Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat is ook de reden dat oa Wright er weer bij is. Hij heeft een slecht jaar maar hij is ook heel populair bij de kijkers en het publiek.Is toch gewoon puur voor de kijkcijfers dit? Had je wel kunnen verwachten imo.
Klopt. In feite zouden ze gewoon de acht spelers met het meeste aantal prijzengeld moeten pakken over het hele jaar, maar dat is te basic natuurlijk.Dat is ook de reden dat oa Wright er weer bij is. Hij heeft een slecht jaar maar hij is ook heel populair bij de kijkers en het publiek.
De PDC is geen liefdadigheidsinstelling.
Er zijn er veel vergeten dat hij dit jaar met het EK een ranking major gewonnen heeft. Dus zat er sowieso bij.Dat is ook de reden dat oa Wright er weer bij is. Hij heeft een slecht jaar maar hij is ook heel populair bij de kijkers en het publiek.
De PDC is geen liefdadigheidsinstelling.

JaKan je eigen zo'n selectie/uitnodiging voor de Premier League weigeren in theorie?
Lijkt mij ook. Iedereen die dit niet zag aankomen is gewoon naïef..Is toch gewoon puur voor de kijkcijfers dit? Had je wel kunnen verwachten imo.
Ik weet niet meer op hoeveel ik uit stond laatst.Net mijn eerste 171 gegooid![]()
KIJK. Journalisten staan perplex wanneer Luke Littler vertelt hoe lang hij per dag traint
https://www.hln.be/darts/kijk-journ...vertelt-hoe-lang-hij-per-dag-traint~aa090920/
(al is het alleen om de eer. De winnaar krijgt blijkbaar 1000€)