Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
“3 months ago, Luke Humphries had never won a major title. 3 months later, only 7 players in the 30 year history of the PDC have won more than him”

Man van’t jaar…

Hoe kan je daar met zoveel maturiteit staan babbelen als 16 jarige :crazy:
Toen ik 16 was kon ik gigantisch slecht tegen mijn verlies, laat staan dat ik zo zou reageren tov "de wereld".

Pfff zei het echt maanden geleden al dat dieje echt wk ging winne godverdomme. Kan echt nie op zijne kop zien maar tja het niveau dat hij hier even haalt is ongezien gewoon. Een MVG in topvorm had hier zelfs verloren.

Ik dacht al dat Humphries vorig jaar kampioen zou worden,een jaar later is het dan toch zo ver.
Dik verdiend in mijn ogen,al is hij tegen Pikachu en Cullen door het oog van de naald gekropen.
Niet vergeten dat Bully Boy bijna tegen een Duitse muur opbotste vorig WK,als Schindler zijn kansen ook afmaakt lag Smith er vorig jaar ook uit.

Luke heeft mooie stijl imo,zo vloeiend niet teveel show zoals Williams die gisteren tot 2 maal toe een no-look 180 te scoren.
Al was het maar een poging om crowd te pleasen.
Dat is meer arrogantie dan dat lachske van Luke.
Littler ook wel fantastische indruk nagelaten,die gaan we ook vaak tegenkomen in halve finales en finales van majors.
Insane ook eigenlijk.

Goh, die gemiste dubbel twee zal toch altijd een 'wat-als?' momentje blijven. 5-2 of 4-3 op zo'n moment is een wereld van verschil natuurlijk. Ik stel mij nog altijd de vraag of de pijl ervoor (2e keer T18) een verkeerde rekenfout was of deze met pech daarin was beland. Als ik zie hoe fenomenaal hij continue aan het rekenen was denk ik eigenlijk het tweede. Als dat niet gebeurt en hij ineens kan doorsmijten naar D20 heb je toch een heel andere feeling dan nu het geval was.

Pfff zei het echt maanden geleden al dat dieje echt wk ging winne godverdomme. Kan echt nie op zijne kop zien maar tja het niveau dat hij hier even haalt is ongezien gewoon. Een MVG in topvorm had hier zelfs verloren.
Dit durf ik te betwisten. De allerbeste MVG gooit volgens mij nog beter dan wat Humphries hier heeft laten zien. Ik vond Humphries tot aan de 4-2 toch niet zo indrukwekkend eerlijk gezegd. In twee van zijn gewonnen finales had MVG overigens een hogere gemiddeldes.

Sowieso pech die tweede t18 dat zag je ook aan zijn reactie en t feit dat hij nog navraagt aan de caller hoeveel hij overhoudt.

Blijft wel de ontdekking van dit tornooi benieuwd of hij dit nu kan doorzetten want dan gaat hij nog veel finales of beter halen... .

Humphries verdiende kampioen ook al was hij twee keer dicht (waarvan 1 keer op 1 pijl) van verlies in de rondes ervoor.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan