🎯🏆 Vrijdag gaan de The Masters van start. Joe Cullen heeft daar zijn titel te verdedigen. Onze 🇧🇪 Dimitri zal vrijdag omstreeks 22u zijn wedstrijd tegen Gary Anderson 🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 afwerken!

📺 Live te volgen op #VTM2
 
Jij kijkt alleen matchen die op vtm uitgezonden worden? Vorige week was anders ook niet slecht.
Neen. En ja vorige week was het goed, ook kansen gehad tegen Price, maar ik heb de indruk dat het sinds het WK opnieuw toch weer wat wisselvallig is.

Daar was hij erg constant, sindsdien gaat het weer, wat op en af.

No offense maar hij had gepiekt naar het WK toe (dat is gelukt) en voor het overige was het een wisselvallig seizoen.
Het WK heeft zijn seizoen gered he.
 
Hij was vorig weekend heel goed en beter dan op het WK. Het WK was ie goed maar niet heel goed en zijn tegenstanders evenmin, daardoor zo ver geraakt en dan afgeslacht worden door een top MVG.
 
Ik heb ook niets met beide spelers, maar Cross zie ik ni graag bezig. Dus zou hem ook liever niet in de PL zien. Maar als hij straks wint verdiend hij het wel.
 
🎯🏆 Morgen word het deelnemersveld van de Premier League bekend gemaakt! Zal de winnaar van The Masters (Chris Dobey) kans maken?

🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 Dobey won de finale van The Masters van Rob Cross 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿 na een intensieve dag (3 matchen) darten. 🎯

Welke namen verwacht jij nog in de PL buiten de top 4?
 
Cross 112 gemiddeld en 77% op de dubbels tegen Anderson.
Ook erg sterk tegen Wright ...

Om dan de finale doodleuk te verliezen tegen Dobey, met 90 gemiddeld en 29% op de dubbels. :unsure:

Ik heb het niet live kunnen bekijken, maar die finale was tov zijn vorige matchen toch heel wat minder ..
Daarvoor hoef ik het niet gezien te hebben. de cijfers spreken voor zich.

Om een toernooi te winnen moet je toch ook wat geluk hebben en op de juiste momenten toeslaan.
Dobey haalde helemaal niet de beste cijfers, maar was wel het meest constant en hij had ook geluk dat de tegenstander steeds wat minder was, net tegen hem.
 
Blijkbaar een nieuwsartikel uitgelekt op de PDC site, inmiddels weer offline..

Michael Smith
Peter Wright
Michael van Gerwen
Gerwyn Price
Jonny Clayton
Nathan Aspinall
Dimitri Van den Bergh
Chris Dobey

Dit waren de 8 spelers die vermeld waren..
 
Blijkbaar een nieuwsartikel uitgelekt op de PDC site, inmiddels weer offline..

Michael Smith
Peter Wright
Michael van Gerwen
Gerwyn Price
Jonny Clayton
Nathan Aspinall
Dimitri Van den Bergh
Chris Dobey

Dit waren de 8 spelers die vermeld waren..
Blijkbaar wil MvG, Cross er niet bij. Dus dat hij er niet bij is, is voor mij geen verrassing (Het mag niet, maar MvG heeft wel wat te zeggen)
Den Dimi .. OK HF op het WK, maar ik had eerder voor Smith of Noppert gegaan.
Humphries is uit vorm, dus dat hij er niet bij is ... bon ..

Voor het overige, kan ik mij wel vinden in dit lijstje. ALS deze correct is.

Crying Dimi maar geen Ross Smith of Noppert die wel een major gewonnen hebben? Zou wel een schande zijn
Je waart mij voor :)

Allé niks tegen den Dimi, hij bepaalt het lijstje niet .. maar ik hoop toch dat het definitief lijstje nog lichtjes anders is.
Ik zou hem wel aanvinken als reserve / invaller.
 
Dimi word graag gezien door Sky al een paar jaar en niet vergeten dat hij ondanks een zwak jaar wel 2 Masters toernooien gewonnen heeft.
 
Terug
Bovenaan