Daarstraks speelde Jonny nochtans wel goed tegen Wright. Misschien een half literke biertje te veel op? :tongue:
Maar inderdaad hij is de laatste tijd veel te wisselvallig en niet in topvorm.
Één zwaluw maakt de lente niet. Darts draait echt om consistentie.

Littler easy win tegen Wattimena. Die laatste wel een knap tornooi gegooid
 
Wat een niveau zeg op de dubbels van Price. Bunting deed niet echt iets verkeerd (uitgezonderd misschien die kans op 5/5 gemist) maar Price die pas zijn eerste dubbel mist bij zijn 1ste matchdart en daarvoor aan 100% uitgooit. :crazy: (en eigenlijk gooide hij aan 100% uit want hij had aldus 2 matchdarts)
 
Laatst bewerkt:
Tja het publiek, de helft van de commentaar van VTM2 gaat over het geweldige publiek. Zo trots dat ze die hype gemaakt hebben. Maar het is door die hype ook dat je dit soort volk hebt en deze die echt voor de darts komen serieus in de minderheid zijn. Benieuwd binnen 5-10 jaar als het wat verzadigd is hoeveel volk er nog gaat komen de vrijdag.. Zeker met die prijzen, Duitse ET's door de verzadiging daar toch wat goedkoper dan Wieze. Weliswaar met het nieuwe format is het wel leuker kijken naar de vrijdag dan vroeger, maar blijf nog altijd geen voorstander ervan.

Lol Pikachu heeft Littler boos gemaakt 🤣
 
Wat heeft em eigenlijk gedaan? Ik zit in de zaal en moet da precies gemist hebben. Littler was in elk geval not amused, geen kort interviewke na de match.
Bij de handshake waarschijnlijk van ze zak gemaakt dat hij aparte routes neemt die je eerder voor een exhibitietoernooi gebruikt dan in een officiële wedstrijd.
 
Wat heeft em eigenlijk gedaan? Ik zit in de zaal en moet da precies gemist hebben. Littler was in elk geval not amused, geen kort interviewke na de match.
Nogal bot gezegd tegen Littler dat hij dat niet meer mag doen (speciale routes nemen om te showboaten) en dan snel handjes aan de ref gegeven en weggestapt.
 
Heeft Cross al altijd die bibber gehad met zijn linkerhand tijdens het gooien? Nooit eerder op gelet..
 
Ik ken er niet veel van maar is dat echt not done zoiets?

Ge gooit toch waar ge wilt zou ik denken?
idd, maar sommige combinaties zijn wat makkelijker dan anderen. Littler stond op 147 en de "gemakkelijkste route" zou zijn T20 T17 D18, Littler koos voor een moeilijkere combinatie T19, D20, Bull. Dat zou je kunnen zien als arrogantie, ma bon, in the end doe je nog altijd wat jou het best lijkt. Als jij makkelijker bulls gooit dan doubles of triples dan heeft niemand daar over te oordelen.
 
Terug
Bovenaan