Engels Voetbal 2022-2023 (& Fantasy PL)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eindeljik nog eens 3 punten.
Als Moyes nu nog niet ziet dat Scamacca altijd moet starten ipv Antonio...

Mooie goal en gadver was degene op het veld met meeste inzit en wil.
En miljaar die treinstakingen. Normaal sta ik in een 3tal uur in Oost-Londen nu was het tussen de 5 en 6 uur.

Uiteraard ook pas recent Bowen uit mijn FPL gegooid, scoort ie nu.

Donderdag naar Anderlecht, zou doenbaar moeten zijn voor terug een overwinning.
 
Haaland staat op 14 goals en 3 assists in 9 matchen. Heeft in 8 wedstrijden gescoord, in de ene waar hij dat niet deed had hij wel nog een assist op zak. En ook nog eens 3 hattricks. Als hij dit soort cijfers de rest van het seizoen blijft voorleggen, dan gaat De Bruyne er effectief weer naar mogen fluiten.
 
Wat een ploeg heeft City toch :love:
Mja, met al hun geld en het feit dat ze keer op keer door de mazen van het net glippen wat betreft dee FPP-regels mag je dat ook wel verwachten.

Al worden ze kampioen met 112 punten en een doelsaldo van 150-20, ik zal er nooit van kunnen genieten noch respect voor hebben.

Enfin, hoe ze keer op keer falen in de CL, daar kan ik uiteraard wél van genieten. :coolbrows:
 
Mja, met al hun geld en het feit dat ze keer op keer door de mazen van het net glippen wat betreft dee FPP-regels mag je dat ook wel verwachten.

Al worden ze kampioen met 112 punten en een doelsaldo van 150-20, ik zal er nooit van kunnen genieten noch respect voor hebben.

Enfin, hoe ze keer op keer falen in de CL, daar kan ik uiteraard wél van genieten. :coolbrows:
Ongeacht het geld dat ze er tegen smijten, als voetballiefhebber moet ge toch kunnen genieten van dat spel.

Ge moet die spelers/ego's ook nog zo kunnen doen samenspelen hè (wat geen sinecure is, vraag maar in Parijs)
 
  • Leuk
Waarderingen: ugar
Ik vind dat er een verschil is tussen met geld smijten zoals City of zoals PSG. Die laatsten doen maar wat, kopen enkel sterren. City is top in de rijkste competitie. Zelfs The Wolves smijten daar met 40 miljoen naar een 17-jarige Portugees die ze nadien gaan uitlenen :).

Sowieso eindeloos respect voor Pep die revolutionair geweest is voor het voetbal. Een van de belangrijkste trainers ooit in de geschiedenis van het mondiale voetbal.

En Gomez draait ondertussen toch maar mooi mee. 😍
 
Ik vind dat er een verschil is tussen met geld smijten zoals City of zoals PSG. Die laatsten doen maar wat, kopen enkel sterren. City is top in de rijkste competitie. Zelfs The Wolves smijten daar met 40 miljoen naar een 17-jarige Portugees die ze nadien gaan uitlenen :).

Sowieso eindeloos respect voor Pep die revolutionair geweest is voor het voetbal. Een van de belangrijkste trainers ooit in de geschiedenis van het mondiale voetbal.

En Gomez draait ondertussen toch maar mooi mee. 😍
En dus eigenlijk gewoon veel te goedkoop verkocht
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan