Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moeten die dus 2 matchen inhalen, daar is dit jaar al geen plek meer voor voorzien in de kalender. Wat een farce
 
Eens iets minder toeristisch opzoeken dan? ;) Londen lijkt me zo een stad waar ge zelfs jaren kunt wonen en dan nog dingen ontdekt.

Maar bon, blijft natuurlijk vervelend dat ge net nu naar een match wou kijken.
zeker en vast. maar ik ben rustig iet gaan drinken :)
Afgesproken met mensen die ik vanwege rona en co nu al jaar of 2 niet meer had gezien.
 
Na acht speeldagen Championship heeft Preston tweemaal gescoord en eenmaal een tegendoelpunt geslikt. Twee indrukwekkende records, zowel in de positieve als negatieve zin.
 
Man City tegen de 'beste verdediging', dus ik dacht slim te zijn en Haaland niet als captain te kiezen.
Hij speelde bovendien een midweekmatch en zou zo maar eens op de bank kunnen beginnen.

Na 15' staat City al 2-0 voor en heeft Haaland er eentje binnengeprikt... Zucht :)
 
Man City tegen de 'beste verdediging', dus ik dacht slim te zijn en Haaland niet als captain te kiezen.
Hij speelde bovendien een midweekmatch en zou zo maar eens op de bank kunnen beginnen.

Na 15' staat City al 2-0 voor en heeft Haaland er eentje binnengeprikt... Zucht :)

Wie heb je wel als captain?

Nu ook maar 12 puntjes, wat naar Haaland normen nu ook niet waaw is.

Saint Maximin ook nog eens geblesseerd, pff …
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan