Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat een drama dat Chelsea, maar bon gezien die opstelling verbaast me dat eigenlijk niet. Een groot gebrek aan scorend vermogen in die ploeg.

Vorige week mogen ze dan nog een mooie prestatie neergezet hebben (ondanks het resultaat) de match van vandaag toont aan dat CFC geen top 4 gaat halen op deze manier en met deze kern. Degelijke spelers genoeg, maar geen echte top en te weinig versterking gehaald tov. vorig jaar en zeker tov. de directe concurrenten voor plek 3-4-5 (ondanks de reeds gespendeerde miljoenen) het vat was vorig jaar rond de nieuwjaarsperiode al af en ze doen gewoon verder op hetzelfde elan... Ze kunnen het wel maar niet consistent genoeg en ze mankeren enkele toppers, vooral in het centraal middenveld en ne goeie spits...

Lavia staat daar nu al 3 matchen te ballen als een ervaren routinier. Geen pass verkeerd gegeven, zich in duels totaal niet laten doen, en technisch uitmuntend.

Die moet er volgende selectie toch echt al bij zijn. Wat één talent.

Rood is mss overdreven, maar er mag wel wat meer gedaan worden meer een aanval afbreken. Ik vind dat ze met geel te makkelijk weg komen. Het is slim, maar het verpest het spel ook wel wat.

Lavia staat daar nu al 3 matchen te ballen als een ervaren routinier. Geen pass verkeerd gegeven, zich in duels totaal niet laten doen, en technisch uitmuntend.

Die moet er volgende selectie toch echt al bij zijn. Wat één talent.

Ik heb nu toevallig vorige match gezien. Volwassen gespeeld. 1 keer wel misverstand tussen hem en verdediger, waardoor die de bal in de voeten van tegenstander speelt. Gelukkig geen tegengoal, maar was wel close. Goeie wedstrijd, maar ook niet meer dan dat.

Chelsea puntenverlies, City puntenverlies, Liverpool of Man U vandaag ook weer met puntenverlies.
Arsenal staat nu al los op kop :p Dat het nog lang mag blijven duren. Natuurlijk ook wel de makkelijkste fixtures op papier van alle ploegen. Je moet ze wel winnen natuurlijk. Zinchenko en Jesus meteen met een enorme impact. Dankjewel, City?

FPL dan. Jesus voor de eerste keer captain gemaakt. Met wat geluk trapt die er 3 binnen, dus geen verkeerde keuze vind ik. Gewoon zuur om dan Kane of Haaland met meer punten te zien. Kane overigens wel terecht, want die speelde een goede match. Mijn 3 veldspelers op de bank hebben samen 22 punten, wie doet beter? :unsure: (Pereira, Trippier, Aaronson)

Rood is mss overdreven, maar er mag wel wat meer gedaan worden meer een aanval afbreken. Ik vind dat ze met geel te makkelijk weg komen. Het is slim, maar het verpest het spel ook wel wat.
Goh ja, ik ben volledig akkoord, da's een discussie die al lang gevoerd wordt, nu wordt er tenminste geel gegeven, heel vaak blijft zelfs dat achterwege.

Er zou voor het afbreken van een aanval op zo'n manier een regel moeten zijn, maar geen idee welke dan en hoe je het oplost. Soort van oranje kaart waar een tijdstraf aan vasthangt?

Goh ja, ik ben volledig akkoord, da's een discussie die al lang gevoerd wordt, nu wordt er tenminste geel gegeven, heel vaak blijft zelfs dat achterwege.

Er zou voor het afbreken van een aanval op zo'n manier een regel moeten zijn, maar geen idee welke dan en hoe je het oplost. Soort van oranje kaart waar een tijdstraf aan vasthangt?
Een tijdstraf lijkt me inderdaad een oplossing. Dan blijft de vraag of geel gepaard gaat met een tijdstraf (zoals dat bij ons op de voetbal ook is) of een nieuwe kleur kaart moet uitgevonden worden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan