Dat komt mij als Anderlechtsupporter bekend voor de voorbije jaren...Ai ai Kompany. 2-0 voor na 11 minuten en na 90 minuten 3-3 gelijk. Veel balbezit maar niet bepaald veel kansen.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat komt mij als Anderlechtsupporter bekend voor de voorbije jaren...Ai ai Kompany. 2-0 voor na 11 minuten en na 90 minuten 3-3 gelijk. Veel balbezit maar niet bepaald veel kansen.
Ik zie stilaan een rode draad.Ai ai Kompany. 2-0 voor na 11 minuten en na 90 minuten 3-3 gelijk. Veel balbezit maar niet bepaald veel kansen.

Ik zie stilaan een rode draad.

Geen idee wie kapitein te maken deze week in FPL![]()

Dude, voor Championship is dat geen beperkte spelerskern. Bovendien heeft ie zelf 5 (!) spelers uit de JPL naar daar gehaald.Beperkte spelerskernen idd een rode draad.
Alsook geen deftige spits in augustus.
En gelukkig ook vaak leuk voetbal.

Waarom heeft Coventry zoveel uitgestelde matchen?

Burnley heeft overigens veruit het meeste uitgegeven van alle clubs in de Championship tot dusver. Toch maar heel gemakkelijk om te stellen dat hij het met een beperkte spelerskern dient te doen. Kan je ook zeggen over Blackpool, en toch staan die mooi boven Burnley.

Genk al gezien onder Vranken de afgelopen weken? Het is niet onmogelijk om een aanvallend chaotisch systeem snel over te brengen op je spelers. Maar Vranken is dan ook gewoon een veel betere trainer dan Kompany.Verder mist Burnley vooral een goede spits. Hopelijk komt die er nog voor 1 september. En zal het weer even duren eer de spelers het nieuwe systeem helemaal onder de knie hebben. Die rode kaart ook wel stevig van Maatsen. Heel slim was dat niet.![]()
Watford ziet wel een paar basisspelers vertrekken ( Sarr, Dennis …). Sheffield lijkt mij de te kloppen ploeg momenteelMaar ook redelijk wat spelers verloren. Ik vergelijk trouwens niet met Blackpool maar de andere titelfavorieten zoals Watford, die hebben een toch wel sterkere kern.
Verder mist Burnley vooral een goede spits. Hopelijk komt die er nog voor 1 september. En zal het weer even duren eer de spelers het nieuwe systeem helemaal onder de knie hebben. Die rode kaart ook wel stevig van Maatsen. Heel slim was dat niet.![]()
Het is echt triest. Nooit Lukaku vervangen. Nu ook, Richarlison is al weken weg, nog steeds geen deftige vervanging oid. Wel gelinkt met Jan en alleman maar iets concreet, nope.Lampard heeft alvast weer een beetje tijd gekocht maar ik zou als Everton-supporter niet vrolijk zijn dat je thuis maar nipt een punt haalt tegen Nothingham Forest. Waar gaan ze dan wel punten halen… Everton lijkt ook gewoon het zwakste basiself van alle ploegen te hebben, gewoon totaal geen aanvallend vermogen. Sterkte @Holocene!
.

Kudus vandaag ingevallen, dus geen idee of die naar Everton gaat gaan.Het is echt triest. Nooit Lukaku vervangen. Nu ook, Richarlison is al weken weg, nog steeds geen deftige vervanging oid. Wel gelinkt met Jan en alleman maar iets concreet, nope.
Het wordt weer een spannende degradatie strijd![]()
Doe er nog maar 8 punten van Trossard bovenopEn nog eens![]()