gamer5
Well-known member
Wat die dit seizoen aan het doen is…Dat zag er inderdaad wel belachelijk uit. Ik begrijp dat je geen hands wilt maken maar op die manier ben je zo statisch als iets. Stond dus ook gewoon aan de grond genageld.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat die dit seizoen aan het doen is…Dat zag er inderdaad wel belachelijk uit. Ik begrijp dat je geen hands wilt maken maar op die manier ben je zo statisch als iets. Stond dus ook gewoon aan de grond genageld.
Keita wel heel verdacht na de transfergeruchten. Tijd om die te verkopen.Al die blessures gaan ons nekken.
Ale kunnen we het toch op iemand steken"Supporter" ik voor 1x mee met de Scoucers gaat het weer niets zijn...
Hopelijk herpakken ze zich, kwestie van niet eenzaam laatste te staan met 0 punten.

Neen blijkbaar niet, dat lijkt ook gewoon zo omdat het camerabeeld wat schuin was.Wtf da’s toch 100 procent offside?!
Zie hem zo graag maar die moest al lang vervangen worden als starter. Backup 6, en dat zal het zowat zijn.Liverpool mag eens beginnen denken aan vervanging voor Henderson.
het is een gave vrees ik.Ale kunnen we het toch op iemand steken
**** off Wulf![]()