ÉÉN Down the Road

FbZ6lmEWIAALkY1


Fantastisch programma! :laugh:
 
Ik kijk zelf ook zeer graag naar het programma, maar we moeten ons ook realiseren dat het beeld over mensen met deze aandoening ook wel wat geromantiseerd wordt.

Een vriendin van me werkt in een voorziening en wordt vaak boos van het programma, want in werkelijkheid is de zorg voor deze mensen gewoon loodzwaar. En er zijn weinig personen die kunnen wat de mensen in het programma kunnen.
 
Ik kijk zelf ook zeer graag naar het programma, maar we moeten ons ook realiseren dat het beeld over mensen met deze aandoening ook wel wat geromantiseerd wordt.

Een vriendin van me werkt in een voorziening en wordt vaak boos van het programma, want in werkelijkheid is de zorg voor deze mensen gewoon loodzwaar. En er zijn weinig personen die kunnen wat de mensen in het programma kunnen.
Het zijn inderdaad de "betere" met het downsyndroom.
 
Ik kijk zelf ook zeer graag naar het programma, maar we moeten ons ook realiseren dat het beeld over mensen met deze aandoening ook wel wat geromantiseerd wordt.

Een vriendin van me werkt in een voorziening en wordt vaak boos van het programma, want in werkelijkheid is de zorg voor deze mensen gewoon loodzwaar. En er zijn weinig personen die kunnen wat de mensen in het programma kunnen.
Mijn schoonzus geraakte niet door de preselecties omdat zij heel moeilijk kan verwoorden wat ze voelt. Ook als er iets is kan zij dat moeilijk uiten.
Wij begrijpen dat wel. Het blijft televisie en er moet nu eenmaal een programma gemaakt worden dat doenbaar is en leuk is voor de kijker hé.

Bob lijkt me één van de beste die erin zit. Heel vlot, schattig kereltje.

Bovendien moeten ze fysiek ook wel in staat zijn het e.e.a. te kunnen. En ook dat lijkt me maar normaal als je er een interessant programma wilt van maken.
 
Fietsen met uw rem ingedrukt en dan hysterisch worden omdat ge niet vooruit geraakt :rofl:
Saar en Dieter moeten echt een engelengeduld hebben en een heel positieve ingesteldheid. Dikke chapeau daarvoor.
Ik zou mij soms blauw ergeren alleszins
 
Terug
Bovenaan