Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik zou behoorlijk tevreden zijn met Douglas Luiz, zal ook betekenen dat Tielemans niet meer komt? Er zou best wel nog een echte 6 bijkomen met de blessure van Partey (en wat er nog boven zijn hoofd hangt.…). Xhaka speelt momenteel wel echt goed en dan heeft Sambi het ook wel meteen makkelijker.

Odegaard en Ramsdale zouden mogelijk out zijn voor Manchester United, niet zo’n goeie timing.

Ik denk dat ze bij Villa ook niet blij gaan zijn om Luiz te verliezen en Dendoncker in de plaats te krijgen, los van het feit dat ze niet eens op dezelfde plaats spelen. Gerrard is daar aan zijn laatste dagen of weken bezig denk ik. Die is toch echt wel door de mand aan’t vallen.
Tgaat idd niet goed met Gerrard, team is precies ook niet fit en clueless qua tactics.
Douglas zorgt voor goals regelmatig, snap momenteel het transferbeleid niet.

Coutinho en die nieuwe dc en digne, ok.
De Doncker? Niet slecht maar niet goed genoeg.

Ik zou behoorlijk tevreden zijn met Douglas Luiz, zal ook betekenen dat Tielemans niet meer komt? Er zou best wel nog een echte 6 bijkomen met de blessure van Partey (en wat er nog boven zijn hoofd hangt.…). Xhaka speelt momenteel wel echt goed en dan heeft Sambi het ook wel meteen makkelijker.

Odegaard en Ramsdale zouden mogelijk out zijn voor Manchester United, niet zo’n goeie timing.

Ik denk dat ze bij Villa ook niet blij gaan zijn om Luiz te verliezen en Dendoncker in de plaats te krijgen, los van het feit dat ze niet eens op dezelfde plaats spelen. Gerrard is daar aan zijn laatste dagen of weken bezig denk ik. Die is toch echt wel door de mand aan’t vallen.

Ik zou voor Douglas Luiz gaan op dit moment. Is dan ook meteen de vervanger van Elneny, die volgend jaar weg is.
Tikt ook alle boxen: braziliaans, ex-city, etc. :unsure:

Maar hebben inderdaad eerder een echte 6 nodig. Gaan met een gigantisch probleem zitten als Xhaka uitvalt. Was onze beste man ook gisteren.

Sambi is ook enkel maar oké als iemand als Xhaka of Partey ernaast speelt, want defensief is die toch echt te min. Werd ook enorm geholpen door werkpaard Odegaard gisteren.

Wingers en middenveld ook te weinig. 1 blessure bij Martinelli, Saka of Odegaard en we hebben het vlaggen. Geen idee of Fabio Vieira of Marquinhos meteen mee kunnen op dat niveau, we hebben die immers nog niet aan het werk gezien. Smith-Rowe is er ook nog, maar die zit toch ook al een tijdje in een vorm dip.

Conclusie: basisteam is zeker oké, breedte op middenveld is pover.

Laatst bewerkt:
FTFY :unsure:

Arsenal toch weer heel sterk gisteren, vooral dan de eerste helft. Kon weer makkelijk 3 of 4-0 staan. 2de helft niet hetzelfde tempo aan kunnen houden en dan krijg je zo'n kwakkeldoelpunt tegen... een corner die binnenwaait, met imo Ramsdale die daar wel gehinderd wordt. Gelukkig zit het mentaal supergoed en wordt het meteen daarna 2-1. United dit weekend. Eerste echte test, spannend dus.

Liverpool komt goed weg op het einde, maar dat is karma omdat Newcastle echt hard tijd aan het rekken was. Had niks meer met voetbal te maken. Die extra assist voor Mo kwam wel goed uit. Ja, ik ben één van die sukkelaars met Salah capi i.p.v. Haaland 😋
Ik bedoel dan City op 1 en Arsenal op 2 :unsure:

En ik vind Spurs btw wél versterkt met Bissouma en Perisic. Richarlison biedt rotatie-mogelijkheden voor zowel Son als Kane.
Ik zag die echt meedingen naar plek 2. City is een ander niveau helaas.

En ik vind Spurs btw wél versterkt met Bissouma en Perisic. Richarlison biedt rotatie-mogelijkheden voor zowel Son als Kane.
Ik zag die echt meedingen naar plek 2. City is een ander niveau helaas.
Ik twijfel wat aan Spurs omdat Dier daar achterin nog steeds mag prutsen en ze daar niet echt versterkt zijn (tenzij ik me vergis).

