Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mistte ook een pak meer zijn tripples dan zijn wedstrijd tegen Cross. Hij ging ook opvallend minder voor de dubbel 10 die hij anders toch op 1-2 pijlen uitgooide doorheen het tornooi.

Is toch gewoon puur voor de kijkcijfers dit? Had je wel kunnen verwachten imo.
Dat is ook de reden dat oa Wright er weer bij is. Hij heeft een slecht jaar maar hij is ook heel populair bij de kijkers en het publiek.
De PDC is geen liefdadigheidsinstelling.

Dat is ook de reden dat oa Wright er weer bij is. Hij heeft een slecht jaar maar hij is ook heel populair bij de kijkers en het publiek.
Klopt. In feite zouden ze gewoon de acht spelers met het meeste aantal prijzengeld moeten pakken over het hele jaar, maar dat is te basic natuurlijk.

Er zijn er veel vergeten dat hij dit jaar met het EK een ranking major gewonnen heeft. Dus zat er sowieso bij.

Is toch gewoon puur voor de kijkcijfers dit? Had je wel kunnen verwachten imo.
Lijkt mij ook. Iedereen die dit niet zag aankomen is gewoon naïef..

Cross-Littler brak al kijkcijferrecords, de finale brak dan wss ook nog eens dat record...

Littler is gewoon een fenomeen en mensen willen hem zien spelen. Ik vind de PL nu ook plots toch een serieus pak interessanter wetende dat hij erbij zit... Kijk er al naar uit hem bezig te zien.

Ik had wel liever Bunting ofzo ipv Wright mja... Heeft idd het EK gewonnen.

Inderdaad..

VTM2: Straffe kijkcijfers: u zat massaal voor de buis voor de finale van het WK darts
U keek massaal naar de finale van het WK darts. Bij het duel tussen de gedoodverfde favoriet Luke Humphries (28) en dé sensatie Luke Littler (16) zaten 352.000 kijkers voor de buis op VTM 2, met een piek van liefst 485.000.

KIJK. Journalisten staan perplex wanneer Luke Littler vertelt hoe lang hij per dag traint
https://www.hln.be/darts/kijk-journ...vertelt-hoe-lang-hij-per-dag-traint~aa090920/
https%3A%2F%2Fstatic.nieuwsblad.be%2FAssets%2FImages_Upload%2F2024%2F01%2F03%2F05eccd7e-64a0-40c9-9761-a46442844bb8.png

Luca: I never practice
Luke: Me neither I enjoy life
Luca: I love darts
Luke: I love snooker

BK darts. 900+ deelnemers. Een totale overrompeling.
Ik zie op de officiële site echter géén uitslagen? Iemand die weet waar ik deze al dan niet live kan volgen ??

Ik vermoed dat de winnaars al bijna bekend zijn :tongue: (al is het alleen om de eer. De winnaar krijgt blijkbaar 1000€)

Laatst bewerkt:
Kim is de nieuwe Belgische Kampioen.
We zullen later wel een samenvatting krijgen van Kamperske denk ik? :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan