Ronny vandaag, na zijn vroege uitschakeling gisteren, alweer minstens de HF gehaald (de matches zijn nog bezig), hij is daarmee zo goed als zeker van zijn tourkaart. :)

Opmerking: Halve finales vandaag bij de mannen. DRIE Nederlanders en een Belg. :laugh:

Voor de andere Belgen kan het nog allemaal maar wordt het wel moeilijk. Ik vrees er voor ..

Sherrock er vandaag uit in de 1/8ste finales. Ze staat nu op 5 punten en ze doet nog volop mee, maar ze moet morgen dan wel een even goeie dag hebben als vandaag.
 
Laatst bewerkt:
Ronny vandaag, na zijn vroege uitschakeling gisteren, alweer minstens de HF gehaald (de matches zijn nog bezig), hij is daarmee zo goed als zeker van zijn tourkaart. :)

Voor de andere Belgen kan het nog allemaal maar wordt het wel moeilijk. Ik vrees er voor ..

Sherrock er vandaag uit in de 1/8ste finales. Ze staat nu op 5 punten en ze doet nog volop mee, maar ze moet morgen dan wel een even goeie dag hebben als vandaag.
Hoe zit het met andy beatens?
 
Hoe zit het met andy beatens?
Eruit in ronde 1 vandaag. Hij is dus blijven steken op 4 punten. Een gemiste kans, hij moet morgen dus minstens de 1/8ste finales halen, mogelijks de kwartfinales.

Kenny Neyens heeft momenteel 3 punten. Dus voor hem wordt het nog moeilijker.

Ronny ondertussen eruit in de HF. Maar eigenlijk hoefde het niet echt meer voor hem. Met 9 punten heeft hij voldoende punten.
 
Laatst bewerkt:
Jeffrey De Zwaan pakt zijn tourcard terug en Maik Kuivenhoven is 100% zeker na vandaag.

Meestal zijn 6 punten voldoende. Alles vanaf 7 punten ziet er goed uit . Baetens staat na vandaag op plaats 11 en dus 1 plaats erbuiten. Hopelijk slagen Baetens en Tricole er nog in om een tourcard te pakken.

Er staan toch voorlopig redelijk wat deftige spelers op de voorlopige plaatsen. Enkel van die Rupprecht heb ik nog nooit gehoord.

Deze site geeft meestal vlak na een wedstrijd updates van het klassement. Wel de site refreshen daarvoor

https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-final

https://www.dartsrankings.com/qschool-uk-final
 
Andy Baetens staat met 4 punten nu inderdaad 11ste. Omdat er een paar darters zijn die er bovenuit steken, is mogelijks morgen 1 puntje voldoende. Dat is wel een meevaller, maar hij gaat morgen dus wel moeten scoren. Ik zou er niet te veel op rekenen en er vol voor gaan.

Jeffrey De Zwaan pakt zijn tourcard terug en Maik Kuivenhoven is 100% zeker na vandaag.
Rupprecht en Huybrechts zijn ook 100% zeker na vandaag als ik het goed berekend heb.

Omdat er 1 dagwinnaar is, kunnen in theorie slechtst 7 spelers Huybrechts nog voorbij steken. (leg diff)
Maar dan is hij nog steeds 10des en dat is voldoende.

---

Quantock moet wel balen. Hij stond 3-5 voor in de finale vandaag, maar verloor alsnog met 6-5.
Vermits hij geen punten scoorden op dag 1 & dag 2 heeft hij dus zijn tourkaart nog niet binnen.
 
Laatst bewerkt:
D Klose🇩🇪99%
R Huybrechts🇧🇪99%
K Sedlacek🇨🇿97%
R Veenstra🇳🇱92%
N Zonneveld🇳🇱78%
G van Veen🇳🇱56%
O Roelofs🇳🇱53%
A Konterman🇳🇱42%
A Baetens🇧🇪39%
T Tricole🇫🇷24%
A Spellman🇺🇸21%
J Taylor🇨🇦21%
J Klaasen🇳🇱16%
 
In welk scenario kan Huybrechts dan nog een tourkaart mislopen? Ik zie die 1% niet .. dan moeten ze mij (of jij) dit toch eens uitleggen.
Nu goed het maakt niet uit, want hij gaat zijn tourkaart gewoon pakken ;)
Als de spelers die net onder Ronny staan de top 8 halen in de juiste volgorde kan dat nog. 1 speler van hen kan Tourkaart meteen nemen. En Ronny verliest meteen hebben de andere ook een betere leg+- maar die kans heel klein.
 
Als de spelers die net onder Ronny staan de top 8 halen in de juiste volgorde kan dat nog. 1 speler van hen kan Tourkaart meteen nemen. En Ronny verliest meteen hebben de andere ook een betere leg+- maar die kans heel klein.
8 kwartfinalisten blijven over, allemaal op en over Ronny (dat is mogelijk als het inderdaad in de juiste volgorde is). Dan staat Ronny 11ste maar 1 van die 8 wint dag 4 = Ronny staat dan nog steeds 10de want de winnaar valt toch weg uit de lijst en dat is dan toch voldoende?

Mis ik iets? Want ik zie het nog steeds niet. :tongue:
 
Laatst bewerkt:
8 kwartfinalisten blijven over, allemaal op en over Ronny (dat is mogelijk als het inderdaad in de juiste volgorde is). Dan staat Ronny 11ste maar 1 van die 8 wint dag 4 = Ronny staat dan nog steeds 10de want de winnaar valt toch weg uit de lijst en dat is dan toch voldoende?

Mis ik iets? Want ik zie het nog steeds niet. :tongue:
Je mist dat niet perce 1 van die 8 de dag moet winnen. Stel dat bv Neyens de finale wint van Baetens. Kan Ronny eruit op leg verschil.

Maar in mijn ogen is de top 5 safe.
 
Je mist dat niet perce 1 van die 8 de dag moet winnen. Stel dat bv Neyens de finale wint van Baetens. Kan Ronny eruit op leg verschil.

Maar in mijn ogen is de top 5 safe.
De enige combinatie waarbij Ronny er alsnog uit ligt is blijkbaar de volgende ;)

Iemand buiten de top 15 = dagwinnaar
Iemand met 4 punten bijvoorbeeld Baetens de finale = 9 punten
Klose (of Sedlacek) 1/8ste finales = 9 punten
Konterman & van Veen dan de halve finales = 9 punten
Sedlacek (of Klose) kwartfinale = 10 punten
Veenstra, Zonneveld en Roelofs kwartfinale = 9 punten
En inderdaad Ronny er meteen uit

Dan heb je dus 8 man die nog voorbij Ronny gaan.

Ik had met bovenstaande wel rekening gehouden hoor, maar ik had niet de combinatie opgemerkt waarbij Klose (of Sedlacek) de 1/8ste finales zou halen maar niet verder geraakt. En waardoor er 1 speler 'extra' voorbij Ronny kan gaan. Dit is al wel vergezocht MAAR die 99% klopt dus inderdaad. :tongue:
 
De enige combinatie waarbij Ronny er alsnog uit ligt is blijkbaar de volgende ;)

Iemand buiten de top 15 = dagwinnaar
Iemand met 4 punten bijvoorbeeld Baetens de finale = 9 punten
Klose (of Sedlacek) 1/8ste finales = 9 punten
Konterman & van Veen dan de halve finales = 9 punten
Sedlacek (of Klose) kwartfinale = 10 punten
Veenstra, Zonneveld en Roelofs kwartfinale = 9 punten

Dan heb je dus 8 man die nog voorbij Ronny gaan. :tongue:

Ik had met bovenstaande wel rekening gehouden hoor, maar ik had niet de combinatie opgemerkt waarbij Klose (of Sedlacek) de 1/8ste finales zou halen maar niet verder geraakt. En waardoor er 1 extra speler voorbij Ronny kan gaan. Dit is al wel vergezocht maar die 99% klopt dus inderdaad.
Redelijk onwaarschijnlijk zoals ik zei 🙂
 
Morgen zelf sinds lang nog eens een toernooi gooien. Doel is de A ronde halen en dan wel zien. Al bak ik er de laatste week ni veel van 😂.
 
Hoe komt het dat sommige spelers vandaag, meteen de laatste 128 mogen overslaan en rechtstreeks geplaatst zijn voor de laatste 64? Door afzeggingen?

Zo mag oa Kenny Neyens blijkbaar meteen naar de laatste 64.

Hopelijk slagen Baetens en Tricole er nog in om een tourcard te pakken.
Tricole ligt er vandaag meteen uit een mist een tourkaart. Baetens gaat wel een ronde verder en heeft nog steeds kans op een tourkaart.
Baetens er ondertussen uit, zuur verlies vandaag 6-5 in R2 en géén tourkaart.

Ronny had er geen zin meer in vandaag, hij kwam even opdagen, en dat was het dan. :tongue:
 
Laatst bewerkt:
Einde verhaal voor Andy Baetens, echt een gemiste kans.

Slechte doorstroming eigenlijk voor de Belgen. Ik had Neyens en Baetens getipt en dan zal het waarschijnlijk eindigen met eentje, oude rot Ronny Huybrechts..
 
Er zit nog een Belg in die kans maakt momenteel en dat is Robbie Knops. Ondertussen is Sedlacek ook zeker. En staat er met Labre ook nog een Fransman op de voorlopige plaatsen. Dat zou de eerste Fransman zijn met een tourcard

In UK Q-School is Sherrock uitgeschakeld en grijpt ze naast een tourcard. Net als Quantock die gisteren de finale verloor.

Veenstra en Zonneveld ook 100% zeker nu
 
In UK Q-School is Sherrock uitgeschakeld en grijpt ze naast een tourcard. Net als Quantock die gisteren de finale verloor.
Sherrock bleh ..

2x een erg goeie loting, met mindere goden waarbij je verwacht dat ze ver zal geraken, 2x er gewoon kansloos uit.
2x heeft ze een zwaardere loting (zelfs op dag 1 gewonnen tegen de latere winnaar van dag 3 :tongue:) en dan geraakt ze wel weer ver.
Een betere kans dan dit krijg je echt niet hoor.

En Quantock ... ook de druk te groot zeker ??? ... toch ook wel een gemiste kans voor hem.

Beiden tonen aan dat de 'constante' factor erg belangrijk is. De ene moment erg goed spelen, om daarna te liggen knoeien, zo geraak je er dus niet.

----

En inderdaad nu dan maar supporteren voor Knops. De kerel waarvan ik het minste iets van verwachte. Komaan kerel. :clap:
(Maar met Kevin Van Wauwe zit er nog een Belg in, hij moet wel de finale halen of zelfs winnen vandaag om een Tourkaart te verkrijgen)
 
Terug
Bovenaan