Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heeft ons al afgewezen blijkbaar.@Holocene
Bielsa 1 van de kandidaten?
Ben wel fan van die gek maar lijkt me nu ook niet de man voor jullie op dit moment.

Gordon naar Newcastle en Onana blijkbaar ook mogelijks.Onana naar Newcastle?Heeft ons al afgewezen blijkbaar.
Danjuma naar spurs, stond dit weekend nog te poseren in een Everton truitjeGordon naar Newcastle en Onana blijkbaar ook mogelijks.
This is fine
Denkt ook niet dat dat is wat Everton nu nodig heeft. Die heeft ook nog nooit een ploeg in een lopend seizoen overgenomen.Heeft ons al afgewezen blijkbaar.
Danjuma naar spurs, stond dit weekend nog te poseren in een Everton truitjeGordon naar Newcastle en Onana blijkbaar ook mogelijks.
This is fine
Ze mogen Mina meteen in een rolstoel afvoeren na de eerste training waarschijnlijk. Ok voor Bielsa als hij blijft wanneer we degraderen (eerlijk gezegd, het is 99.9% zeker, we moeten er niet stom om doen) want dan schat ik onze kansen op promotie wel hoog in (als we niet failliet gaan door het nieuwe stadium etcDenkt ook niet dat dat is wat Everton nu nodig heeft. Die heeft ook nog nooit een ploeg in een lopend seizoen overgenomen.
)
Weet niet of het specifiek Newcastle is maar de geruchten zijn er tochOnana naar Newcastle?
Zou wel straf zijn op zo'n korte periode.

Nog abo gehad als ik in Londen woonde bij de fulham. Bleef toch speciaal elke keer om daar binnen te komen.Molineux (Wolves)
Craven Cottage (Fulham)
die nog vergeten. En dat terwijl Craven Cottage toch 1 van de leukste stadions is
Hier zal het ook zoiets zijn denk ik ... hoewel:Ik ben nog maar in een 4-tal stadions geweest denk ik
Koning Boudewijnstadion, Den Dreef, Constant Vanden Stockstadion en Estadio Ramón Sánchez Pizjuán. Ja, en ook wel al eens in Camp Nou geweest, maar niet tijdens een match dus dat telt niet echt.
Liever Dyche tot einde seizoen en dan zien hoe of wat (Bielsa met een preseason zie ik wel wonderen verrichten)