Daarstraks speelde Jonny nochtans wel goed tegen Wright. Misschien een half literke biertje te veel op?Jonny in lijn met de laatste 12 maanden. Helemaal uit vorm helaas

Maar inderdaad hij is de laatste tijd veel te wisselvallig en niet in topvorm.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Daarstraks speelde Jonny nochtans wel goed tegen Wright. Misschien een half literke biertje te veel op?Jonny in lijn met de laatste 12 maanden. Helemaal uit vorm helaas

Één zwaluw maakt de lente niet. Darts draait echt om consistentie.Daarstraks speelde Jonny nochtans wel goed tegen Wright. Misschien een half literke biertje te veel op?
Maar inderdaad hij is de laatste tijd veel te wisselvallig en niet in topvorm.
(en eigenlijk gooide hij aan 100% uit want hij had aldus 2 matchdarts)
Wat heeft em eigenlijk gedaan? Ik zit in de zaal en moet da precies gemist hebben. Littler was in elk geval not amused, geen kort interviewke na de match.Lekker onsportief van Pietreczko
Bij de handshake waarschijnlijk van ze zak gemaakt dat hij aparte routes neemt die je eerder voor een exhibitietoernooi gebruikt dan in een officiële wedstrijd.Wat heeft em eigenlijk gedaan? Ik zit in de zaal en moet da precies gemist hebben. Littler was in elk geval not amused, geen kort interviewke na de match.
Nogal bot gezegd tegen Littler dat hij dat niet meer mag doen (speciale routes nemen om te showboaten) en dan snel handjes aan de ref gegeven en weggestapt.Wat heeft em eigenlijk gedaan? Ik zit in de zaal en moet da precies gemist hebben. Littler was in elk geval not amused, geen kort interviewke na de match.
Tjah, het is niet alsof Littler daar vandaag plots mee is begonnen.Nogal bot gezegd tegen Littler dat hij dat niet meer mag doen (speciale routes nemen om te showboaten) en dan snel handjes aan de ref gegeven en weggestapt.
Hoeda?heeft zo al Erik Clarys belachelijk gemaakt daar.

Dit,Hoeda?
Dat constante gegeil van Erik en Rudy op Wieze is ook wel annoying.
Iemand hier die op PDC.TV kijkt?
Price het Belgische publiek bedankt op Instagram en volgend jaar komt ie terug.![]()

Nogal bot gezegd tegen Littler dat hij dat niet meer mag doen (speciale routes nemen om te showboaten) en dan snel handjes aan de ref gegeven en weggestapt.
idd, maar sommige combinaties zijn wat makkelijker dan anderen. Littler stond op 147 en de "gemakkelijkste route" zou zijn T20 T17 D18, Littler koos voor een moeilijkere combinatie T19, D20, Bull. Dat zou je kunnen zien als arrogantie, ma bon, in the end doe je nog altijd wat jou het best lijkt. Als jij makkelijker bulls gooit dan doubles of triples dan heeft niemand daar over te oordelen.Ik ken er niet veel van maar is dat echt not done zoiets?
Ge gooit toch waar ge wilt zou ik denken?