Ik twijfel wat aan Spurs omdat Dier daar achterin nog steeds mag prutsen en ze daar niet echt versterkt zijn (tenzij ik me vergis).
Perisic en Spence op de flanken zijn er bij, Lenglet centraal. Maar of Lenglet nu per se een upgrade is t.o.v. Davies is up for discussion, en Spence is meer naar de toekomst. Snap niet goed dat Emerson blijft spelen op RWB en Doherty geen basisplek kan opeisen.

Romero - Dier - Lenglet/Davies is wel een mooi trio achteraan. Op papier is het bij andere clubs wel een niveau hoger, maar een Bissouma er voor zou ook helpen. En Lloris die is een jaartje blundervrij blijft kan ook helpen. :unsure:

Ja heb gedaan zoals iedereen en haaland erin gebracht... Spitsen zijn nu mitrogol, Darwin & haaland.

Come on!

Firmino die meteen terug moet banken nu Nunez terug is, begrijpen wie begrijpen kan. Uitstekend aan het seizoen begonnen nochtans.

West Ham bestolen.

VAR reageert niet als James natrapt op Antonio maar dan wordt die goal wel afgekeurd voor een toch wel heel lichte "fout" op Mendy. Maar Ramsdale mag wel gewoon vastgehouden worden op die gescoorde corner van Aston Villa vorige speeldag of iemand aan de haren trekken is ook ok!

Het niveau van de scheidsrechters ligt dit seizoen precies weer niet zo hoog.

West Ham bestolen.

VAR reageert niet als James natrapt op Antonio maar dan wordt die goal wel afgekeurd voor een toch wel heel lichte "fout" op Mendy. Maar Ramsdale mag wel gewoon vastgehouden worden op die gescoorde corner van Aston Villa vorige speeldag of iemand aan de haren trekken is ook ok!

Het niveau van de scheidsrechters ligt dit seizoen precies weer niet zo hoog.
Voor die paters is en blijft Chelsea een grote club, en wij niet.
Omgekeerd was het rood en goal nooit afgekeurd.

Een gelijkspel had terecht geweest, geen van beide teams verdiende om te winnen.
En Fabianski had ook nooit mogen uitkomen bij die eerste goal. Wordt tijd dat Moyes, Areola als eerste doelman selecteert.

Begin me echt zorgen te maken over Liverpool. Het loopt van geen meter.

Alle spelers lopen precies rond of ze allemaal al een match gespeeld hebben na 10 minuten. Verandering van systeem duwt Salah meer naar de flank, dat is niet hoe je het beste uit hem krijgt. Diaz, ik zie het nog altijd niet. Veel werken maar weinig eindproduct.
Trent verschrikkelijk uit vorm, lijkt me dat hij te veel spiermassa heeft waardoor hij minder wendbaar is geworden. Van Dijk die het niet nodig vind van te verdedigen. En onze nieuwe aankoop past gewoon totaal niet in het plaatje (Nunez), ik zie het echt niet met hem.

Titel is al over en het zal dus top 4 en de bekers zijn. Hopelijk goed door de groepsfase en dan in vorm spelen na het WK.

Begin me echt zorgen te maken over Liverpool. Het loopt van geen meter.

Alle spelers lopen precies rond of ze allemaal al een match gespeeld hebben na 10 minuten. Verandering van systeem duwt Salah meer naar de flank, dat is niet hoe je het beste uit hem krijgt. Diaz, ik zie het nog altijd niet. Veel werken maar weinig eindproduct.
Trent verschrikkelijk uit vorm, lijkt me dat hij te veel spiermassa heeft waardoor hij minder wendbaar is geworden. Van Dijk die het niet nodig vind van te verdedigen. En onze nieuwe aankoop past gewoon totaal niet in het plaatje (Nunez), ik zie het echt niet met hem.

Titel is al over en het zal dus top 4 en de bekers zijn. Hopelijk goed door de groepsfase en dan in vorm spelen na het WK.
Jammer dat Liverpool - Ajax pas de week erna is. Niet dat ik denk dat Ajax dan wel even zou winnen, maar het was wel het beste moment geweest om Liverpool te treffen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan