Darts

Status
Niet open voor verdere reacties.
Toch echt puur de poen toch?
Ziet eruit als Shrek, en klinkt effectief ook als Shrek.
Zij voor de poen?
Hij voor de pompoenen?

Ironie ten top: Dankzij den Dimi redt Hempel dus ook zijn tourkaart (Dat is nu 100% zeker). Dus hij kan volgend jaar Hempel opnieuw loten. :tongue:

Van Gerwen heeft ook 2 kinderen van 6 en 3 jaar. Heb ik ook nog nooit horen klagen.
Toch echt puur de poen toch?
Ziet eruit als Shrek, en klinkt effectief ook als Shrek.
Ze zijn al samen van toen ze 14-15 jaar waren. Nog ver voor hij de poen had dus. Zal dus toch voor zijn liefdevol karakter en mooie ogen zijn.

Michael Smith heeft ook 2 kinderen en Rob Cross heeft zelfs 4 kinderen.
Mocht Dimi geen Belg zijn.. zou die hier dan 1 fan hebben?

Los van het vele falen straalt die toch ook niks uit.
Op darts twitter en een engelse discord groep kunnen de meeste hem zelfs niet uitstaan. Cringe komt daar heel vaak voor.

Ik als Belg ben zelfs geen fan van Dimitri. Ik kan daar met alle respect met moeite naar kijken. Eerst altijd die show verkopen, om dan daar de helft van de tijd te staan gelijk een vod. :wtf:

Van Gerwen zal teleurgesteld zijn met dit resultaat denk ik. :laugh:
Ik ben blij dat ik niet de enige ben hierin.

Zijn emoties veranderen precies van ik ga naar een trouwfeest als getuige naar het is de begrafenis van mijn beste vriend in 1 minuut.
Al heb ik ergens wel een vermoeden dat hij vandaag niet 100% nuchter was. Dat had ik deze week ook al met Wright. Die was nog erger want die gooide zelfs niks en veranderde zoals gewoonlijk paar keer van pijlen.

Oppassen hoor of Evi registreert haar hier voor jullie kritiek te parkeren. Gelukkig heeft ze haar post van gisteren verwijderd, want daar help je Dimi niet mee was eigenlijk gewoon al de cricticasters uitdagen terwijl zijn prestatie echt gewoon ondermaats was..

Oppassen hoor of Evi registreert haar hier voor jullie kritiek te parkeren. Gelukkig heeft ze haar post van gisteren verwijderd, want daar help je Dimi niet mee was eigenlijk gewoon al de cricticasters uitdagen terwijl zijn prestatie echt gewoon ondermaats was..
De goeie raad is reeds meermaals gegeven. Zowel hier als op sporza als op HLN (door kenners).
Harder trainen. Een beetje meer pit tonen.

Hoe leg je criticasters het zwijgen op? Door volgend jaar terug beter te presteren en opnieuw in de top-10 te staan. Dan wordt het stil. Als bekend persoon weet je gewoon dat als het slecht gaat dat je de shit over u zal krijgen en moet je daar ook tegen kunnen.

Wat heeft price niet allemaal te verduren gekregen.
En die bleef presteren en kijk die storm is uiteindelijk tot nu toe ook gaan liggen.
Krijgt soms zelf geregeld het publiek mee nu

Wat had ze ongeveer juist gepost dan?

Ik weet weinig van darten maar het is bijna fascinerend hoe ik die mens telkens zie imploderen.

Zelden zo fel iemand onzekerheid zien uitstralen.
Dit dus. Die mens heeft op de Premier League gestaan, bij de 8 beste darters van de wereld, en heeft nog altijd niet de mentale weerbaarheid om zichzelf terug te kunnen opladen tijdens een wedstrijd. Dat hij dan in interviews blijft zeggen "ik ga meer trainen" vind ik echt verbazend. Zijn probleem ligt duidelijk niet bij zijn capaciteit om te darten, die heeft gewoon een degelijke mental coach nodig zodat hij eens tegenover MVG (of gooi daar nu Hempel maar bij) kan staan zonder dat hij na 1 verloren leg in zijn broek begint te kakken.

Of moest hij op z'n minst al leren om het weg te steken zodat niet iedereen hem ziet ineen zakken als een pudding, dat zou ook al veel doen.

Misschien stoppen met drinken backstage. Stoppen met dat dansje. Stoppen met constant te focussen op randzaken. Tegen zijn vrouw zeggen om haar kweek te houden op social media.

Ik heb ook altijd het gevoel dat die een rolletje speelt on stage. Iets wat Kim en MvG bvb ook al aangehaald hebben. Focus op de darts en de match.

Breek hem maar af zoals altijd, maar niet op deze pagina. Heeft er weer voor gevochten en blijft een topper. Iets in die trend.
Het blijft zijn vrouw he. Als ik zijn vrouw was (al ben ik ne man lol) zou ik hem ook steunen.
Je hebt voor elkaar gekozen niet? In goede en slechte tijden.

