Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hij lijkt ook niks te zeggen volgens jouw eerste bericht? :D
Ik ben niet mee precies.
De rest staat in het artikel, he.

Kompany geeft een halfslachtige verdediging dat je niet met de vinger mag wijzen naar City omdat er ook andere zaken fout lopen in de voetbalwereld. Ik vind het een zeer cynische en opportunistische reactie.

Had gewoon kunnen zeggen dat hij niks van het dossier kent en zich er niet over wil uitspreken.

Dat had ik gelezen, maar ik dacht dat je iets wou zeggen met die paar zinnen die je eruit haalde.
Kompany geeft een halfslachtige verdediging dat je niet met de vinger mag wijzen naar City omdat er ook andere zaken fout lopen in de voetbalwereld. Ik vind het een zeer cynische en opportunistische reactie.

Had gewoon kunnen zeggen dat hij niks van het dossier kent en zich er niet over wil uitspreken.
Om eerlijk te zijn: dat is jouw interpretatie en erg vrije vertaling ervan.

Hij wordt gevraagd als iets zoals deze aanklacht een smet is op hetgeen hij en zijn ploegmaats bereikt hebben bij City. Dat is al een heel andere vraag en setting.

Maar ok, ieder zijn mening.

Maar bij dat laatste zou er ook kritiek komen hé. Ik denk dat je in zo'n situatie niet veel goeds meer kan zeggen of doen.

Degelijke wedstrijd van CFC, verdienen een voorsprong.

heel erg zwakke ref wel...

en hoezo is dit geen handsbal oO

"I have no idea why this wasn't given as a penalty. The only thing I can think of is, as the player is falling to the ground, the player is putting his hand down to support himself.

"But Soucek blatantly puts his hand out to stop the ball. It's the most obvious penalty you will see. I'm really surprised that wasn't given."

zegt genoeg zeker... man man wat een klucht

Laatst bewerkt:
Kompany heeft weer gewonnen met Burnsley. 10x winst achter elkaar. Hij is daar natuurlijk in praktijk, eigenlijk de sportieve baas en hij heeft alles gekregen wat hij wenste, maar je moet het nog altijd doen.

Hij was echter niet goed genoeg voor Anderlecht. Ik had ook lang twijfels (dat geef ik toe, maar wie ben ik? Ik ben geen expert he), en hij bracht bij Anderlecht niet wat veel supporters verwacht hadden. Maar als je ziet waar Anderlecht nu staat, dan deed hij het daar eerlijkheidshalve gewoon uitstekend (achter praten is natuurlijk gemakkelijk).

Anyways, hem laten gaan, is achteraf toch een aderlating gebleken.

Degelijke wedstrijd van CFC, verdienen een voorsprong.

heel erg zwakke ref wel...

en hoezo is dit geen handsbal oO

"I have no idea why this wasn't given as a penalty. The only thing I can think of is, as the player is falling to the ground, the player is putting his hand down to support himself.

"But Soucek blatantly puts his hand out to stop the ball. It's the most obvious penalty you will see. I'm really surprised that wasn't given."

zegt genoeg zeker... man man wat een klucht
Gerechtigheid voor de dode die vorige keer viel ;)

Verder zwakke match van beide ploegen. Nul sfeer ook.

Het was nog niet top, maar de manier van spelen was wel terug. Wat een vlijmscherpe counters :love:.
En zowel Diogo, Bobby als Virgil terug!

Interessant nieuws, volgens De Telegraaf heeft Leeds gepolst bij Clement en Monaco om hem hun nieuwe trainer te maken. Een van beiden, of beiden, waren niet van plan mee te werken.

Maar enkele internationale websites hebben dat opgepikt en schrijven het volgende over Clement:

Clement is seen as one of the best coaches to ever emerge from Belgium.
They are going for a European coach with a philosophy and history of winning at big clubs.
Clement’s name is an interesting one to emerge right now. Given all the other managers mentioned, it’s surprising his name hasn’t got more traction.
Of course, he has a good job in Monaco and is doing well. Monaco are currently third in Ligue 1, within touching distance of PSG at the top.

- Clement, a one-time Coventry City defender, is one of the more ambitious names on Leeds’ hitlist. The 48-year-old Belgian, after all, is already in situ at one of Europe’s biggest clubs. Monaco are third in France’s Ligue 1, seven points off PSG and chasing Champions League qualification.
- “His teams play with great intensity and daring, including on the European stage,” Monaco’s former Tottenham Hotspur director Paul Mitchell says of Clement. “His ability to combine titles and the development of young players have made him one of the most prominent and successful coaches in Europe in recent years.”
- [Leeds] are targeting a young, up-and-coming coach with a penchant for improving individual players, giving youth a chance, and priding themselves upon an exciting, attack-minded style of football. Clement ticks all those boxes.

Toch fijn om te lezen, naast Kompany hebben we dus nog een andere Belgische coach die op het internationale toneel een reputatie begint te krijgen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan