Je vergeet de TV kijker.
Hm? Die hype in België is gewoon begonnen door het WK uit te zenden op VTM tijdens covid en de eindejaarsperiode. Maar dat is evengoed de verdienste van andere Belgische darters imo.

Ik kan wel begrijpen dat Kim Huybrechts zich ergert aan het feit dat sommigen doen alsof Dimitri darts op de kaart gezet heeft in België. Niet dat VDB daar zelf schuld aan heeft of iets aan kan doen.

Anyway, Dimi opent tegen Clayton donderdag. Mooie affiche en misschien wel de ideale moment om hem te treffen. Daarna wel meteen Smith / MvG en daar zie ik hem niet tegen winnen.
 
Hm? Die hype in België is gewoon begonnen door het WK uit te zenden op VTM tijdens covid en de eindejaarsperiode. Maar dat is evengoed de verdienste van andere Belgische darters imo.
Dat klopt wel, maar vraag eens aan uw oma welke darters ze kent? En als ze nog leeft en ze is geen echte dart fan dan is het eerste woord dat uit haar mond komt: Mmm Den Dimi? En als tweede misschien ook nog Kim .. en een derde naam gaat ze 9 kansen op 10 niet weten hoor.

Mijn moeder is zelfs al zo: Heu den Dimi? En Kim is dat ook gene darter? Ne buitenlander? Mmm dieë met ne hanekam, wat is zijn naam ook alweer? En dieë kale keeskop? En is er ook gene rugbyspeler? En dat is dan alles dat eruit komt hoor.

Dus ja ik kan inderdaad de ergernis van Kim in die zin, ook wel begrijpen.
 
Dat klopt wel, maar vraag eens aan uw oma welke darters ze kent? En als ze nog leeft en ze is geen echte dart fan dan is het eerste woord dat uit haar mond komt: Mmm Den Dimi? En als tweede misschien ook nog Kim .. en een derde naam gaat ze 9 kansen op 10 niet weten hoor.

Mijn moeder is zelfs al zo: Heu den Dimi? En Kim is dat ook gene darter? Ne buitenlander? Mmm dieë met ne hanekam, wat is zijn naam ook alweer? En dieë kale keeskop? En is er ook gene rugbyspeler? En dat is dan alles dat eruit komt hoor.

Dus ja ik kan inderdaad de ergernis van Kim in die zin, ook wel begrijpen.
Mijn ma is op dat vlak een goed voorbeeld en die zal wel Dimi, Kim, Price, Van Gerwen en Smith kunnen noemen denk ik :p
 
Ik vind wel weeral vaag dat de winnaar van de Masters automatisch toegang krijgt tot de PL. Alsof de andere majors een mindere rol hebben in het afgelopen jaar..

Puur op prestaties vind ik niet dat Dimi moest geselecteerd worden, er zijn darters die veel beter gepresteerd hebben het afgelopen jaar. Maar de PL is een commerciële show en ik begrijp de keuze dan weer wel. Het wordt tijd dat ze eens komen afzakken voor een PL avond in België. In ieder geval, goed voor hem, kan weeral een serieus centje opbrengen. Net hetzelfde voor een Aspinall, fan en PDC favorite en daardoor dus hier een selectie.

Ook jammer dat ze niet terug naar de oude format gaan met regional invites en 10 spelers, dat vond ik wel een leuk concept tbh.
 
Laatst bewerkt:
Ben ook wel verrast over selectie van Dimi had Humphries toch verwacht om eerlijk te zijn.
Waarom vraagteken bij Aspinall ?
Vind hem wel terechte keuze.

Waarom Josh Rock niet ?
Dat verrast me nog het meeste.
 
Ben ook wel verrast over selectie van Dimi had Humphries toch verwacht om eerlijk te zijn.
Waarom vraagteken bij Aspinall ?
Vind hem wel terechte keuze.

Waarom Josh Rock niet ?
Dat verrast me nog het meeste.
Rock heeft nog helemaal niets gewonnen, en is nummer 36 van de wereld. Dan hadden ze even goed Fallon erin kunnen zetten 😂

Luke is dan weer geen speler waar de meeste mensen voor naar de zaal komen. Heeft wel veel gewonnen maar niets “Major”.
 
Sterke en heel ontspannen Dimi om zijn premier league te starten, eenvoudig Clayton opzij gezet :thumb: .
Er staat wel wat druk op. Hij is qua talent natuurlijk zeker zo goed als de darters die uit de boot vielen, maar helemaal terecht was zijn selectie natuurlijk niet. Maar ik verwacht wel dat hij hier en daar een match zal winnen.

In die zin is er meer druk op Sherrock, die ook regelmatig een voorkeursbehandeling kreeg.
Ze heeft ook wel talent -dat is wel duidelijk- maar ze heeft - in tegenstelling tot den Dimi- nog helemaal niks bewezen.

Daar kunnen zowel zij als den Dimi niets aan doen, maar we mogen het wel benoemen.

---

Anyways hij speelt in de PL, dus dan ga ik er toch wel voor supporteren, en hopen dat hij ditmaal wel bij de laatste 4 geraakt (vorige keer dat hij er bij was, was hij 5des).
 
Dimi leek mij idd heel ontspannen, helemaal anders dan in zijn halve finale tegen Van Gerwen op het WK. Stond echt sterk te gooien.

Wel goed dat hij deze meteen overtuigend wint, want zijn plaatsje was idd mss niet helemaal terecht en ten koste van anderen, mocht hij nu slecht gestart zijn krijg je wellicht al snel een paar "zie je wel's".
 
overdreven smile van Dimi. toneel of echt zo chill ?
edit: begint al weer meer te zuchten. Heeft het publiek ook al 2 keer tegen.
 
overdreven smile van Dimi. toneel of echt zo chill ?
edit: begint al weer meer te zuchten. Heeft het publiek ook al 2 keer tegen.
Sommige commentaren, vind ik er wel over.

1 iemand: Die gast mag eens stoppen met zijn kutdansje. Dat moet verboden worden! Als hij dit blijft doen, dan weet ik niet of ik het hier volhoud, dan crash ik! Dan denk ik toch: Je moet toch niet naar den Dimi kijken? Zuip dan een fucking biertje of kom dan gewoon NIET opdagen en kijk naar de andere matchen. :unsure:

Nu ja, den Dimi gaat regelmatig boegeroep krijgen in de PL. Als hij daar niet tegen kan dan moet hij maar reageren zoals Price, met een koptelefoon op. Ah neen wacht, dat mag niet meer. :tongue:

MvG speelde weer extreem sterk tegen den Dimi, om dan weer iets minder te zijn en in de finale te verliezen van Dobey. Net zoals tijdens het WK, in de finale verloren .. Ben ik nu mis, of vindt MvG den Dimi ook gewoon echt niet leuk, en speelt hij net dat tikkeltje beter tegen hem dan tegen iemand anders? Zo van: I dont like it, I am EXTRA motivated. Zoiets? Want dit begint wel op te vallen.
 
MvG speelde weer extreem sterk tegen den Dimi, om dan weer iets minder te zijn en in de finale te verliezen van Dobey. Net zoals tijdens het WK, in de finale verloren .. Ben ik nu mis, of vindt MvG den Dimi ook gewoon echt niet leuk, en speelt hij net dat tikkeltje beter tegen hem dan tegen iemand anders? Zo van: I dont like it, I am EXTRA motivated. Zoiets? Want dit begint wel op te vallen.
Dimitri begin goed maar liet het dan scorend afweten. Hier en daar ook wat “verkeerde” routes gekozen. Ik heb de matchen samen gekeken met Dimitri zijn papa en broers en die zeiden het zelfde.
 
MvG die moet idd niets hebben van Dimi, zie je aan zijn mimiek en in al zijn interviews de laatste jaren is ie ook weinig positief erover.. Sinds ik Darts weer enorm volg (vanaf de eerste WK titel van Wright) heb ik Dimi, MvG nog niet weten verslaan..
 
🚨🚫Geen Agressieve punten meer! 🚫🚨

Interessante verandering in het PDC reglement. Agressieve punten mogen niet meer. Als de speler zijn darts teveel schade doen aan het bord, mag de caller beslissen om te zeggen dat je die darts niet meer mag gebruiken!

Als ook een hoop “regels” waar de punten aan moeten voldoen om gebruikt te mogen worden!
 
Terug
Bovenaan