Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is de eerste keer sinds hij bij Liverpool is maar Klopp weet het precies niet meer. Hoe diene daar als een gek tekeer aan het gaan is langs de zijlijn.

Middenveld weer verschrikkelijk ongebalanceerd met Henderson daar op links.

Het is de eerste keer sinds hij bij Liverpool is maar Klopp weet het precies niet meer. Hoe diene daar als een gek tekeer aan het gaan is langs de zijlijn.

Middenveld weer verschrikkelijk ongebalanceerd met Henderson daar op links.
Toch nog gewonnen, hakken over de sloot. Zal een overgangsseizoen worden, begin al te vrezen voor plek 2 als je kijkt hoe Arsenal speelt. Spurs ook zeer wisselvallig qua prestaties voorlopig, had ik beter van verwacht.

@NemesisBE Cancelo bench je toch nooit? Zeker niet voor NFO. :unsure:

Toch nog gewonnen, hakken over de sloot. Zal een overgangsseizoen worden, begin al te vrezen voor plek 2 als je kijkt hoe City speelt. Spurs ook zeer wisselvallig qua prestaties voorlopig, had ik beter van verwacht.

FTFY :unsure:

Arsenal toch weer heel sterk gisteren, vooral dan de eerste helft. Kon weer makkelijk 3 of 4-0 staan. 2de helft niet hetzelfde tempo aan kunnen houden en dan krijg je zo'n kwakkeldoelpunt tegen... een corner die binnenwaait, met imo Ramsdale die daar wel gehinderd wordt. Gelukkig zit het mentaal supergoed en wordt het meteen daarna 2-1. United dit weekend. Eerste echte test, spannend dus.

Liverpool komt goed weg op het einde, maar dat is karma omdat Newcastle echt hard tijd aan het rekken was. Had niks meer met voetbal te maken. Die extra assist voor Mo kwam wel goed uit. Ja, ik ben één van die sukkelaars met Salah capi i.p.v. Haaland 😋

Toch nog gewonnen, hakken over de sloot. Zal een overgangsseizoen worden, begin al te vrezen voor plek 2 als je kijkt hoe Arsenal speelt. Spurs ook zeer wisselvallig qua prestaties voorlopig, had ik beter van verwacht.

Ja gerechtigheid na hun tijdrekken maar het was weer heel pover. De problemen zijn dieper dan gewoon een nieuwe middenvelder die alles zal oplossen. Ik verwacht geen title challenge dit seizoen en het zal jammer genoeg een saaie “titelrace” worden vermoed ik want city die gaan gewoon 10 punten los staan tegen dat het WK start.

Arsenal goed bezig maar kunnen we pas echt een beeld van vormen als ze tegen de ploegen in de top 10 beginnen te spelen. Ze hebben wel echt een heel voordelige start van het seizoen. Tottenham lijkt me dezelfde problemen als vorig jaar te hebben, logisch ook vermits ze niets hebben toegevoegd dat hun starting XI verbeterd.

Als ge karma wilt afbeelden, gewoon Liverpool - Newcastle terug kijken, het is leuk omdat ik Liverpool supporter ben, maar als voetbal liefhebber is dat toch ook gewoon genieten, zo irritant spelen en tijd rekken om dan in minuut 98 er eentje binnen te krijgen. Geweldig.

Salah eruit gehaald voor Haaland, wat voel ik me vuil :oink:
Zeer goed, nu gaat Salah knallen en Haaland gaat geen bal goed meer raken!

Ik twijfel nog erg om Haaland er in te slotten, dit tempo houdt ie niet vol enerzijds en anderzijds gaan er nu veel wedstrijden aankomen...

Er zal idd Pep roulette zijn zodra CL start maar als je Haaland ziet spelen... Heeft soms maar 10-15min nodig. + Goeie bankspelers hebben :) in the end (zelfs met enkele matchen out) gaat hij toch een hoge eindscore hebben veronderstel ik

Ik twijfel nog erg om Haaland er in te slotten, dit tempo houdt ie niet vol enerzijds en anderzijds gaan er nu veel wedstrijden aankomen...
Ik denk dat ze hem eerder gaan roteren in de champions league dan in de league. En zelfs dan, gisteren kwam de Bruyne er ook nog op, dus als ze Haaland nog een half uur geven kan die er makkelijk nog 1 of 2 maken.

Met het WK probeer ik Salah en Haaland er wel samen in te krijgen.

@NemesisBE Cancelo bench je toch nooit? Zeker niet voor NFO. :unsure:
Zijn seizoensbegin was maar matig, en ik dacht eigenlijk ook gewoon dat ie gebenched ging worden gisteren :unsure:

Ik denk dat ze hem eerder gaan roteren in de champions league dan in de league. En zelfs dan, gisteren kwam de Bruyne er ook nog op, dus als ze Haaland nog een half uur geven kan die er makkelijk nog 1 of 2 maken.

Met het WK probeer ik Salah en Haaland er wel samen in te krijgen.
De competitie wordt toch onderbroken? Uitgerust zullen ze wel zijn erna natuurlijk... :unsure:

De competitie wordt toch onderbroken? Uitgerust zullen ze wel zijn erna natuurlijk... :unsure:
ja na het WK dus 😝 maar had ergens gelezen dat je heel uw ploeg kan veranderen dan. Salah en Haaland gaan niet naar het WK dus inderdaad, die zouden onmiddellijk goed moeten zijn bij de herneming.

Geruchten:
- Dendoncker naar Villa
- Douglas Luiz naar Arsenal
- Arthur Melo naar Liverpool (huur)
Ik zou behoorlijk tevreden zijn met Douglas Luiz, zal ook betekenen dat Tielemans niet meer komt? Er zou best wel nog een echte 6 bijkomen met de blessure van Partey (en wat er nog boven zijn hoofd hangt.…). Xhaka speelt momenteel wel echt goed en dan heeft Sambi het ook wel meteen makkelijker.

Odegaard en Ramsdale zouden mogelijk out zijn voor Manchester United, niet zo’n goeie timing.

Ik denk dat ze bij Villa ook niet blij gaan zijn om Luiz te verliezen en Dendoncker in de plaats te krijgen, los van het feit dat ze niet eens op dezelfde plaats spelen. Gerrard is daar aan zijn laatste dagen of weken bezig denk ik. Die is toch echt wel door de mand aan’t vallen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan