Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Los van de resultaten ben ik echt enthousiast over het spel van Arsenal, je ziet de spelers gewoon plezier hebben. Jesus is nog beter dan ik had verwacht en Saliba is echt een klasseverdediger. En hij heeft al een leuke chant! Ben benieuwd hoe Arsenal het tegen een topploeg gaat doen.

De race voor het eerste trainersontslag is ook spannend.

Wordt het de grote favoriet Lampard of misschien Gerrard? Die laatste zal de stress nu al voelen maar ik denk dat Rodgers momenteel de front runner is.

Lampard heeft alvast weer een beetje tijd gekocht maar ik zou als Everton-supporter niet vrolijk zijn dat je thuis maar nipt een punt haalt tegen Nothingham Forest. Waar gaan ze dan wel punten halen… Everton lijkt ook gewoon het zwakste basiself van alle ploegen te hebben, gewoon totaal geen aanvallend vermogen. Sterkte @Holocene!

Romeo Lavia is trouwens indruk aan’t maken op het middenveld van Southampton, de toekomst ziet er rooskleurig uit voor hem.

Burnley heeft overigens veruit het meeste uitgegeven van alle clubs in de Championship tot dusver. Toch maar heel gemakkelijk om te stellen dat hij het met een beperkte spelerskern dient te doen. Kan je ook zeggen over Blackpool, en toch staan die mooi boven Burnley.

Waarom heeft Coventry zoveel uitgestelde matchen?

Problemen met het veld, blijkbaar 'kapotgespeeld' door de lokale rugbyploeg :-)

The pitch at the Coventry Building Society Arena has been in such poor condition that it was deemed to be unsafe to play on by independent experts appointed by the EFL and, as a result, three Championship matches have been postponed and one Carabao Cup tie had to be relocated.

Burnley heeft overigens veruit het meeste uitgegeven van alle clubs in de Championship tot dusver. Toch maar heel gemakkelijk om te stellen dat hij het met een beperkte spelerskern dient te doen. Kan je ook zeggen over Blackpool, en toch staan die mooi boven Burnley.

Maar ook redelijk wat spelers verloren. Ik vergelijk trouwens niet met Blackpool maar de andere titelfavorieten zoals Watford, die hebben een toch wel sterkere kern.

Verder mist Burnley vooral een goede spits. Hopelijk komt die er nog voor 1 september. En zal het weer even duren eer de spelers het nieuwe systeem helemaal onder de knie hebben. Die rode kaart ook wel stevig van Maatsen. Heel slim was dat niet. :p

Verder mist Burnley vooral een goede spits. Hopelijk komt die er nog voor 1 september. En zal het weer even duren eer de spelers het nieuwe systeem helemaal onder de knie hebben. Die rode kaart ook wel stevig van Maatsen. Heel slim was dat niet. :p
Genk al gezien onder Vranken de afgelopen weken? Het is niet onmogelijk om een aanvallend chaotisch systeem snel over te brengen op je spelers. Maar Vranken is dan ook gewoon een veel betere trainer dan Kompany.

Maar ook redelijk wat spelers verloren. Ik vergelijk trouwens niet met Blackpool maar de andere titelfavorieten zoals Watford, die hebben een toch wel sterkere kern.

Watford ziet wel een paar basisspelers vertrekken ( Sarr, Dennis …). Sheffield lijkt mij de te kloppen ploeg momenteel

Lampard heeft alvast weer een beetje tijd gekocht maar ik zou als Everton-supporter niet vrolijk zijn dat je thuis maar nipt een punt haalt tegen Nothingham Forest. Waar gaan ze dan wel punten halen… Everton lijkt ook gewoon het zwakste basiself van alle ploegen te hebben, gewoon totaal geen aanvallend vermogen. Sterkte @Holocene!
.
Het is echt triest. Nooit Lukaku vervangen. Nu ook, Richarlison is al weken weg, nog steeds geen deftige vervanging oid. Wel gelinkt met Jan en alleman maar iets concreet, nope.

Het wordt weer een spannende degradatie strijd :)

Het is echt triest. Nooit Lukaku vervangen. Nu ook, Richarlison is al weken weg, nog steeds geen deftige vervanging oid. Wel gelinkt met Jan en alleman maar iets concreet, nope.

Het wordt weer een spannende degradatie strijd :)
Kudus vandaag ingevallen, dus geen idee of die naar Everton gaat gaan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan