Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heeft ons al afgewezen blijkbaar.

Danjuma naar spurs, stond dit weekend nog te poseren in een Everton truitje 😂😂 Gordon naar Newcastle en Onana blijkbaar ook mogelijks.

This is fine
Denkt ook niet dat dat is wat Everton nu nodig heeft. Die heeft ook nog nooit een ploeg in een lopend seizoen overgenomen.

Denkt ook niet dat dat is wat Everton nu nodig heeft. Die heeft ook nog nooit een ploeg in een lopend seizoen overgenomen.
Ze mogen Mina meteen in een rolstoel afvoeren na de eerste training waarschijnlijk. Ok voor Bielsa als hij blijft wanneer we degraderen (eerlijk gezegd, het is 99.9% zeker, we moeten er niet stom om doen) want dan schat ik onze kansen op promotie wel hoog in (als we niet failliet gaan door het nieuwe stadium etc 🥲)

Liever Dyche tot einde seizoen en dan zien hoe of wat (Bielsa met een preseason zie ik wel wonderen verrichten)

edit: woops geen idee waarom dit vet is :p

Onana naar Newcastle?
Weet niet of het specifiek Newcastle is maar de geruchten zijn er toch

Spurs hun transferbeleid is toch ook al jaren kijken naar andere ploegen en dan hijacken....

Nu die Danjuma ben je liever kwijt dan rijk me dunkt. Goeie speler maar zijn mentaliteit vind ik toch dat niet.

Idd afwachten want zou de eerste niet zijn die dingen zegt en dan weg is.
Bellamy bij ons ook indertijd, nee ik blijf zeker, 2 dagen later foetsie....

Hoe meer ik er bij stilsta hoe grappiger het is dat Lampard ontslagen is na match tegen West Ham :biglaugh:

Mij gisteren tijdens de MS panne eens bezig gehouden met op te lijsten welke stadions ik al bezocht heb vanwege mijn passie voor SM, euh ik bedoel West Ham.

Old Trafford
Stamford Bridge
Emirates
shite hart lane
St. Mary's
Fratton Park (Portsmouth)
Anfield
Goodison Park
the (new) den
St. James Park
Wembley
Millenium Stadium
Amex Stadium
Elland Road
Selhurst Park
DW Stadium (Wigan)
Riverside Stadium
KC Stadium (Hull)
Ricoh Arena (Coventry)
Brittania Stadium (Stoke)
St. Andrews (Birmingham City)
Villa Park
City Ground
Stadio Renzo Barbera (Palermo)
Constant Van Den Stock
Cegeka Arena
Estadio Ramón Sánchez Pizjuán (Sevilla)
Groupama Stadion (Lyon)
Waldstadion (Frankfurt)
Arena Națională (Bucharest)
Veltins-Arena (Schalke)

Benieuwd waar we gaan landen in Maart met de volgende ronde van de conference league

Laatst bewerkt:
Ik ben nog maar in een 4-tal stadions geweest denk ik :lol:
Koning Boudewijnstadion, Den Dreef, Constant Vanden Stockstadion en Estadio Ramón Sánchez Pizjuán. Ja, en ook wel al eens in Camp Nou geweest, maar niet tijdens een match dus dat telt niet echt.

Ik ben nog maar in een 4-tal stadions geweest denk ik :laugh:
Koning Boudewijnstadion, Den Dreef, Constant Vanden Stockstadion en Estadio Ramón Sánchez Pizjuán. Ja, en ook wel al eens in Camp Nou geweest, maar niet tijdens een match dus dat telt niet echt.
Hier zal het ook zoiets zijn denk ik ... hoewel:
Wembley, Old Trafford, Jan Breydel (duuh), Constant Vanden Stockstadion, Koning Boudewijnstadion, De Kuip, Guldensporenstadion (Kortrijk), Versluys Arena (Oostende).
En Amsterdam Arena & Camp Nou maar gewoon om te bezoeken ook helaas.

Is enkel met West Ham.
Zonder West Ham is de lijst nog groter.

@|nfected hoop dat ze de cottage daar nooit wegdoen.
Mooi groot uitvak, goed zicht. Zelfs op een vijverke gelijk ne maat ooit zei (tis maar de Thames natuurlijk).
ook enkele leuke pubs/bars in de buurt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan