander...
Mja, dan nog, zo ga je niet naar een bal. Hij springt, voet is hoog, studs vooruit... Kan je echt wel rood voor geven imo.

Mja, dan nog, zo ga je niet naar een bal. Hij springt, voet is hoog, studs vooruit... Kan je echt wel rood voor geven imo.
Ben ik het niet mee eens eigenlijk.

Voet is zeker niet te hoog. Tackelt gewoon naar de bal en raakt die ook, dus de voet kan onmogelijk te hoog zijn. 't Is door het contact met de bal dat zijn voet het scheenbeen van de tegenstander in het midden raakt. Uiterst ongelukkig imo. 't Was ook zeker niet met gestrekt been en ja studs vooruit... Ik moet de eerste soortgelijke tackle nog zien waar men een dergelijke tackle kan inzetten zonder de studs vooruit.

Ik ben het gewoon veel te streng en wat mij betreft is geel hier voldoende en een VAR-interventie had dus niet gehoeven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan