Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Op de bank samen met Cancelo. Ik ben alvast de leider in het "punten vergooien op de bank" - klassementIsak ook al met zijn eerste
Toch nog gewonnen, hakken over de sloot. Zal een overgangsseizoen worden, begin al te vrezen voor plek 2 als je kijkt hoe Arsenal speelt. Spurs ook zeer wisselvallig qua prestaties voorlopig, had ik beter van verwacht.Het is de eerste keer sinds hij bij Liverpool is maar Klopp weet het precies niet meer. Hoe diene daar als een gek tekeer aan het gaan is langs de zijlijn.
Middenveld weer verschrikkelijk ongebalanceerd met Henderson daar op links.

Toch nog gewonnen, hakken over de sloot. Zal een overgangsseizoen worden, begin al te vrezen voor plek 2 als je kijkt hoe City speelt. Spurs ook zeer wisselvallig qua prestaties voorlopig, had ik beter van verwacht.

Toch nog gewonnen, hakken over de sloot. Zal een overgangsseizoen worden, begin al te vrezen voor plek 2 als je kijkt hoe Arsenal speelt. Spurs ook zeer wisselvallig qua prestaties voorlopig, had ik beter van verwacht.
Had van Salah naar de Bruyne gegaan als CaptainDie extra assist voor Mo kwam wel goed uit. Ja, ik ben één van die sukkelaars met Salah capi i.p.v. Haaland![]()

Idem...Had van Salah naar de Bruyne gegaan als Captain![]()
Zeer goed, nu gaat Salah knallen en Haaland gaat geen bal goed meer raken!Salah eruit gehaald voor Haaland, wat voel ik me vuil![]()
Daar hoop ik ook opZeer goed, nu gaat Salah knallen en Haaland gaat geen bal goed meer raken!

Ik denk dat ze hem eerder gaan roteren in de champions league dan in de league. En zelfs dan, gisteren kwam de Bruyne er ook nog op, dus als ze Haaland nog een half uur geven kan die er makkelijk nog 1 of 2 maken.Ik twijfel nog erg om Haaland er in te slotten, dit tempo houdt ie niet vol enerzijds en anderzijds gaan er nu veel wedstrijden aankomen...
Zijn seizoensbegin was maar matig, en ik dacht eigenlijk ook gewoon dat ie gebenched ging worden gisterenToch nog gewonnen, hakken over de sloot. Zal een overgangsseizoen worden, begin al te vrezen voor plek 2 als je kijkt hoe Arsenal speelt. Spurs ook zeer wisselvallig qua prestaties voorlopig, had ik beter van verwacht.
@NemesisBE Cancelo bench je toch nooit? Zeker niet voor NFO.![]()

De competitie wordt toch onderbroken? Uitgerust zullen ze wel zijn erna natuurlijk...Ik denk dat ze hem eerder gaan roteren in de champions league dan in de league. En zelfs dan, gisteren kwam de Bruyne er ook nog op, dus als ze Haaland nog een half uur geven kan die er makkelijk nog 1 of 2 maken.
Met het WK probeer ik Salah en Haaland er wel samen in te krijgen.

Jammer, 3 punten zaten erin gisteren tegen spuds.
Alle goals kwamen alvast van ons![]()
ja na het WK dusDe competitie wordt toch onderbroken? Uitgerust zullen ze wel zijn erna natuurlijk...![]()
maar had ergens gelezen dat je heel uw ploeg kan veranderen dan. Salah en Haaland gaan niet naar het WK dus inderdaad, die zouden onmiddellijk goed moeten zijn bij de herneming.Ik zou behoorlijk tevreden zijn met Douglas Luiz, zal ook betekenen dat Tielemans niet meer komt? Er zou best wel nog een echte 6 bijkomen met de blessure van Partey (en wat er nog boven zijn hoofd hangt.…). Xhaka speelt momenteel wel echt goed en dan heeft Sambi het ook wel meteen makkelijker.Geruchten:
- Dendoncker naar Villa
- Douglas Luiz naar Arsenal
- Arthur Melo naar Liverpool (huur)