Zelfde met een 180, na de 1ste volgen er meestal snel meer.
De druk moet er wat af zijn zeker?

Mijn gemiddelde schommelt gewoon veel te veel.
Meestal wel rond de 50, maar veel extreme uitschieters naar beide kanten. Vorige week op Scolia een paar 70-80 gegooid, maar ook 30-40.

Gisteren op training: 140-140-100-97 en dan 3 beurten op die dubbel sukkelen.
Of niks scoring en dan uit het niets 128 uitgooien. :censored:
Dus jij een extreme uitschieter, Den Dimi een extreme laagschieter --> Jij wint de leg .. :)
 
Zelfde met een 180, na de 1ste volgen er meestal snel meer.
De druk moet er wat af zijn zeker?

Mijn gemiddelde schommelt gewoon veel te veel.
Meestal wel rond de 50, maar veel extreme uitschieters naar beide kanten. Vorige week op Scolia een paar 70-80 gegooid, maar ook 30-40.

Gisteren op training: 140-140-100-97 en dan 3 beurten op die dubbel sukkelen.
Of niks scoring en dan uit het niets 128 uitgooien. :censored:
Wij gaan dit weekend Catalunya gooien. Ben eens benieuwd, eerste keer dat ik daar heen ga.

Straks op de Scolia competitie match tegen ne Italiaan.
 
Straks op de Scolia competitie match tegen ne Italiaan.
Hebben die competitie op Scolia 2 seizoenen gedaan, maar deze doen we niet mee.
Was het beu om telkens te moeten zeuren bij de andere om de match te spelen, of een uur afspreken en dan kwamen ze niet opdagen.

Voor de vrouw kwam er nog bij dat er op die 2 seizoenen 3 weigerden om tegen een vrouw te spelen :ROFLMAO:.
 
Hebben die competitie op Scolia 2 seizoenen gedaan, maar deze doen we niet mee.
Was het beu om telkens te moeten zeuren bij de andere om de match te spelen, of een uur afspreken en dan kwamen ze niet opdagen.

Voor de vrouw kwam er nog bij dat er op die 2 seizoenen 3 weigerden om tegen een vrouw te spelen :ROFLMAO:.
Ik voorlopig geen probleem gehad. Ik stuur naar die manne door woensdag of vrijdag om 21u. Kies maar. 😂

Men 2 matchen gewonnen tot nu toe.
 
Ik voorlopig geen probleem gehad. Ik stuur naar die manne door woensdag of vrijdag om 21u. Kies maar. 😂

Men 2 matchen gewonnen tot nu toe.
Net nog eens nagekeken:

Eerste seizoen: 1x 6-0 gekregen wegens geen reactie, 1x 0-0 omdat we geen uur overeenkwamen. (terwijl ik altijd stuurde ma-woe-do-vr vanaf 17u of zaterdag/zondag ochtend)

Tweede seizoen: 2x 7-0 gekregen wegens geen reactie, 1x 0-0 geen overeenkomst.
 
Net nog eens nagekeken:

Eerste seizoen: 1x 6-0 gekregen wegens geen reactie, 1x 0-0 omdat we geen uur overeenkwamen. (terwijl ik altijd stuurde ma-woe-do-vr vanaf 17u of zaterdag/zondag ochtend)

Tweede seizoen: 2x 7-0 gekregen wegens geen reactie, 1x 0-0 geen overeenkomst.
Ja ik ben nu eigenlijk al meteen met iedereen datums en uren aant afspreken. En de dag zelf stuur ik nog eens een berichtje voor de zekerheid
 
🎯🇧🇪 Dimitri wint overtuigend zijn eerste match als titelverdediger op de Nordic Darts Masters tegen Madars Razma 🇱🇻.

6-2
102 gemiddeld
43% co
 
Voorlopig toch weer elke keer weer de wereldtopper die wint vandaag. Razma staat maar net buiten de top-32 maar had na een goeie start, eerlijkheidshalve geen enkele kans op winst. Het verschil in het begin was klein, maar naar het einde toe toch erg groot, eens den Dimi opgewarmd was.

Het scheelt soms niet veel en als ik ook eens kijk, naar de gemiddelden van sommige darters op de Q-school, dan zijn er daar ook wel bij die uitzonderlijk, even hoge of zelfs hogere gemiddeldes dan de wereldtop en soms zelfs even hoog op de dubbels.

Maar als puntje bij paaltje komt en ze spelen tegen elkaar, dan ben ik praktisch zeker, dat 99 keer op 100 toch gewoon de topspeler zal winnen. Wedden??? ;) Ze hebben altijd toch net dat tikkeltje extra.

En dan spreken we nog niet over MvG en Smith die er nog zo'n beetje bovenuit steken op dit moment ..
 
Laatst bewerkt:
🎯🇧🇪 Dimitri wint overtuigend zijn eerste match als titelverdediger op de Nordic Darts Masters tegen Madars Razma 🇱🇻.

6-2
102 gemiddeld
43% co
Die toernooien die nu gespeeld worden dat is alleen voor de top-4 van de wereldranglijst aangevuld met 4 wereldtoppers uit de top-16 aangevuld met 8 lokale spelers, klopt dat?
 
Voorlopig toch weer elke keer weer de wereldtopper die wint vandaag. Razma staat maar net buiten de top-32 maar had na een goeie start, eerlijkheidshalve geen enkele kans op winst. Het verschil in het begin was klein, maar naar het einde toe toch erg groot, eens den Dimi opgewarmd was.

Het scheelt soms niet veel en als ik kijk ook eens kijk, naar de gemiddelden van sommige darters op de Q-school, dan zijn er daar ook wel bij die uitzonderlijk, even hoge of zelfs hogere gemiddeldes dan de wereldtop en soms zelfs even hoog op de dubbels.

Maar als puntje bij paaltje komt en ze spelen tegen elkaar, dan ben ik praktisch zeker, dat 99 keer op 100 toch gewoon de topspeler zal winnen. Wedden??? ;) Ze hebben altijd toch net dat tikkeltje extra.

En dan spreken we nog niet over MvG en Smith die er nog zo'n beetje bovenuit steken op dit moment ..
Je kan Q-School in de verste verte niet vergelijken (imo) met wat de wereldtop op het podium doet. Daar is “niets” van publiek of externe factoren.

En dit soort toernooien als de Nordic Darts Masters is altijd (op eens een uitzondering na) dat de toppers door gaan. Het is een uitnodigings toernooi tussen topper en “plaatselijke” spelers.
 
Gisteren nieuwe/langere punten 40mm laten steken. Vandaag een voorbereidings matchke tegen een maat gespeeld voor toernooi van morgen. 3e 180 vant jaar gegooid. Hopelijk beter gevoel dan vorig weekend 😂.
 
  • Leuk
Waarderingen: zino
Halvelings gezien op de schermen in de zaal.
Mn 2e tornooitje ooit v h werk aan het spelen.
Finale gehaald maar verloren,maar content want zitten een paar mannen bij die competitie spelen en tornooien.
Was ook maar best of 3 legs dus je moest direct mee zijn😅
Paar keer 2 trippel 20 gesmeten maar de 180 is niet gevallen.
Dubbels liepen goed
 
🏴󠁧󠁢󠁳󠁣󠁴󠁿 Peter Wright wint in de finale van de Nordic Darts Masters overtuigend van Gerwyn Price 🏴󠁧󠁢󠁷󠁬󠁳󠁿.
Het kan verkeren. In zijn eerste match tegen een Mister Nobody (no offense) met de hakken over de sloot
(Hij brak bij 5-5 alsnog door de darts van zijn tegenstander), een beetje geluk gehad dat MvG die niet slecht speelde, niet thuis gaf op de belangrijke momenten, om daarna het toernooi te winnen met vrij goed spel.
 
Zo, stevig niveau vandaag in Herk de stad. Had zelf wel een goed gevoel, ik zat weer in een stevige poule. 1 match gewonnen (W2-0, L2-1, L2-0) mijn laatste match moest ik winnen maar niveau was te hoog voor mij.

Geen zenuwen en gwn degelijk gooien, op men waarde geklopt in de poules. In de KO geen triples gegooid krijgen. (L2-1) Dan word het lastig.

Maat van mij de A finale gespeeld tegen Robbie Knops. Was weinig tegen te doen. Mijn training maat de B finale verloren.
 
Terug
Bovenaan