Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Er zou voor het afbreken van een aanval op zo'n manier een regel moeten zijn, maar geen idee welke dan en hoe je het oplost. Soort van oranje kaart waar een tijdstraf aan vasthangt?
In de 90 Minutes podcast van vorige week opperde Joos een soort kaart tussen geel en rood in, voor flagrante 'aanval afbrekende' fouten. Die zou in de match zelf dan dezelfde waarde hebben als een gele kaart, maar ook betekenen dat je de volgende match geschorst bent. Vond ik nog niet zo verkeerd eigenlijk.

In de 90 Minutes podcast van vorige week opperde Joos een soort kaart tussen geel en rood in, voor flagrante 'aanval afbrekende' fouten. Die zou in de match zelf dan dezelfde waarde hebben als een gele kaart, maar ook betekenen dat je de volgende match geschorst bent. Vond ik nog niet zo verkeerd eigenlijk.
Mogen ze wat mij betreft dan ook invoeren voor het fenomeen tijdrekken.

Op Play Sports ook, ik vond rood ook overdreven.
Vanavond naar United, veel geblesseerden, dus hopelijk komt dat goed.
Lijkt me dat ze gewoon zo overdreven reageren omdat het om De Bruyne gaat. In de buitenlandse media heb ik vooralsnog toch weinig gelezen hierover.

Op het moment zelf vond Joos het trouwens geel, want hij zei meteen iets in de aard van "en de gele kaart voor Trippier zeker?"

Eigenlijk nog niet zo'n slecht idee. Als voetballiefhebber erger ik mij kapot aan die fouten.
Mogen ze wat mij betreft dan ook invoeren voor het fenomeen tijdrekken.
+1

Vorige week mogen ze dan nog een mooie prestatie neergezet hebben (ondanks het resultaat) de match van vandaag toont aan dat CFC geen top 4 gaat halen op deze manier en met deze kern. Degelijke spelers genoeg, maar geen echte top en te weinig versterking gehaald tov. vorig jaar en zeker tov. de directe concurrenten voor plek 3-4-5 (ondanks de reeds gespendeerde miljoenen) het vat was vorig jaar rond de nieuwjaarsperiode al af en ze doen gewoon verder op hetzelfde elan... Ze kunnen het wel maar niet consistent genoeg en ze mankeren enkele toppers, vooral in het centraal middenveld en ne goeie spits...
De opstelling met 3 achteraan is ook al jaaaren voorbijgestreefd, terug een 4-5-1 Aub
En James op de RB. En Cucu of Chilly op de LB. En Havertz is eerder een 10 dan een spits

Ik heb nu toevallig vorige match gezien. Volwassen gespeeld. 1 keer wel misverstand tussen hem en verdediger, waardoor die de bal in de voeten van tegenstander speelt. Gelukkig geen tegengoal, maar was wel close. Goeie wedstrijd, maar ook niet meer dan dat.

Chelsea puntenverlies, City puntenverlies, Liverpool of Man U vandaag ook weer met puntenverlies.
Arsenal staat nu al los op kop :p Dat het nog lang mag blijven duren. Natuurlijk ook wel de makkelijkste fixtures op papier van alle ploegen. Je moet ze wel winnen natuurlijk. Zinchenko en Jesus meteen met een enorme impact. Dankjewel, City?

FPL dan. Jesus voor de eerste keer captain gemaakt. Met wat geluk trapt die er 3 binnen, dus geen verkeerde keuze vind ik. Gewoon zuur om dan Kane of Haaland met meer punten te zien. Kane overigens wel terecht, want die speelde een goede match. Mijn 3 veldspelers op de bank hebben samen 22 punten, wie doet beter? :unsure: (Pereira, Trippier, Aaronson)
Ik zit aan 20 met 2 spelers (Trossard & Perisic) en Van Dijk gaat vanavond United nog kapot maken.

Ten Hag leert alleszins al uit zijn fouten: Maguire op de bank.

Manchester United gaat hier vanavond zegevieren.
Ik zie die nog naar ons komen, miljaar. Alle verdedigers zeggen nee, en dan gaan ze de eerste beste pakken :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan