Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
The Premier League will be led by the DCMS (Department for Culture, Media and Sport) guidance if the Queen dies but footballing fixtures during the weekend of her tragic passing are almost certain to be scrapped.

This includes the English top-flight, EFL, SPL, and Irish and Welsh league games with fixtures postponed - this is expected to be replicated to semi-pro and amateur sporting events.

Nog niet officieel wel
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Belachelijke maatregel. Wow. Een vrouw van 96 is gestorven. We leggen al het plezier in het weekend plat.
In de UK is dat echt groot nieuws, wijnhebben zo geen band met ons koninghuis maar daar is dat echt helemaal iets anders.

Al mijn Engelse klanten waren gisteren bvb in tranen na het nieuws. Allemaal tussen de 20-30 jaar. Iets dat wij gewoon niet begrijpen.
 
Dit weekend kan ik volledig begrijpen.

CL en andere competities dan weer niet. ook volgende week competitie terug op gang.
Uiteraard ben ik weer gejost. Morgen naar Londen voor een concert en de zondag de trein verplaatst om zo de match tegen Newcastle te kunnen meepikken omdat die verzet was van zaterdag naar zondag.
Zal nu uit armoede moeten rustig iet drinken tot de trein er is... :unsure:
 
Dit weekend kan ik volledig begrijpen.

CL en andere competities dan weer niet. ook volgende week competitie terug op gang.
Uiteraard ben ik weer gejost. Morgen naar Londen voor een concert en de zondag de trein verplaatst om zo de match tegen Newcastle te kunnen meepikken omdat die verzet was van zaterdag naar zondag.
Zal nu uit armoede moeten rustig iet drinken tot de trein er is... :unsure:

Ach ja, genoeg te beleven in Londen lijkt me :)

Ik veronderstel toch dat de CL niet uitgesteld gaat worden. Geen idee wat de regels daarrond zijn, maar 'onze koningin is dood' lijkt me niet direct een geldig excuus om mee af te komen bij de UEFA?
 
In de UK is dat echt groot nieuws, wijnhebben zo geen band met ons koninghuis maar daar is dat echt helemaal iets anders.

Al mijn Engelse klanten waren gisteren bvb in tranen na het nieuws. Allemaal tussen de 20-30 jaar. Iets dat wij gewoon niet begrijpen.
En content ook dat wij dat niet begrijpen.. Stel u voor, blijf maar allemaal gaan werken maar we pakken alle ontspanningsactiviteiten af... Zelfs jeugdvoetbal in de UK afgeschaft, what a joke
 
En content ook dat wij dat niet begrijpen.. Stel u voor, blijf maar allemaal gaan werken maar we pakken alle ontspanningsactiviteiten af... Zelfs jeugdvoetbal in de UK afgeschaft, what a joke
Was geen beslissing van de overheid maar van de PL zelf. En als ik de commentaren zo lees zijn er ook veel tegen. Politie zou ook geen reden zijn (want sommigen zeiden eerst dat er politie nodig zou zijn op andere plaatsen en dus een te kort voor voetbalwedstrijden).
 
Zoveelste kaakslag voor fans om zoiets op korte termijn af te gelasten zonder noodzaak. Je mag wel de volle week gaan werken maar alle entertainment wordt afgelast.
 
Ach ja, genoeg te beleven in Londen lijkt me :)

Ik veronderstel toch dat de CL niet uitgesteld gaat worden. Geen idee wat de regels daarrond zijn, maar 'onze koningin is dood' lijkt me niet direct een geldig excuus om mee af te komen bij de UEFA?
Sowieso het concert waar ik naar toe ga.
Voor de rest wat eten en drinken. Qua toeristische zaken heb ik alles gezien en soms wat beu gezien na al die jaren.
 
Sowieso het concert waar ik naar toe ga.
Voor de rest wat eten en drinken. Qua toeristische zaken heb ik alles gezien en soms wat beu gezien na al die jaren.
Eens iets minder toeristisch opzoeken dan? ;) Londen lijkt me zo een stad waar ge zelfs jaren kunt wonen en dan nog dingen ontdekt.

Maar bon, blijft natuurlijk vervelend dat ge net nu naar een match wou kijken.
 
Chance dat uw concert ook niet werd afgelast ;-)
idd, was vandaag nog even bang afwachten.
Voetbal al enkele keren meegemaakt. Arsenal - West Ham op boxing day, afgelast door metro staking.
We zijn dan maar op Dagenham & Redbridge - Southend beland alwaar de kantine en stadion pas om 11u open gingen ipv de 9u zoals op de site vermeld. Ze hebben ons mits wat hulp met zaken verplaatsen toch maar om 10u binnen gelaten en drank in den duik gegeven. Rest van de dagen: rustig iet gaan drinken

Brighton - West Ham werd verplaatst 2tal weken voor de match. Wij dus wegens alles reeds geboekt voor den drol in Brighton.
West Ham - millwall: in panne in calais en dus niet geraakt. Gelukkig die match voorheen al enkele keren gedaan. ook away.
Het zit ons dus niet altijd mee, maar bon het blijft leuk.

Volgende match dan maar oktober tegen Wolves, dan Anderlecht away en in november Boekarest away
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan