Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja hij was bij de laatste 16 dacht ik maar hij heeft dan verloren (ik weet nog wel niet tegen wie, ik hoorde het via via).Speelde Baetens mee?
https://tv.dartconnect.com/events/pdcWaar kun je de wedstrijden of q skool volgen?
Ja hij was bij de laatste 16 dacht ik maar hij heeft dan verloren (ik weet nog wel niet tegen wie, ik hoorde het via via).
De Q-school volgende week is sowieso belangrijker.
Hopelijk kan oa Mario ook een nieuwe tourkaart verzilveren, die kerel verdient dat.
De initiële discussie ging over wie van de Belgen het meeste kans zou gemaakt hebben om te winnen van MVG op het WK. Dimitri is duidelijk en veruit de beste Belgische darter maar die is mentaal nergens tegen MVG, Kim gooide amper 85 gemiddeld. De Baetens met zijn vorm op het WDF WK zou toen het meeste kans gemaakt hebben. Dat er hier sommigen dat gingen lezen alsof Baetens de beste Belg is en met de vingers in de neus een tourkaart zou halen of het makkelijk hebben op het PDC circuit is wat jullie er van gemaakt hebben.Nja niet om ouwe koeien uit de gracht te halen, maar dit bevestigt toch ook mijn post van enkele weken terug wel een beetje.
Bon, alle respect voor Andy en hopelijk haalt hij zijn tourkaart deze keer, dat hij zich echt kan ontplooien in de PDC.
Trouwens wel goed dat ze het prijzengeld optrekken voor de vloertornooien, als ze het toch in de week gaan beginnen houden... Zo is de stap misschien kleiner om volledig pro te worden voor de twijfelaars...
Voor EU - Eerste 8 van elke dag plaatsen zich voor de final stage. Zo hebben diegenen die Andy en Xanti geklopt hebben zich na dag 1 al geplaatst (in dat op zicht hadden beiden géén goeie loting).Hoe zit dat nu eigenlijk met die Q school... Dat is meerdere dagen een tornooi toch met 2 wedstrijden, of ben ik mis? Dus als Andy Baetens bvb morgen 10-0 (2 matchen dus) wint zou hij bvb wel terug goed kunnen staan?
Goed gedaan kerel!In de EU zijn er al 21 rechtstreeks naar fase 2 + elke dag de 8 winnaars (24) dus zou de top 83 ook nog meegaan naar ronde 2.Voor EU - Eerste 8 van elke dag plaatsen zich voor de final stage. Zo hebben diegenen die Andy en Xanti geklopt hebben zich na dag 1 al geplaatst (in dat op zicht hadden beiden géén goeie loting).
Je krijgt 1 punt bij 2 gewonnen matchen - 2 punten bij 3 - 3 bij 4 en 4 punten bij 5 gewonnen matchen. Win je ze alle 6 dan ga je automatisch naar de finale stage
Stefaan Henderyck (als enige Belg) heeft zich dus nu al geplaatst voor de final stageGoed gedaan kerel!
Dan de beste 59 die zich niet rechtstreeks plaatsen voor de final stage (na 3 dagen) mogen ook door.
Maar misschien ben ik verkeerd? Dat is alvast wat ik begrepen heb. Dus correct me if I am wrong.
Wauw, 1000 euro. Met 900 deelnemers, die zullen daar ook goed op verdiend hebben.BK darts. 900+ deelnemers. Een totale overrompeling.
Ik zie op de officiële site echter géén uitslagen? Iemand die weet waar ik deze al dan niet live kan volgen ??
Ik vermoed dat de winnaars al bijna bekend zijn(al is het alleen om de eer. De winnaar krijgt blijkbaar 1000€)

Damn Xanti verloren tegen een zweed die ff tegen de 103 gemiddeld gooide..... wtf
Ik weet niet wat die zijn tegenstander gegeten had? 93 gemiddeld en volgens mij ook een PR voor die darter. Pfftttt ... Hij verdient dat echt niet. Maar ja dit is Q-school hé?
Niet geheel onverwacht. Hij heeft zich serieus opgepept na gisteren maar hij had ook een veel betere loting.Baetens ook rechtreeks door naar finale fase. Finale 8 vandaag en 30-6 in legs.

Zitten daar namen bij van de darts academy?Zijn al quasi zeker geplaatst voor de finale stage:
Stefaan Henderyck (rechtstreeks)
Andy Baetens (rechtstreeks)
Patrick Bulen (op basis van puntentotaal)
Timothy Verbrugghe (op basis van puntentotaal)
Luc Bogaert (op basis van puntentotaal)
+
Brian Raman en Mario VdB
De andere Belgen gaan het morgen moeten doen.