Hij lijkt ook niks te zeggen volgens jouw eerste bericht?Niks?

Ik ben niet mee precies.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij lijkt ook niks te zeggen volgens jouw eerste bericht?Niks?

De rest staat in het artikel, he.Hij lijkt ook niks te zeggen volgens jouw eerste bericht?
Ik ben niet mee precies.
Dat had ik gelezen, maar ik dacht dat je iets wou zeggen met die paar zinnen die je eruit haalde.De rest staat in het artikel, he.
Om eerlijk te zijn: dat is jouw interpretatie en erg vrije vertaling ervan.Kompany geeft een halfslachtige verdediging dat je niet met de vinger mag wijzen naar City omdat er ook andere zaken fout lopen in de voetbalwereld. Ik vind het een zeer cynische en opportunistische reactie.
Had gewoon kunnen zeggen dat hij niks van het dossier kent en zich er niet over wil uitspreken.
Maar bij dat laatste zou er ook kritiek komen hé. Ik denk dat je in zo'n situatie niet veel goeds meer kan zeggen of doen.De rest staat in het artikel, he.
Kompany geeft een halfslachtige verdediging dat je niet met de vinger mag wijzen naar City omdat er ook andere zaken fout lopen in de voetbalwereld. Ik vind het een zeer cynische en opportunistische reactie.
Had gewoon kunnen zeggen dat hij niks van het dossier kent en zich er niet over wil uitspreken.
Een slechte FPL score, dat is dat.Chelsea gelijk, Arsenal gelijk, Spurs verliest, wasda allemaal...
Gerechtigheid voor de dode die vorige keer vielDegelijke wedstrijd van CFC, verdienen een voorsprong.
heel erg zwakke ref wel...
en hoezo is dit geen handsbal oO
"I have no idea why this wasn't given as a penalty. The only thing I can think of is, as the player is falling to the ground, the player is putting his hand down to support himself.
"But Soucek blatantly puts his hand out to stop the ball. It's the most obvious penalty you will see. I'm really surprised that wasn't given."
zegt genoeg zeker... man man wat een klucht
Ik heb Ream, Castagne en Weghorst op de bank gezet …Een slechte FPL score, dat is dat.
Ik Toney en Castagne.Ik heb Ream, Castagne en Weghorst op de bank gezet …
Allez ‘t is goe, laat West Ham er dan maar inblijven!Meestal omgekeerd maar vandaag toch liefst een overwinning van Liverpool in de derby.
Puur uit egoïstische redenen.