Het grote Motorhome en Campervan Topic

Wacht nog enkele jaren tot die bubbel barst. Mensen hebben nu eenmaal nogal verkeerde verwachtingen van de waarde van hun mobilhome. Ik weet al grand california's verkocht zijn in duitsland voor 28k euro handelaarsprijs.

Het is echt zot he.

Ik wacht mee.

Zelfde met die verhuursites.

"Reeds 5x verhuurd!"

Waauw :unsure:
 
Wij gaan nog es ene huren. Ooit al gedaan via een camperdealer maar zou de privémarkt wel es willen doen zoals via camptoo. Iemand ervaring mee?
Via goboony, heel tevreden van en een duidelijk aanbod.

Trouwens al die zweverige vanlife verhalen van mensen die op wolken leven. Blijf is gwn realistisch en zorg ervoor dat je buffer hebt, koop je een van, geniet er dan ook gewoon van ipv prijzen en verdienen etc.
 
Fok, ik wil zo een Adria Twin Sport.

Check die garage :love:

1806_TWIN_SUPREME_640_SGX_rear_bed_highest_position_4BC7991.jpg



Bedje omhoog als je een daguitstap zonder fiets doet, en fietsen staan "veilig" binnenin, uit het zicht.

En die klaptent is wel handig voor de klein mannen, ze kamperen in een tentje, en als ze binnen 10 jaar zeggen: "wij gaan ni meer mee met die oukes van ons, dan hoeven we die niet meer open te zetten en hebben wij extra comfort :laugh:

En denk dat dat makkelijker zal rijden dan een fullblown RV wegens camionette formaat.

1105_TWIN_SPORTS_SGX_garage_JM82382.jpg


Twin_ZNT-5079.jpg
 
Is idd erg handig zo'n hefbed.
Natuurlijk is dat weer ten koste van overhead cabinets aan het bed. Geen plek voor je kledij enz dus.
 
Fok, ik wil zo een Adria Twin Sport.


Bedje omhoog als je een daguitstap zonder fiets doet, en fietsen staan "veilig" binnenin, uit het zicht.
Is idd erg handig zo'n hefbed.
Natuurlijk is dat weer ten koste van overhead cabinets aan het bed. Geen plek voor je kledij enz dus.
We hebben een lift bed in onze caravan, staat boven de eettafel die dan ook nog eens kan omgevormd worden tot een 2 persoonsbed.

Het grote nadeel is dat ge moet kruipen in uw bed langs een gammel ladderke. Nu lukt mij dat nog, maar de vrouw klaagt vooral als ze nachts naar de wc moet.
 
Gisteren naar een camperbeurs geweest in de expo. Bleek een tweedehands verkoopbeurs te zijn. Wel es leuk om wat recente modellen te checken.

Tegen de late zondagmiddag was 90% van de modellen die er stond verkocht en mocht je er niet meer in. Tip voor degene die dat volgend jaar willen doen: ga op zaterdagvoormiddag, meeste kans dat je nog ergens ingeraakt :laugh:

Goedkoopste motorhomes die er stonden in tweedehands was vanaf 55.000 en up, meeste waren tussen 80 en 90k

Crisis? Welke crisis? :laugh:
 
Gisteren naar een camperbeurs geweest in de expo. Bleek een tweedehands verkoopbeurs te zijn. Wel es leuk om wat recente modellen te checken.

Tegen de late zondagmiddag was 90% van de modellen die er stond verkocht en mocht je er niet meer in. Tip voor degene die dat volgend jaar willen doen: ga op zaterdagvoormiddag, meeste kans dat je nog ergens ingeraakt :laugh:

Goedkoopste motorhomes die er stonden in tweedehands was vanaf 55.000 en up, meeste waren tussen 80 en 90k

Crisis? Welke crisis? :laugh:
Echt zot.
Op 5 jaar tijd zijn die prijzen ook serieus gestegen. Krak hetzelfde model van onze caravan (MY2018) is nu 25% duurder in nieuwprijs.
 
Wacht nog enkele jaren tot die bubbel barst. Mensen hebben nu eenmaal nogal verkeerde verwachtingen van de waarde van hun mobilhome. Ik weet al grand california's verkocht zijn in duitsland voor 28k euro handelaarsprijs.

Op de beurs vorig weekend toevallig een gesprek gehoord van een oudere verkoper die ook tegen mensen aan het zeggen was: als je die van jullie wil verkopen is het dit jaar de moment want wat het volgend jaar gaat geven.....
 
Volgende week op verlof met de mobilhome van mijn ouders. Zal de eerste keer zijn met den deze. 2j geleden met hun oude 5 dagen weggegaan.

Gezien het slechte weer in praktisch heel Europa (toch op rij-afstand), gekozen voor de regio onder Berlijn. In Leipzig geven ze rond de 25 graden :cool:
 
Terug
Bovenaan