Maar deze keer was het echt slecht. Dat zal den Dimi ditmaal alleen maar kunnen beämen.
Dat ze haar post verwijderd heeft was misschien wel op vraag van den Dimi? (Omdat het ditmaal geen meerwaarde heeft)

Als het slecht is moet je dat kunnen benoemen. Het moet beter en dat weet hij zelf ook.
En opnieuw beter worden is terug naar de essentie gaan: "Darten". Wat Scheldon Cooper ook zegt: Focussen op het belangrijkste.

Probleem met die Dimi is dat hij niks zinnig kan zeggen. Ieder interview hetzelfde, "we zijn hier louter om ons job te doen" hoe dikwijls dat hij die woorden gebruikt...
Komt totaal niet spontaan over, geen oprechte emotie als hij gewonnen is of eens een goede dag heeft is hij overdreven gelukkig. Dat hij niet meer weet wat hij zegt. En zelfs dan geloof ik er geen fluit van...Denk echt bij momenten een paar trekken van autisme.

En als dat laatste echt het geval is, dan is dat gewoon slecht gemanaged. Ik las dat Goris zijn boezemvriend was? Hij zou beter wat media training krijgen van Sammeke. Ook die vrouw wat een klein kind... maar daar wil ik geen moeite in steken.

Ik had graag een vlieg op de muur geweest destijds om te zien hoe die Dimi en Heta samenleven. Moet toch heel cringe geweest zijn. Ook zo'n rare vogel die in zichzelf gelooft. Denk Dimi op de minuut zijn dag uitgestippeld: om 8u23 pak ik mijn cornflakes, 8u24 mijn lepel voor de cornflakes op te eten, 8u25 nu giet ik de melk... En ieder uur: "niet vergeten we zijn hier om ons job te doen, zeggen en oefenen voor het interview".

Ja Kim zal niet bepaald de engel zijn die er rond loopt maar die is oprecht, die rauwe emotie en passie voor de darts. Komt naturel over, bespeeld het publiek wat. Jammer dat hij net onder zit met talent. Zijne winkel draait goed anders...

Jammer dat hij net onder zit met talent. Zijne winkel draait goed anders...
Niet volledig mee eens. Kim heeft naar mijn mening meer of minstens evenveel talent dan den Dimi.
Maar familiale problemen hebben er lang en zwaar op hem ingehakt. Oa de dood van zijn vader heeft hem enorm hard aangegrepen.

Hehe dit artikel hieronder is toeval want ik lees dit nu pas :D
Als Kim een trainingsbeest zou zijn, dan zou je wat zien.

Denk echt bij momenten een paar trekken van autisme.

En als dat laatste echt het geval is, dan is dat gewoon slecht gemanaged.
Ja mee eens. Ik geloof dat den Dimi echt wel oprecht is in interviews. Maar door zijn (lichte vorm van) autisme komt er regelmatig gewoon niks zinnigs uit of iets 'raar'.

Maar daarvoor heb je inderdaad toch je management hé?

Laatst bewerkt:
Al die uitvluchten. Clayton heeft 2 kinderen en ging nog huizen pleisteren terwijl hij al aan de top stond.
Inderdaad, een kind hebben is helemaal geen excuus.
Ze hebben ocharme 1 kleuter om voor te zorgen en zijn vrouw is fulltime thuis en den Dimi moet ook geen 8 uur of meer per dag werken of trainen. Er zijn er veel andere.
Dimi moet eerst en vooral kijken voor een goede mental coach en ten tweede een goede diëtist om iets te doen aan zijn dikke spekarmen.

Voor de rest, Barney zag er voor een 56-jarige fantastisch uit (no homo), hopelijk geraakt hij nog eens écht ver in dit tornooi.

En die Littler...waanzinnig talent, niet te vatten dat die echt maar 16 jaar is !

Misschien stoppen met drinken backstage. Stoppen met dat dansje. Stoppen met constant te focussen op randzaken. Tegen zijn vrouw zeggen om haar kweek te houden op social media.

Ik heb ook altijd het gevoel dat die een rolletje speelt on stage. Iets wat Kim en MvG bvb ook al aangehaald hebben. Focus op de darts en de match.
Heb dit wrs gemist, maar wat? Die is daar open over dat hij voor de match alcohol drinkt? Is dat normaal? :unsure:

Ik denk ook dat ik beter gooi na 2 pinten, maar dat is wrs maar een idee, en omdat ik slecht ben :laugh:

Los van Dimi, vind ik het nog altijd straf hoeveel spelers daar staan met (enorm veel) overgewicht, dat ondermijnt je sport natuurlijk wel een beetje imo. Het zal wrs niet voor iedereen tellen, maar als zo'n Humphries dan zegt dat hij mentaal en fysiek veel beter voelt dan denk ik toch dat er velen hier baat zouden bij hebben alvast.

Wat een drama, het is over voor ons vrees ik.

Erik zou wrs (terecht mss) al weer klagen over zijn pijlen en 3 bijhorende bouncers.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan