Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ajax zou hem niet willen laten gaan volgens betrouwbare journalisten.Kudus vandaag ingevallen, dus geen idee of die naar Everton gaat gaan.
Dag en nacht verschil.Vorige week zo voetballen en dan vandaag dit, onbegrijpelijk

Trossard, Perisic en Toney op mijn bank. Gelukkig zat Koulibaly wel in mijn ploegPff, al 14 punten op mijn bank laten zitten![]()

Op Play Sports ook, ik vond rood ook overdreven.Wat zit die Joos nu zo belachelijk te doen? Rood vind ik hier toch ook een beetje overdreven hoor.
Lavia staat daar nu al 3 matchen te ballen als een ervaren routinier. Geen pass verkeerd gegeven, zich in duels totaal niet laten doen, en technisch uitmuntend.
Die moet er volgende selectie toch echt al bij zijn. Wat één talent.
Dat het nog lang mag blijven duren. Natuurlijk ook wel de makkelijkste fixtures op papier van alle ploegen. Je moet ze wel winnen natuurlijk. Zinchenko en Jesus meteen met een enorme impact. Dankjewel, City?
(Pereira, Trippier, Aaronson)Goh ja, ik ben volledig akkoord, da's een discussie die al lang gevoerd wordt, nu wordt er tenminste geel gegeven, heel vaak blijft zelfs dat achterwege.Rood is mss overdreven, maar er mag wel wat meer gedaan worden meer een aanval afbreken. Ik vind dat ze met geel te makkelijk weg komen. Het is slim, maar het verpest het spel ook wel wat.
Een tijdstraf lijkt me inderdaad een oplossing. Dan blijft de vraag of geel gepaard gaat met een tijdstraf (zoals dat bij ons op de voetbal ook is) of een nieuwe kleur kaart moet uitgevonden worden.Goh ja, ik ben volledig akkoord, da's een discussie die al lang gevoerd wordt, nu wordt er tenminste geel gegeven, heel vaak blijft zelfs dat achterwege.
Er zou voor het afbreken van een aanval op zo'n manier een regel moeten zijn, maar geen idee welke dan en hoe je het oplost. Soort van oranje kaart waar een tijdstraf aan vasthangt?