ÉÉN Down the Road

Gisteren toch ook weer moeten lachen hoor.

Die ene daar "amai mijn mondje staat in brand, kan uw mondje de mijne komen blussen".

ze haalt subtiel haar tiktakske boven om frisse adem te hebben, zegt die idioot: "ik lust geen tik taks".

/end romance.
 
Gisteren toch ook weer moeten lachen hoor.

Die ene daar "amai mijn mondje staat in brand, kan uw mondje de mijne komen blussen".

ze haalt subtiel haar tiktakske boven om frisse adem te hebben, zegt die idioot: "ik lust geen tik taks".

/end romance.
Ik moet dat stuk volledig gemist hebben.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: 515
en de chroniek van een aangekondigde breuk is er dus gekomen gisteren.

onze goede vriend "ik wil al bij haar slapen", maar miste constant alle signalen om haar te kussen,
krijgt het deksel op de neus.

ze wil gewoon vrienden blijven :)
 
Wij moeten met twee op een crappy zetel liggen van de Michael, en de Michael heeft een comfortabel dubbel bed voor hem alleen .
“Ik ben trots op hem”.

Prachtig moment!

Was alweer een mooie eerste aflevering, op een geweldige locatie wederom.
 
Wij moeten met twee op een crappy zetel liggen van de Michael, en de Michael heeft een comfortabel dubbel bed voor hem alleen .
“Ik ben trots op hem”.

Prachtig moment!

Was alweer een mooie eerste aflevering, op een geweldige locatie wederom.
Was idd geweldig. Ik lag strijk met de "ik ben trots op hem".
Hij had dat ook echt goed geregeld "ik ben echt gene moeilijke qua kamers, dus ik stel voor jullie met 2 hier en ikke alleen ginder". Heerlijk 🤣
 
En die ene zijn verhaal hoe hij die jongen had gekust terwijl zijn vriendin erbij stond :laugh: .
 
Ik vind die ANNELEEN wel een akelig vrouwtje zo precies...

ik snap ook niet hoe die door de pre selecties is geraakt? Daar zou toch moeten aan het licht komen dat die totaal niet sociaal is, en eigenlijk niets leuk vind.

Feitelijk boycot die toch de ganse groep? Das nu al in elke aflevering dat die lichtjes voor problemen zorgt (En dan knippen ze wellicht nog de ergste stukken er uit).
Mijn schoonzus geraakte niet door de preselecties omdat zij heel moeilijk kan verwoorden wat ze voelt. Ook als er iets is kan zij dat moeilijk uiten.
VREEMD 2 dus: Want die Anneleen heeft hetzelfde probleem. Die heeft nu "kaartjes met emoticons" nodig om haar gevoel uit te drukken...
Toch allemaal vreemd dat die in het programma zit. Die zorgt wat mij betreft toch wat voor stoorzender.
(terwijl de anderen echt veel moeite doen om hun problemen en angsten te overwinnen, blijft die gewoon alles boycotten).


Los hiervan, (en ook in de vorige jaargang) vind ik wel dat de overgrote meerderheid van deze "down" mensen, eigenlijk vanbinnen wel "mooie" mensen zijn, en die ontroeren mij ook wel.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: math
Helene deed dat ook aanvankelijk in seizoen 1, maar groeide wel in de reis, waardoor ze uiteindelijk wel zulke zaken overwon.

Helene was natuurlijk wel nog rond te 20 toen. Denk dat Anneleen al bijna 30 is. Maar mss kan zij ook nog zo een evolutie doormaken. Ze lacht alvast al meer dan in het begin.
 
Toch wel een paar blonde vrouwen die zo gepasseerd zijn :tongue:
Helene, Maud & Anneleen.

Anneleen spant wel de kroon, aan niets meedoen en overal een slecht gezicht opzetten.

Ze is wel de enige die zelfstandig woont, misschien is ze daardoor makkelijker door de preselecties geraakt. De rest van de groep vind ik wel geniaal.

Sabine gisteren tijdens de stadswandeling was geniaal.
 
Allee het was weer van dat .
Anneleen was weer eens de spelbreker die de chiqueste kamer voor haar alleen wou.

Blij, erg blij zelfs, dat Rebecca eens toonde dat zij ook haar mannetje kon staan.
Schitterend gewoon.

Ook het conflict met Sabine (en haar droom om BV te worden en in luxe te leven)
die Evert zo heldhaftig probeert op te lossen voor de groep, is werkelijk ontroerend.

Schitterend programma vind ik dit.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
  • Leuk
Waarderingen: math
Mooi programma.
1 klein dingetje dat mij al altijd opvalt: ze kunnen zo slecht inschatten van afstand en tijd. In Canada staan ze voor een gigantische brug, "zeker 6 meter hoog" (het was een ravijn van 130 meter).
In Thailand "amai die wolkenkrabbers zijn hoog, dat moet zeker 4 of 5 meter zijn"
Is dat een ding voor mensen met Down?
 
Mooi programma.
1 klein dingetje dat mij al altijd opvalt: ze kunnen zo slecht inschatten van afstand en tijd. In Canada staan ze voor een gigantische brug, "zeker 6 meter hoog" (het was een ravijn van 130 meter).
In Thailand "amai die wolkenkrabbers zijn hoog, dat moet zeker 4 of 5 meter zijn"
Is dat een ding voor mensen met Down?
Ik denk eerder een ding voor mensen met verstandelijke achterstand. Het is alsof je aan je zoontje van 5 vraagt hoe oud iemand is of hoe groot, dan krijg je ook zo'n getallen :D.
 
Terug
Bovenaan