Kleine reisvraagjes



iemand die deze app kent? maps.me

want voor google maps bv, ik had onlangs voor zwitserland bv kaarten offline gedownload van de steden daar, maar dat werkt niet voor wandelaars. enkel voor auto's.

nu ik deze zomer naar singapore ga, en daar maar 3 volle dagen ga blijven, ga ik eens proberen geen sim kaart te kopen, en zou mn plan willen kunnen trekken met offline kaart voor gewoon te wandelen.
 
Iemand ervaring met autoverhuur "autoreisen" in tenerife? Ik zou daar een huurauto willen boeken. Aan te raden of toch beter elders?
 
Iemand ervaring met autoverhuur "autoreisen" in tenerife? Ik zou daar een huurauto willen boeken. Aan te raden of toch beter elders?

gekend en in het verleden al mee gehuurd. Op zich zijn ze goed en goedkoop maar het nieuwste wagenpark moet je absoluut niet verwachten. Een bluts en een buil links en rechts kan er ook bijhoren maar anderzijds moet je dan niet ongemakkelijk beginnen zweten als je zelf een builtje vangt ergens onderweg.

Zelf huur ik bij "cicar" , misschien iets duurder (al is het nog niet van het kaliber Herz of Sixt) maar wel nieuwere voertuigen en ook nog kans op een upgrade (ooit een polo gehuurd en een stelvio onder mijn gat gekregen). Ook duidelijke voorwaarden (er wordt een waarborg voor benzine afgetrokken maar als je de auto met eenzelfde peil terugbrengt krijg je die direct terug op je visa/mastercard) en geen gefoefel met 1001 aanvullende verzekeringen. Indien met kleine kinderen ook gratis kinderstoelen maar ik vermoed dat de meeste dat wel doen op tenerife (autoreisen alvast ook dacht ik)
 
Iemand ervaring met een Taxi service van de luchthaven, dat je kan vooruitbestellen met een vaste prijs?
Google levert wel resultaten op, maar ik weet niet hoe betrouwbaar ze zijn.
 
Iemand interesse in een booking promocode van 10% (met max van €100)? Je moet ten laatste morgen boeken. Wordt betaald in 'travel credits' staat er.
 
Iemand ervaring met een Taxi service van de luchthaven, dat je kan vooruitbestellen met een vaste prijs?
Google levert wel resultaten op, maar ik weet niet hoe betrouwbaar ze zijn.
Hier al gedaan toen we op Malage vlogen. Dat bleek toen gewoon een taxi te zijn die al klaarstond.
 
Terug
Bovenaan